Liedjes voor dit hoofdstuk
~ One call away Charlie Puth
~90's Charlie PuthPov Charlotte.
Na muziekschool wandelde ik naar huis. Het was mega leuk en Zayn heeft een...wat noem je dat ook alweer? Oh ja , droge humor.
Wanneer ik thuis aankwam en de deur openduwde , hoorde ik een bord op de grond vallen en zag ik Krisly in de gang lopen. We glimlachte breed en voor dat je het wist zaten we te knuffelen.
"Oh God , wat is het goed om jou weer te zien." Zei ze. Ik knikte en liet haar los. "Kom naar mijn kamer , even bij praten." Glimlachte ik. Ze knikte en we liepen mijn trap op. Al snel waren we in mijn kamer.
"Hoe gaat het met je?" Vroeg ik. Ze nam plaats op mijn bed en trok haar schoenen uit.
"Goed goed , de jongens missen je. Zeker Niall" zei ze. Oh Niall , wat mis ik hem zo.
"Kom we gaan skypen met ze" voor dat ik nee kon zeggen. Nam ze haar laptop uit haar rugzak en starte skype op. Ze belde Louis en na een tijdje kwam zijn gezicht op het scherm.
"Hyeeeee Louis!!" Zei ik blij. Hij keek op en er kwam een brede glimlach op zijn gezicht.
"Charlotte !! Ik mis u mega hard !!" Riep hij. Ik grinnikte en al snel kwam Liam op het scherm.
"Charlotte , hoe gaat het met je?" Glimlachte hij. Hij is de enigste dat nooit druk is.
"Goed , hoe gaat het met jullie? Noh iets gedaan zonder mij?" Giechelde ik.
"Niet echt nee...Simon en Harry hebben ruzie en Harry zingt niet meer echt..." zei Louis verdrietig.
"Wat?" Vroeg ik verbaasd. Ik keek naar Krisly en ze keek vlug de andere kant op.
"Sins wanneer is dit?" Vroeg ik geschrokken.
"Ik weet het niet precies , enkele dagen." Zei Louis.
"Waarom zingt hij niet meer? Dit kan hij niet maken." Zei ik vol afschuw.
"We weten het niet precies , normaal gezien als Louis iets dom doet." Begon Liam. Louis sloeg hem op zijn hoofd.
"Ga verder" zei ik lachend.
"Dan word Harry boos of doet hy mee maar deze dagen doet hij niets. Hij is altijd thuis en wilt zelfs niet meer voor ons open doen. Alleen voor Jess maar die ken je vast niet. " zei Liam.
Oh geloof me , ik ken haar al te goed. Ik schudde mijn hoofd van nee , ik wilde wel zeggen dat ik haar ken...maar ik wil dit in mijn eentje oplossen. Dat gaat wel zonder de hulp van de jongens.
"Waar is Niall?" Vroeg ik onzeker. We hebben al een tijdje niet meer gepraat en ik denk dat alles niet echt lekker is tussen ons.
"Hij is aan het eten." Zei Louis.
"Ah okey geef hem de gro-"
"NIALL , CHARLOTTE WILT JOU DE GROETEN GEVEN. KOM NAAR HIER" riep Louis.
"Bedankt Louis" siste ik. Ik ben niet echt klaar om met Niall te praten. Louis en Liam gingen weg en al snel verscheen Niall in het scherm. Ik schrok mega hard omdat hij een blauw oog heeft.
"Omg , Ni wat is er gebeurt?" Ik was zo bezorgd. Heeft hij een auto ongeluk gehad of heeft hij gevochten??
"Niets belangerijks" glimlachte hij. Ik keek Krisly aan en zij verliet mijn kamer.
"Zeg op. Nu." Beveelde ik Niall. Hij zuchtte en wreef even over zijn ogen.
"Ik ben in een klein gevechtje beland" fluisterde hij. Mijn ogen werden groot. Vechten? Dat is niets voor hem.
"Met wie?" Vroeg ik.
"Harry" fluisterde hij. Ik hing vlug op en trok mijn schoenen aan.
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
FanfictionCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...