Omg nog 7 dagen en dan word ik 14.
Nadat ik mijn kleren had aangetrokken , deed ik ook mijn make-up. Zwarte oogschaduw en mascara. Een beetje lipgloss and i'm ready to go! Ik liep naar de badkamer en begon met mijn haar te stijlen. Na 10 minuten was ik helemaal klaar. Op dat zelfde moment kreeg ik een berichtje van Louis.
We zijn onderweg Beauty !! -Louis
Ik glimlachte en liep de trap af. Daar zag ik pap en Dave. Ze keken me aan en hun ogen werden groot.
" Vinden jullie het wat?" Vroeg ik. "Je ziet er prachtig uit , naar waar ga je? "vroeg pap. Ik glimlachte en ging tegenover hem zitten. "Gewoon iets leuks doen met de jongens " grinnikte ik.
"Schat je ziet er echt goed uit , maar denk je niet dat het tijd is dat je naar de kapper gaat?." Vroeg pap. Ik stond op en liep naar de spiegel. Hij heeft ergens wel een punt. Ik bedoel , mijn bruine loken zijn erg lang. Ze komen tot aan mijn kont. Wow , mijn haar is lang als het gestijlt is. Goed het word eens tijd dat ik naar de kapper ga." Je hebt gelijk " mompelde ik.
"Morgen komt BlueSky eraan , je kunt dan weer op hem rijden " zei pap. Ik glimlachte en nam mijn Gsm toen de bel ging. Ik gaf pap en Dave nog een zoen op de wang en ik liep naar de deur toe. Ik bekeek me nog even in de spiegel en ging met mijn hand door mijn haar en gooide het naar achter. Ik nam diep adem en trok de deur open. Daar stond hij dan. Niall , oh zo knap. Ik ben wel blij dat hij mijn date is. Hij bekeek me en zijn mond viel open.
"Is het wat?" Vroeg ik onzeker. "Damn.."was het enigste dat hij zei. Ik neem dat als een jha. Ik nam zijn hand vast en we liepen naar de auto. Ik klom naar binnen en daarzaten Louis met Eleanor , Liam en Harry. Ik ging naast Eleanor zitten en Niall ging weer van voor zitten en begon met rijden.
"Hye , ik ben Eleanor " ze stak haar hand uit en ik schudde die. "Hye ik ben Charlotte " glimlachte ik. "Oh dus jij bent de beroemde Charlotte waar de jongens maar over door praten " ik lachte en keek naar de jongens. Elk van hun had rode wangen.
"Dus heb jij enig idee naar waar we gaan?" Vroeg ik. Ze knikte en wilde het net zeggen voor Louis haar omdraaide en haar volop op haar lippen zoende.
"Niks zeggen bae " fluisterde Louis dan. Geweldig ze gaan nog steeds niks zeggen. Elaenor gaf me een sorry blik. Ik glimlachte en nam mijn GSM tevoorschijn. Ik had nieuwe berichten. 3 van Charlie.
1.Please kom terug. Ik mis je echt super hard.
2. Please cupcake , don't do this to me :(
3. I love u....
Nee niet meer , ik ben klaar met hem. Het doet wel heel veel pijn maar ik kan gewoon niet vergeten wat hij me aandeed.
Vergeet mij , wacht je bent me al vergeten. Stop met sturen. Je hebt me gekwetst. Ik kom niet terug. Ik maak nooit meer een fout zoals jou. Wat een verspilling van een vriendschap !! -charlotteke
Al snek kreeg ik een antwoord terug.
Nhee ik stop niet met sturen. Ik hou van je. Ik laat je niet gaan. Ookal moet ik maar zelf naar Amsterdam komen en jou opzoeken. Ik hou van je Charlotte !!!!! Ik kan je niet meer zomaar laten gaan. I don't love u , just as a friend...
Bij die bericht stond mijn hart stil. Wat bedoeld hij ?
Nhee ik hoef het niet te weten. Ik zette mijn GSM uit en had nu pas door dat we er waren. Ik keek uit het raam en zag een reuze zaal waar harde muziek uit komt. Niall stapte uit en deed de deur voor mij open. "Wel dankjewel " zei ik terwijl ik zijn hand vast nam.Iedereen stapte ook uit en we liepen naar de club. Al snel zag ik paperatzie en hun camera's. Ze namen foto's van iedereen. "Daar is Cher " fluisterde Niall. Ik keek naar de richting naar waar hij keek. Ineens draaide Cher zich om en plaatste Niall vlug een kus op mijn wang. Uit mijn ooghoek kon ik zien dat Cher het zag....en haar irriteerde. Maar uit mijn ander ooghoek zag ik Harry staren.
We liepen de zaal in en al snel rook ik de geur van zweet en alcohol. De harde muziek was zo hard dat ik zeker was dat Tokyo het kon horen. Niall trok aan mijn arm en we liepen naar de bar. "Wat wil je drinken?" Vroeg Niall. "Euhmm , een Ice on the beach graag " zei ik. Hij bestelde er 2 en ik keek naar alle zwetende mensen.
"Zou je het erg vinden als ik je zoen als Cher komt " zei Niall ineens uit het niets.
"Euhm nhee denk ik " stotterde ik. Niall zijn wangen kleurde rood en hij keek naar zijn handen van schaamte. "Wel euhm ze zit nu te dansen met een jongen en kijkt regelmatig naar ons , mag ik " hij keek op van zijn handen en zijn wangen werden nog roder. Ik knikte en lachte een beetje. Niall stond op van zijn kruk en liep naar mijn kruk toe. Hij draaide het om en ik deed mijn benen een beetje uit elkaar zodat hij er tussen kon staan. Hij glimlachte nog even voor dat hij naar voren leunde en me zoende. Ik sloeg mijn armen om hem heen en zoende terug. Hij deed zijn armen om me heen en trok me op en zette me op de grond. Hij trok terug en hield mijn hand vast.
"Dansen ?" "Jha graag " knikte ik. We liepen naar de dansvloer en op dat zelfde moment draaide er een traag liedje. Niall hield mij vast en ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
"You're beautiful " fluisterde hij in mijn oor. Ik grinnikte en sloot mijn ogen. Genietend van deze avond danste ik mee op de trage beat.
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
FanficCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...