Hoofdstuk *15*

161 6 0
                                    

"Charlie"fluisterde ik. Al mijn woede , pijn , verdriet schoot ineens terug in me binnen. Ik sloeg de deur dicht en zakte door mijn knieen. Ik was de controle helemaal kwijt. Ik bleef maar huilen. Het deed zoveel pijn dat mijn handen en benen begonne te trillen.

"Charlotte doe de deur open! Please praat met me! Je huilt , doe open of ik trek de deur kapot " het laaste meende hij. Hij heeft dat vaker gedaan als ik me opsloot in de wc op school. Of vast zat in de kast. Ik kruipte naar de zetel toe en ging er op liggen. Ik ben zo zwak dat ik niet eens kan stappen. Het enigste waar ik me aan kon herinneren was de pijn. En toen op dat moment hoorde ik het. De deur. Ik nam vlug de kussen van de grond en verborg mijn gezicht. Eerst hoorde en voelde ik niets. Totdat Charlie zijn handen aan mijn zij legde. Hij trok me overeind en de kussen viel uit mijn handen. "Ga weg" piepte ik. Hij schudde zijn hoofd en zette me op zijn schoot. "Praat met me please" "Ga weg"zei ik nu wat duidelijker. Hij moet nu niet denken dat ik hem zomaar vergeef. Ik stond op van zijn schoot en liep naar de deur. Hij stond op maar liep niet uit de deur. Hij liep naar mij en hield mijn armen vast. "Ga fuckin weg " riep ik zelfverzekerd. Hij verroerde zich niet. Maar toen op dat moment...

"Je hebt haar gehoord , ga weg!" ik draaide me om en zag een gedaante.Hij stapte dichter en toen zag die ooh zo herkenbare krullen. Het was Harry. "Jij bent  Harry Styles" riep Charlie bijna. Door zijn blijheid kneep hij nog harder in mijn armen. "Ja en jij doet haar pijn dus laat haar los" zei hij nog kalm. "Kijk Harry , je maakt goed muziek enzo maar dit is iets persoonlijk dus fuck off " zei Charlie wat boos. "Ik herhaal dingens nooit twee keer " lachte Harry een beetje. Hij liep naar voren en trok Charlie zijn handen van me af en duwde hem tegen de muur. "Raak haar niet aan " siste hij.Charlie knikte snel en liep toen mijn huis uit. Hij liep langs me en ik kon zijn geur ruiken. Het doet zo ENORM pijn. Zonder dat ik het doorhad zat ik weer te huilen. Harry sloot de deur en draaide zich om. Ik ging vlug met mijn rug tegenover hem staan. Ik wil niet dat hij mij zo ziet.En toen op dat moment voelde ik het. Hij sloeg zijn armen rond mijn middel en trok me dicht degen hem aan. Hij verborg zijn krullen in mijn nek. Het voelde geweldig.

"Wie is hij?"vroeg hij terwijl hij me omdraaide. Oh nhee , hoe moet ik dit zeggen. Ik ben bang dat als ik ga praten dat ik meteen begin te huilen. "Je hoeft het niet te zeggen als je niet wilt " zei hij na een tijdje. Ik knikte traag en zuchtte.Hij trok me terug tegen zijn borstkas en hij verborg zijn gezicht in mijn nek. Ik kon hem voelen ademen tegen mijn oor. Zo rustgevend. "Niemand raakt jou aan zolang ik er ben" fluisterde hij toen. Toen op dat moment herrinerde ik me dat hij zoende met die meisje. Ik trok hem van me los en liep naar de deur toe. "W..wat is er"vroeg hij verward. "Die meisje " zuchtte ik. "Dat is niet wat je denkt" zei hij terwijl hij dichter kwam. "Wat? Zoen je dan met elk meisje dat je tegen komt?" nu kon je echt horen dat ik boos ben. "Jij en Niall dan?" siste hij. Mijn ogen werden groot.

"Ik en Niall? Ik hielp hem met Cher " riep ik. Waarom roep ik? We zijn niet eens samen. "Sorr..sorry ik weet niet echt waarom ik nu boos doe " lachtte ik een beetje. "Ik weet wel waarom " zei hij terwijl hij mijn handen vast pakte. "Oke wat is er dan met me aan de hand " mompelde ik. "Hoe voel je je?" "Normaal " lachte ik. Hij kwam dichter en duwde me tegen de deur aan met zijn lichaam tegen de mijne. "En nu " fluisterde hij in mijn oor. Ik kon niet eens naar adem smaken om te antwoorden. Niet omdat hij mij plet maar om dat ik een raar gevoel heb en het niet wil toegeven. We weten allemaal hoe Harry is. Eens een player , altijd een player. Hij bracht zijn handen om mijn heupen en gleed naar boven terwijl hij mijn shirt naar boven trok. Halverwege zei hij "Moet ik verder gaan?" Maar zoals altijd heeft Harry controle om meiden. Ik knikte snel ja. Ik kon hem voelen glimlachen tegen mijn wang.Hij streelde mij over mijn buik en rug. Net wanneer hij mij (denk ik) wilde gaan zoenen hoorde ik iemand de trap af gaan.

"Wat is er hier aan de hand!!" Het was pap. Harry liet me geschrokken los en draaide zich om. "Pap het is niet wat je denkt " zei ik vlug. "Blijf jij met je vuile handen van mijn dochter af" riep hij terwijl hij op Harry af wandelde. "Meneer het spijt me " zei Harry droog. "Wel zo klinkt het niet " hij rolde met zijn ogen en liep naar de deur toe. "Harry wacht" zei ik vlug. Hij negeerde me en liep naar buiten. Wat was dat nu weer? Ik liep achter hem aan. Aan de einde van de straat zag ik zijn krullen verlichte bij een lantaarnpaal. Met mijn blote voeten loop ik naar hem. "Harry wacht !!" Riep ik hard maar hij negeerde. Ik liep toen harder en kon hem net inhalen. "Harry luister nou even " hij keek me droog aan en toen keek hij naar mijn voeten. "Je voeten worden blauw " mompelde hij. Nog steeds starend naar mijn voeten. "Weet ik , ze zijn super koud" mompelde ik. Hij keek me met een opgehaalde wenkbrauw aan en pakte me toen op. "Wat doe je?! " gilde ik bijna. "Je moet naar huis" zei hij. "Nee" zei ik. Ik wurmde me los van zijn grip en ging op mijn eigen voeten staan.

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu