Hoofdstuk *27*

130 6 2
                                    

Liedjes voor dit hoofdstuk:

~On My Mind Ellie Goulding
~ Locked away
~ So Happely One Direction
~ Fight song Rachell

"Blake dit kan niet. Niet in deze situatie. Mijn vader , Harry... " ik trok me los van hem.

"Ik snap het echt waar en ik dwing je niet om een beslissing te maken ofzo , ik wil niet eens weten of je me leuk vind. Ik wil gewoon dat je weet dat ik er voor je ben , bel me als er iets is. Ookal is het om middernacht , ik stap in mijn auto en rijd naar je toe. Bel me please als je me nodig hebt " zei hij terwijl hij met mijn vingers speelt.

"Altijd" zei ik zacht. Hij glimlachtte , zijn glimlach is zo teder en aanstekkelijk , voor je het weet zat ik zelf te glimlachen.

"Ik zal beter maar naar binnen gaan" zei Blake. Ik knikte en liet zijn hand los

Hij liep naar zijn huis toe , het trapje op en belde aan. Hij draaide zich nog om en zwaaide kort naar me. Ik bleef staan totdat zijn deur dicht ging.

Ik liet een lange zucht en stapte richting mijn vaders thuis. Ik heb alles behalve zin om op een trein te wachten. Wanneer ik het straatje binnen kom , zie ik de patronen dat de limo achter liet.

Harry...

Oh god , wat zullen ze met hem doen? Hij mag niet ontslagen worden , dat niet. Ik mis de jongens eigenlijk wel , ik had eigenlijk geen tijd om echt gedag te zeggen tegen hun.

Ik nam mijn GSM tevoorschijn en plaatste de jongens in een groep behalve Harry...

Char: Hey jongens !! :*
Li: Zie Niall , ik zei toch dat ze nog leeft !
Ni: Oke , Liam je hebt gelijk, ze leeft nog.
Lou: Charlotte , OMFG ik mis je zo hard. Ik wil je dolgraag zien maar je bent in Antwerpen :(

Char:Eigenlijk sta ik nu voor Dave zijn thuis. Ik ga hem vragen om me af te zetten.
Ni: Waar wachten we dan nog ?! *stapt in de auto*
Char: Lmfao Niall !!
Li: We moeten Krisly meenemen , ze moet u spreken.
Cher: Ja tuurlijk , ik mis haar ook.

Lou: Waarom is Harry niet in deze groep?

Fuck.

Char: Echt? Ik ben hem zeker vergeten.
Li: Geen,probleem ik voeg hem wel toe.

Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. FUCK!!

Ha: Euh Liam? Wat is dit?
Li: Charlotte gaat vandaag weg en wilt ons afscheid geven.
Ha: En wat? Je voegde me niet toe omdat je niet wilt dat ik kom?
Char:Ik wil hier niet over praten.
Ni: Char drop the phone.
Char: ?

Ik hoorde getoeter en keek op. De jongens zijn er. Ik liep naar de deur toe en Niall ving me op. Tot mijn verbazing zit Harry niet in die auto.

"Krisly " gilde ik , toen ze uitstapte. Ik liet Niall los en knuffelde haar.

"Ik ben blij dat we afscheid kunnen nemen." zei ik terwijl ik haar los liet.

"Charlotte ik heb iets voor je." Zei Liam. Hij graaide in zijn rugzak en gaf me een rode pet. Die rode pet droeg hij meestal als hij buiten was.

"Awh Liam bedankt !" Ik nam het van hem en deed hem onmiddelijk aan.

"Hoe staat die me? " lachte ik. Ze klapte allemaal in hun handen.

"Nou dit is het dan..." zuchtte Niall. Ik knikte met hem mee.

"Kom hier Nialler " zei ik terwijl ik hem in een knuffel trok.

"Bedankt voor alles , zonder jou zou ik nooit een relatie hebben gehad met Cher" fluisterde hij in mijn oor.

"Geen probleem" en ik plaatste een zoen op zijn wang.

"Ik ga je ongelooflijk hard missen" zei Louis. Hij liep naar me toe en ik gaf hem ook een knuffel. Liam deed hetzelfde en toen was het de beurt van Krisly.

"Ja wij moeten geen afscheid nemen , ik ga je thuis afzetten " lachtte ze.

"Echt? Bedankt , ik heb geen zin om mijn vader onder ogen te komen." Ze knikte begrijpend.

"We zullen je bellen en smsen elke dag he " zei Liam. Ik glimlachtte en wist niet precies wat ik nu moet doen.

"Kom groepsknuffel " riep Niall. Ik glimlachtte dankbaar en hij knikte begrijpend.

"Nou dit is het dan , ik bel jullie wel als ik er ben he" zei ik. Ze knikte allemaal , ik ga Niall wel het hardste missen hoor...

"Doei " zei ik ongemakkelijk en liep met Krisly naar haar auto. Toen we instappte zwaaide ik nog kort en bleef uit de raam kijken tot dat de jongens verdwenen.

Ik heb voor een hele lang geen hoofdstuk geplaatst en ik hoop dat ik geen lezers heb verloren. Het gaat gewoon niet echt zo goed met me... en examens zijn binnenkort dus vanaf maandag zal ik voor 2 weken lang niets meer plaatsen. Dat begrijpen jullie toch wel?

X Lucy.

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu