Liedjes voor dit hoofdstuk
~ Live while were young van 1D
~ Midnight memories van 1DPov. Charlotte
Harry kwam stampend de kamer binnen. Ik verstopte me vlug onder de lakens. Het was even stil maar toen sprong Harry op me. Hij trok de lakens naar beneden en gaf me zijn droogste gezichtsuitdrukking ooit.
"Je hebt m'n haar bijna verpest" zei hij. Ik schoot in de lach en duwde hem van me af. Hij liep naar zijn kast en trok die open. Nu pas heb ik door dat hij alleen een handdoek rond zijn heupen heeft geslagen. Natuurlijk wel een ander handdoek...hoe dan ook , zijn krulletjes zijn nog nat en die druppels vallen op zijn bovenlichaam. Zo hottt...
Hij nam wat kleren uit de kast en keek me onzeker aan.
"Oww" zei ik gehaast en sprong als snel als ik kon uit het bed. Ik wilde zijn kamer verlaten maar hij hield me tegen.
"Nee , je mag best blijven hoor. Ik dacht misschien vind je het nogal awkward om me naakt te zien?"
"Ik euh" ik keek beschaamd naar mijn voeten. Die werden ineens heel erg interessant. Harry bracht mijn hoofd op en zoende me.
"Ik ga wel" zei hij kort daarna. Voordat ik kon protesteren , was hij al weg.
Na een tijdje kwam hij terug. Hij had een grijze jeans aan met gaatjes en een bloemen hemd. Zijn haar zat in een dot en hij had zwarte botten aan.
"Naar waar ga je?" vroeg ik.
"Naar Simon , ik heb gesprek met hem en ik ga hem vragen of je mee op tour mag"
"Ow mag ik mee?"
"Euh nee , jij blijft gewoon hier en als er is iets , stuur je een SMS" Voor dat ik kon protesteren was hij weer weg.
Goed en hoe geraak ik hier weg? Misschien kan ik Niall bellen? Of mijn vader...maar hij wordt boos dus ziet erna uit dat het Niall wordt.
Net wanneer ik Niall's nummer wilde in typen , belde mijn moeder.
Ik ' Hej mam...'
Mam ' Wat doe je bij Harry godverdomme '
Ik ' Ik kan het uitleggen...'
Mam ' Ik heb pap gebeld en Dave en Pap zijn nu onderweg naar Harry's thuisUit schrik hing ik op. Ik moet hier nu weg gaan of anders wordt ik naar huis gestuurd.
Me: Harry pap is onderweg naar hier...ze weten dat ik hier ben :( SOS
Harry: Ik draai de auto nu om en kom je halen. Ik ben er over 15 minuten
Ik glimlachte tevreden en legde mijn mobiel weg.
Oke dus ik ga voor een tijdje niet meer schrijven hier aan...wou ik ff zegge
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
FanfictionCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...