"Charlotte" kreunde hij bijna. Frustrerend ging hij met zijn hand door zijn haar. "Ik wil weten wat nu verder gaat " zei ik. Hij keek me nu serieus aan en trok me op het gras. Hij plaatste me op zijn schoot en hield mijn handen vast. "Er verandert niks babe " zei hij terwijl hij zijn armen om me heen sloeg. "Die meisje , die je zoende , is ze je vriendin ?" Vroeg ik. Ik kon het niet laten ik moest het vragen. "Maak je maar daar geen zorgen om " zei hij. Jawel ik maak me daar wel zorgen om. "Jaw-" en toen op dat moment zoende hij me. Ik weet wel dat ik moet doorvragen en ik weet dat ik er eerst moet voorzorgen dat er zeker niets tussen die twee is maar Harry is zo lief en ik wil niet dat ik door vraag en dat hij boos word. Ik zoen hem dan uiteindelijk terug. Hij glimlacht en trekt terug. "Ik ben 5 jaar ouder dan je " zei hij uiteindelijk. "Dat is waar ook..." zei ik. Teleurgesteld ga ik van zijn schoot af. Kan dit ooit beschamend worden. Hoezo dacht ik dat er echt iets tussen ons kan zijn. Ik ben 16 en hij 21. Ik ben nog maar een tiener en hij volwassen. Ik woon nog bij mijn ouders en hij al alleen. Ik ga nog naar school en hij werkt al. Stel hij wilt dingens met me doen maar ik nog niet omdat ik vind dat ik nog te jong ben? Hij gaat zich vervelen en vreemd gaan. Ik ben echt een grote domme idioot !!
"Charlotte wacht heel even !!" Riep Harry. Ik veegde vlug mijn tranen weg en draaide me om. "Wat gebeurde er net ?" vroeg hij buite adem. "Ik heb het koud , ik ben moe , ik wil gewoon naar huis"
"Oke maar zei i-"
"Nee" zei ik kort af. Ik wandelde weer naar huis. Harry stond aan het eind van de straat toe te kijken. Ik ben gek? Word ik eens een keer verliefd en moet het persee op een oudere man. Ik liep naar binnen en zag alleen Dave. "Waar is pap?" Vroeg ik stil. "Schat kom even zitten" ik deed wat hij van me vroeg. "Waar is pap?" Herhaalde ik. "Lieverd , hij brengt je koffers naar beneden"Wat? "Hoezo? Wat? Ga ik terug naar mam? Wat heb ik verkeerd gedaan?! Ik wil niet weg !! " "Schat , ik ken Harry , hij is niet zoals je denkt , hij is een leuke jongen enzo , maar op gebied van relatie's , dat gaat echt niet. Morgen Na school ga je terug naar je moeder. Even afkoelen" ik kon mijn oren niet geloven. Ik ga terug naar huis??? Nee , hahahaha dat kan niet.En voor je het wist liep ik de trap op naar mijn kamer. Ik gooide de deur open en viel tot mijn knieen "Pap please nee " en daar kwamen de tranen. Mijn vader negeerde me totaal en ging verder met mijn kleren. "Het spijt me pap. Ik wil niet weg , pap please " smeekte ik.
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
FanficCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...