Hoofdstuk *7*

158 8 1
                                    

"Okey ja , het gaat niet met me. Lekker intressant " riep ik gefrustreerd.

"Oke sorry hoor , ik probeer alleen te helpen " bij die woorden liep hij naar de jongens. Geweldig....toen ging de bel.

Pizza yes !!
Ik liep naar de deur toe en nam de pizza's uit zijn handen. Ik betaalde hem en liep met de dozen naar de tuin.

"He jongens pi- "
"PIZAA.!!! " riep Niall. Hij trok de dozen uit mijn handen en ging zitten. Lachend ging ik naast hem zitten.

****

" Die pizza's zijn heerlijk " zeiden we tegelijkertijd.

"Dussss what now ? "vroeg Niall.

"Truth and Dare? " zei Liam. We knikte allemaal en sprongen in het water.

"Charlotte truth or dare " vroeg Louis

"Truth "

"Wie vind jij het knapste van one direction ? "

"Euh , jullie zijn alle 4 schatjes " zei ik. Diep van binnen , wist ik dat ik Harry het knapste vind.

"Nhee , je mag maar 1 persoon kiezen
" zei Harry.

Ik zuchte en besloot dan maar mezelf voor schut te zetten.

"Wel als ik echt moet kiezen dan denk ik Harry ? " het klonk meer als een vraag dan als een antwoord. Niall en Louis hadden een grijns op hun gezicht en knipoogde naar elkaar.

Wat zijn die 2 van plan?

"Liam truth or dare " vroeg ik.

"Dare"

"Neem een pizza uit de doos en eet die onderwater " zei ik. Liam sprong het water uit nam een overheerlijke pizza en sprong het water weer in. Eerst keek hij twijfelend maar toch deed hij het. Snel daarna spuugde hij het uit in de pizza doos die leeg is.

"Ieuww " zeiden we allemaal.

"Harry truth or dare " vroeg Liam.

"Dare "

" Hou de hand van Charlotte vast , het hele spel lang " zei Liam

You what what ?? Ik zag Harry mijn kant zwemmen en zocht naar mijn hand onder water. Ik natuurlijk wilde het niet geven.

"Geef je hand gewoon " fluisterde hij in mijn oor. Ik zuchte en bracht mijn hand boven water. Hij nam die vast en zo was het de hele spel.

" Niall truth or dare " vroeg Harry

"Truth "

"Wie vind je leuk?"

"Kom op die vraag niet stellen " zei Niall met rode wangen.

"Geef antwoord Nialler " zei ik lachend

"Pff  misschien Cher Llyod " zei hij.

"Omg !! Die meid waar jullie mee zaten in the x-factor ?,kei cute " gilde ik bijna.

"Jha jha leuk , Charlotte truth or dare " vroeg Niall.

"Waarom nog vragen , we weten allemaal dat ze truth gaat zeggen " zei Harry.

"Oke goed Dare " en ik grijnste naar Harry. Maar ergens van binnen wist ik dat het dom was om dare te zeggen.

"Zoen met Harry " die zag ik niet aankomen. Ik moet...zoenen? Met Hazza. Voor ik kon tegen spreken , pakte hij me op en legde me op het rand van het zwembad.

"Wowowow Hazza ik ga je nie- " hij drukte zijn lippen op de mijne voor dat ik mijn zin kon afmaken. Ik wil terug trekken maar hij hield mijn rug goed vast.

"Kiss me back " mompelde hij tegen mijn lippen. "Ik weet dat je het wilt. "
Hoe graag ik wil ontkennen , is het wel waar. Ik zoende hem terug , hij trok mij dichter.

Ik hoorde paar 'oeeesss' en zag paar flitsen en Harry liet me direct los.
Liam , Niall en Louis zaten foto's te trekken en zaten te fluiten. Ik kreeg rode wangen en sprong het water weer in.

"Jha heel grappig jongens , die kus betekent niets , kom doen we nog verder of wat " zei Harry.

"Oke maar Harry je vergeet iets , je moest de hand van Charlotte de hele spel lang vasthouden. " zei Liam. Hij knikte en zocht weer naar mijn hand onderwater. Hij vond het en hield het vast maar ik trok het zo snel mogelijk weg.

Hij keek me niet begrijpend aan maar ik staarde voor me en negeerde alles wat hij deed.

****

"Over een uurtje is Simon er weer " zei Liam terwijl hij zich afdroogde.

"Naar de living ? " vroeg ik. De rest knikte en Harry nam de handoek van Liam over. De rest van de debiele liepen naar binnen.

"Hier " harry gaf me de handoek. Ik droogde me af , hopend dat hij weg zou gaan maar nhee , hij stond daar te staren.

"Euh je hoeft niet te wachten hoor " zei ik. Hij haalde zijn schouders op en bleef kijken. Ik trok mijn wenkbrauw op en deed mijn short aan. Ik nam mijn gsm en wilde langs hem naar binnen lopen maar hij ging voor me staan.

"Laat me er door rare " zei ik geiiriteerd.

"Waarom hield je mijn hand niet vast " vroeg hij.

"Gewoon" zei ik.

"Komt het door die zoen ?"

"Ik zei net gewoon" siste ik.

" Voel je iets voor me ? " vroeg hij.

"Nhee , ik ken je maar net en stop met die vragen en laat me door " riep ik. Hij nam mijn arm vast en duwde me tegen de dicht bijzijnste muur.

"Waarom zoende je me terug " He? stop met die vragen.

"Harry laat me , ik heb geen zin in jou " riep ik. Hij legde mijn twee armen boven mijn hoofd en duwde zijn lichaam tegen me.

"Maar ik heb wel zin in jou " fluisterde hij in mijn oor. Fuck off !! Ik spuugde tegen zijn haar en hij liet mijn armen los.

" Charlotte !! " riep hij. Voor hij me ook iets kon aandoen liep ik vlug naar binnen en hoorde ik muziek komen uit de speelkamer. Daar zijn de jongens wel. Ik liep er vlug naar toe en kon mijn ogen niet geloven.

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu