Hoofdstuk *44*

87 5 1
                                    

Nog steeds in Manchester

Pov.Harry

Ik liep zuchtent naar de slaap gedeelte. Ik zag dat K.C. net wakker werd.

"He" zei ik. Ze keek op van haar mobiel en gaf me alleen een glimlach.

"Melody weet het..van ons" zei ik wat ongemakkelijk. Ze haalde haar schouders alleen maar op en richte haar weer op haar mobiel.

Kutmeid dat ze is echt waar. Ik liep naar mijn bed en nam mijn joggingbroek en sweater. Over 1 uur zijn we bij het stadium. Ik liep naar de 'living' en zag dat Charlotte ook al wakker was.

"Hey" zei ik voorzichtig. Ze maakte geen oogcontact en dat breekte me meer.

"Hoi" zei ze. Nog steeds geen oogcontact makend. Kon ik het haar maar vertellen maar het moment dat ik het zeg....moet ze weg van de tour.

"Ik hou van je" probeerde ik. Deze keer keek ze wel op en schudde lachend haar hoofd.

"Nee, dat is iets wat je niet doet" zei ze.

"Charlotte, het spijt me zo en het is mega ingewikkeld maar ik hou echt van je!"

"Stop het!" riep ze. Ik heb haar nog nooit zo gezien. Ik liep naar haar toe maar zij schuifelden van me weg.

"Doe het niet Harry." fluisterde ze.

"Charlotte luister naar me" Ik was het zat en liep op haar af. Ze wilde net weg gaan maar ik hield haar vast.

"Ik. Hou. Van. Je." zei ik traag. Ze schudde haar hoofd en begon tegen mijn armen te slaan.

"Dat doe je niet!" gilde ze.

"Laat me los! Waarom ga je niet naar je fuckin vriendin KC" riep ze.

Ik wilde mijn lippen op die van haar drukken zodat ze stopt met roepen maar voor dat ik dat kon doen trok iemand me van haar weg.

"Dude, laat haar nu eens" riep Niall in mijn gezicht. Charlotte liep weg en ik plofte gewoon in de zetel. Niall zijn gezicht zag er woedend uit.

"Wat je deed was verkeerd! Denk je serieus door te zeggen dat je van haar houd dat ze het vergeet dat je haar bedriegt" riep Niall. Ze snappen het niet.

"Niall het ligt ingewikkeld" zuchte ik.

"Ja, vast" gromde hij. Niall liep achter Charlotte aan die weg liep.

Pov. Charlotte

Ik rende in de 'badkamer' en zakte in één. Harry liegt tege mij, iedereen en zelfs tegen zichzelf.

Ik voelde een arm om me heen en keek op. Het was Niall. Ik glimlachte zwakjes en hij knuffelde me.

"Maak je geen zorgen. Volgende bestemming hebben we onze date weet je nog?" zei hij. Ik glimlachte en knikte

Hye mega kort hoofdstuk en ik weet dat ik al een tijdje niet meer heb geschreven. Sorry maar ik ben mega moe laatste tijd.

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu