Hoofdstuk *41*

88 4 2
                                    

In Nederland

"Wakker woordddennn" hoorde ik. Ik sprong geschrokken recht en had dan spijt omdat ik met mijn hoofd tegen het plafond stootte. Je vraagt je zeker af, he? Is ze zo groot dan? Nee , ik lag voor een tijdje in de bedhokken. Het zou 3 uur duurden voor dat we er waren.

Ik keek opzij en zag Louis.

"Fuckin Tommo" siste ik. Hij grinnikte en liep dan weg. Ik klom uit mijn bedje en liep naar de 'living'. Daar zag ik Harry en KC gezellig met elkaar praten. Weer kwam dat knagend gevoel maar ik propte het weg.

" Hey Charlotte" zei KC. Ik glimlachte en ging in de zetel zitten. Iets verder dan Harry. Harry merkte dat en keek naar de ruimte tussen ons.

"Lekker geslapen?" vroeg hij lief aan mij. Ik haalde mijn schouders op.

"Normaal" zei ik.

En ineens voelde ik weer de afstand tussen ons van een paar dagen geleden. Ik zuchtte , hij heeft niet eens iets gedaan. Misschien is het gewoon mijn verbeelding en overdrijf ik. Ik zuchtte diep en ging dichter bij Harry zitten.

"Heel lekker" zei ik uiteindelijk. Hij glimlachte en drukte een kus op mijn voorhoofd. Iets waar Simon niet blij van werd toen hij naar ons keek.

De bus stopte uiteindelijk en de jongens trokken hun hoedies aan. Ze hadden hun optreed outfits al aan. We gingen allemaal aan de deur staan en wachtte tot Paul het open deed.

"Er gaat nu veel paperatzie zijn dus niet schrikken" fluisterde Harry in mijn oor. Ik knikte en leunde aan Harry. Paul deed de tourbus deur open en het moment dat we uitstapte , werden we bestormd door journalisten. Uit schrik wilde ik Harry zijn hand vast houden maar zag dat die al bezet was door de hand van KC. What the heck is er hier gaande???

Ik probeerde niet raar te doen en stapte gewoon met Liam en Simon mee naar het stadion. Eenmaal binnen , moesten we een lange trap op. Ik kon de fans al horen roepen en gillen.

"Oké jongens ,nog 5 minuten en jullie moeten op" riep er een man van backstage. Ik liep naar een tafel dat vol lag met eten , toevallig Niall ook.

"Zoveel worstjes" kwijlde we over het eten. We vulde allebei onze borden en liepen naar de zetel.

"Gast jij krijgt dat nooit op in 3 min. " lachte ik naar Niall.

"Wedden?" vroeg hij met volle mond.

"Als jij dat op krijgt in 2 min. , trakteer ik jou op een pizza. Zo niet , trakteer jij mij op een pizza" Niall knikte en begon mega snel te eten.

" KC, stop !" hoorde ik. Ik draaide me om en zag KC op Harry. Ze zat hem te kietelen op de grond. Ik voelde een jaloerse steek. Ik nam mijn mobiel en zag dat de tijd voorbij was. Ik draaide me weer om en Niall wilde net zijn laatste worstje in zijn mond propen.

" NEE , die telt niet mee!!" riep ik nog. Niall zuchte en at die op.

"Ziet er naar uit dat ik jou moet trakteren" zuchtte hij weer.

Voor dat ik iets nog kon zeggen, liep hij al weg. De jongens liepen het podium op en ik bleef backstage alleen met KC.

Ik hoopte zo dat ze niet naar mij zou komen...

Jammer genoeg deed ze het toch.

"Dus jij en Harry kennen elkaar net?" vroeg ze terwijl ze naast me ging zitten.

"Euh ja , al een maandje en een half ongeveer" zei ik.

"Echt een schatje , vind je niet?" vroeg ze. Oh wat heb ik zin je ogen uit je oogkassen te krabben.

"Ja tuurlijk" zei ik met mijn ogen rollend.

"Echt zo'n schatje dat jou zou willen hebben als je vriendje he" vraagt ze nu voor lappen of is het mijn verbeelding?

"Hij is mijn vriendje" zei ik kort af.

"Ow echt? Ik zag het niet." en toen stond ze op en liep ze weg.

*Na het concert*

De jongens liepen blij en al terug naar backstage. Ik had ondertussen 7 borden op. Niall kwam naar mij, Louis en Liam zaten te dollen en Harry ging natuurlijk naar KC.

"Dus wanneer ga je me trakteren?" vroeg ik aan Niall.

"Wel ,volgende concert is in Hamburg...dus wil je daar gaan eten?" vroeg Niall.

"Nee...ik wil eten in Madrid" riep ik uit. Niall lachte en ging dan naast me zitten.

"Is goed" en hij drukte een zoen op mijn wang. Ik voelde mijn wangen kleuren en zocht automatisch naar Harry. En ja inderdaad, hij keek naar mijn kant.

"Wel, we moeten weer op de bus. Het is een heel eindje rijden" zei Paul dat binnen kwam.

Iedereen knikte en we liepen naar de deur. Weer wilde ik Harry zijn hand vast houden omdat ik wist dat daar mensen zouden zijn...maar die was weer bezet door KC. Niall zag het en hield toen mijn hand vast. Ik gaf hem een zwakke glimlach.

"Jullie 2 moeten praten. Op de bus lijd ik KC wel af" fluisterde Niall in mijn oor. Als bedankje kneep ik zacht in zijn hand.

De deuren gingen open en we werden bestormd door fans en journalisten.

Overal werd er gegilt en foto's genomen. Ik sloot mijn ogen en volgende Niall gewoon. Voor je het wist was het weer stil en zaten we op de bus.

Niall keek naar me en knikte. Als teken dat ze KC ging afleiden.

"Jij hebt mijn eten gestolen!!" riep Niall. KC keek op en voor je het wist ,lag ze op de rug van Niall en liep hij met haar naar een ander kamertje.

"We moeten praten" zuchtte Harry.

"Volgens mij he, zijn jij en KC samen" siste ik naar hem. Hij keek weg en gaf geen antwoord. Dus het is waar...het is niet mijn verbeelding.

"Jij klootzak!" riep ik. "Ik ben zo mega dom, eens een player altijd een player" riep ik.

"Luister even" zuchtte hij.

"Ik wil terug naar huis" zei ik voor dat ik de living verliet en in mijn bedhok kroop.

|VOTE EN COMMENT, JA VOTE EN COMMENT WOOH|

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu