Eindelijk was het lunch tijd. Ik nam mijn rugzak en liep naar de kantine. Ik nam een bord en legde wat kip met kroketjes er op. Lekker. Nu...waar moet ik zitten. Een meisje zag dat ik zat te twijfelen waar ik moest zitten. Ze zwaaide naar me en gebaarde dat ik naar haar moest komen. Ik glimlachte en liep naar haar tafel toe. Er zaten daar nog 2 meiden aan tafel.
"Je mag gerust bij ons komen zitten" Zei het meisje met blauw haar. Jha je hebt het goed gelezen. Ze heeft blauw haar. Ik wil mijn haar ook blauw maar pap gaat dat nooit goed vinden.
"Dankje " zei ik en nam plaats naast haar.
"Ik ben Sky , dit zijn Violet en Bo "zei ze terwijl ze ze aanwijsde. Ik glimlachte naar de meiden en schudde hun handen. Violet was het meisje met bruin haar en Bo was de gene met kort zwart haar.
"Ik ben Charlotte en ben nieuw " zei ik. Ze knikte en we aten van onze eten.
"Hmm ik ben echt dol op maandagen " kreunde Sky. Met volle mond keek ik haar niet begrijpend aan.
"Hoezo " mompelde ik tussen mijn eten door.
"Maandagen zijn altijd de dagen met het lekkerste eten " zei Violet.
"En de andere dagen? " vroeg ik ze.
"Geloof me , die dagen neem je beter extra eten mee van thuis " zei Bo. Ik lachte om haar opmerking en nam mijn laaste hap in mijn mond. Toen ging mijn GSM ineens af. Ik keek naar het schermpje en zag ineens dat het Niall was.
"Euhm meiden , ik moet deze heel dringend opnemen " zei ik.
"Goed , wil je na eten met ons mee " vroeg Sky. Ik riep nog jha voor ik uit de kantine liep en op nam.
"Hye Niall waarom bel je? "
"Wel , je weet toch van die feest later " vroeg Hij.
"Jha hoezo ?"
"Wel wil je gaan als mijn date , maar dan vriendschappelijk " vroeg hij.
"We gaan toch al als een groep dus waarom vriendschappelijk ? " lachte ik.
"Gewoon , kweenii , is het nu een jha of een nhee " lachte Niall.
"Goed , Nialler krijgt een jha " lachte ik.
"Thanks Charlotteke " gilde Niall.
"Maar je vind Cher leuk , waarom vraag je haar niet als je date ?"
"Oke kijk , zeg dit tegen niemand he , ik vind Cher heel leuk maar ik weet niet of ze mij leuk vind en ik wil geen blauwtje lopen. Ik had laatsr gehoord dat ze ook naar het feest ging dus ik dacht , als ik nu met een mooi meisje naar het feest ga kan ik zien hoe Cher gaat reageren snap je?"
"Hahahaha Nialler , dat is het domste maar ook geniaalste idee ooit , goed ik doe mee , trek iets hots aan " lachte ik.
"Tuurlijk " en toen hing hij op. Ik draaide mij om en liep tegen iets hards maar ook lekker ruikend aan en viel op de grond. Ik keek toen naar boven en het duurde even voor ik niet meer wazig zag. Oh je meent het nii....
"Hye Blake " stotterde ik. Stotteren?? Serieus Charlotte. Verman je !
Hij bood mij zijn hand aan en ik stond recht.
"Sorry , ik zag je niet " zei hij. Ik knikte en wilde weer gaan maar hij hield mij tegen.
"Weet je ik vraag me af he , ik vond het eerst gek klinken dat je een vriend hebt die Niall heet maar toen hoorde ik dat hij Cher leuk vind en nu weet ik honderd procent dat je het over DE Niall Horan hebt en DE Cher Lloyd " zei Blake. Oh fuck. Zijn ogen doordrongen mij en ik kon echt niet liegen. Ik keek om me heen en trok Blake toen in de bezemkast.
"Oke jha kijk ik ken de Niall Horan "
"Je meent het niet " zei hij sarcastisch.
"Maar je mag dit tegen niemand zeggen !! "
"Ik zeg niks belooft " kruiste hij zijn vingers. Ik zuchte opgelucht.
"Dus , vandaag fiets ik mee naar jou huis voor de project " zei Blake.
"Ik ben hier gekomen met de auto en ik wil liever bij jou thuis of in het park " zei ik.
"Waarom niet bij jou thuis?" Vroeg hij verward. Hij kruiste zijn armen en keek me strak aan.
"Euh omdat ik euh...niet in een huis woon maar in een kinderopvang." voor ik het wist floepte het uit mijn mond. Door alle stress zei ik het.
Blake keek me met grote ogen aan en liet zijn armen naast zijn lichaam weer zakken.
"Maar je woonde toch bij je vader en stiefvader "
"Euhm wel , ik heb gelogen , ik vind het gewoon moeilijk om dit allemaal tegen iemand te zeggen " waarom blijf ik door gaan met liegen.
"Oww ocharme , sorry ik wist het niet , we kunnen afspreken bij je opvang "
"Nhee !! "
"Nhee? "
"Wel kijk , er mogen geen bezoekers komen die niet familie zijn " hou u mond eens Charlotte. Hij knikte en keek ongemakkelijk naar me.
"Wat?? " lachte ik.
" We spreken na school af in het park " zei hij. Ik knikte en liep langs hem weer uit het hok. Ik nam mijn rugzak van de grond en liep naar de speelplaats. Daar zag ik Sky , Bo en Violet al snel.
"Hejj " lachte ik.
"Hoi , amai dat duurde lang " zei Violet.
"Sorry lang gesprek met een vriend aan de telefoon " grinnikte ik.
"Wel toen je weg was zaten ik en de meiden te denken om een slaapfeestje te houden " zei Sky.
Ik knikte , lachte en dacht : wat heeft dit te doen met mij.
"Wel het is vandaag na school en we willen jou er ook bij "
Fuck.....
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
FanficCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...