Hoofdstuk *5*

166 5 5
                                    

Ze kwamen dichter en dichter en op een moment stopte ze met stappen.

"Heb jij wortels? " vroeg Louis
"Heb jij eten? " vroeg Niall.
"Euh jha? "zei ik. Ze keken elkaar aan en glimlachte.

"Welkom in the 1D familie " riepen ze. Ik schoot in de lach.

"Niet letten op die apen , niemand begrijpt hun " zei Liam. Niall en Louis liepen toen als een bende debielen naar de keuken.

"Goed , dus ben jij de nieuwe dochter van Dave? " vroeg Liam.

"Euh jha " zei ik. Hij knikte en richtte zijn aandacht weer op zijn GSM.

"Ik ga even naar boven en als ik weer beneden ben , please zorg dat er niks kapot is en niemand dood " zei ik tegen Liam. Tuurlijk wil ik met hun omgaan maar eerst wil ik tijd spenderen met mijn bubbelbad. Ik liep de trap weer op en liep richting het terras. Ik deed mijn short uit en klom er weer in.Het voelde zo warm , ik sloot mijn ogen en genoot. Ik zwom aan de overkant want daar is een minibar. Toen deed ik de lichtjes aan zodat het water kleurt. Ik dronk van mijn cola en ging op mijn rug liggen . Maar dat was niet voor lang , want ik belande op iets warms en hard. Ik draaide me om en keek het aan. Holy shit. Harry Freaky Styles. Ik rolde vlug van zijn buik af en ging onder water zodat hij mijn rode wangen niet kon zien. Ik kan hier wel blijven wonen onder water. Ik schaam me nu echt te hard om hem aan te kijken. Dat duurde niet voor lang want hij trok me naar boven. Omg , hij ziet er zoooo hot uit met zijn natte krullen.

"Euh"

"Jha euh  , hoe ben je op me beland ? "

" Euh , ik was euh jha zo en jha dus euh poef zo " stotterde ik. Ik heb geen flauw idee wat ik net zei.

"Oke? " Harry zwom het bubbelbad uit en liep dan naar beneden. Omfg , ik heb mezelf nog nooit zo voor schut gezet. Ik zwom het water uit en droogde mezelf. Zo dom om te vergeten mijn short aan te doen, liep ik naar beneden. Louis was niet meer in de keuken maar Niall wel , hij zat te eten...waarom verbaast me dat niet?

"Hye Niall "

"Hmmh Chammrlomhte " jha zijn hele mond zat vol. Don't blame me.

"Waar is Louis? "

"Mhsms mjska mjss " toen hij door had dat dat niet hielp wees hij naar de tuin. Ik knikte en liep naar de tuin toe. Harry en Louis zaten te worstelen in het water en Liam zat foto's te trekken van hun.

"Charlotte !! " riep Liam ineens. Ik draaide me verward om en voor je het wist voelde ik iemand zijn armen rond me en die gooide me het water in.

Ik kwam boven water en Louis ook. Al snel wist ik dat hij mij gooide.

"Rare aap !! " riep ik. Ik zwom achter hem aan en probeerde hem kopje onder te duwen. Tuurlijk werkte dat niet.

"Probeer je me kopje onder te duwen? Want het werkt niet " zei hij terwijl hij zich uitrekte. Ik zuchte en gaf hem een zachtte stomp tegen zijn zij.

"Is dit jou GSM?" zei Niall terwijl hij de tuin binnen wandelde met mijn gsm in zijn handen.

"Jha waarom? "

"Wel 1 of andere Charlie heeft je al 45 keer gebeld , het begon op mijn zenuwen te werken en - zie nu belt hij weer?! " zei Niall gefrustreert. Ik lachte om zijn dramatische actie.

Ik klom het zwembad uit en nam mijn gsm uit zijn handen. Net wanneer Charlie terug belde nam ik op.

" Wat wil je? "

"Kom please terug "

" Dat nooit daag. " bij die woorden hangde ik op. Hij belde me wel 10 keer terug en toen niet meer. Dat verbaasde me wel. Ergens had ik gehoopt dat hij maar door bleef bellen maar ik ben wel opgelucht dat ik die irritante ringtone niet meer moet horen.

" Zeg , wie is die Charlie wel ? " vroeg Liam.

" Gewoon een domme vriend van waar ik vroeger woonde " zuchte ik.

" Ruzie? "

" Uhu " mompelde ik.

" Ik wil me niet bemoeien met je prive leven maar mischien moet je hem een kans geven om alles uit te leggen "

" Hij verdiend het niet "

" Dus hij verdiend wel 50 gemiste oproepingen? "

" Okey al goed , ik bel hem nu en ik zet het ook op luidspreeker oke? " . Alle jongens knikte en na 3 keer over gaan nam hij op....dacht ik.

" Hallo " hoorde ik een vrouwe stem giechelen.

" Euh hallo ? Wie is dit "

" Jess , ik en Charlie zijn druk bezig , daag hij belt je later terug " toen hangde ze op....

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu