Parijs
Pov. Charlotte
"Zou ik dit aandoen?" ik kwam uit de badkamer en liet mijn outfit zien aan Liam.
"Het is een date. Zou je misschien niet een jurk dragen?" vroeg Liam twijfelend.
Ik keek naar mezelf in de spiegel. Ik droeg een grijze jeans met een zwarte sweater.
"Wat moet ik dan dragen?" zuchtte ik. Liam liep naar mijn koffer toe. Hij zocht naar wat kleren en haalde er ineens mijn slipje eruit. Mijn wangen kleurde rood en ik nam het vlug uit zijn handen.
"Sorry" lachte hij.
Na een tijdje haalde hij er een zwarte rokje uit met een witte t-shirt. Daarna nog een grijze blazer en zwarte all-stars.
"Niet te overdreven en niet te normaal" glimlachte Liam.
"Bedankt" ik gooide mijn armen over zijn nek en liep naar de badkamer om me om te kleden.
~~~~~
Ik zat buiten op het bankje aan het wachten op Niall. Het was ondertussen al 17u.
"Hey Charlotte" ik draaide me om en zag daar Niall in een zwarte broek met een blauwe t-shirt. Hij had toevallig dezelfde sneakers zoals mij.
"We lijken wel twins" zei ik toen ik hem in een knuffel trok.
"Maar dat zijn we ook" zei Niall met een duuh.. Blik. Ik schoot in de lach. Met deze gast hier kan je je nooit vervelen.
"Dus naar waar gaan we?" vroeg ik. Naar de Eiffeltoren. Daar heb ik iets speciaals in elkaar gezet.
"Oh god over de Eiffeltoren meende ik niet. Ik zei gewoon wat fantasie" zei ik.
"Wel ik zorg ervoor dat die fantasie, realiteit wordt" zei. Ik glimlachte verlegen toen hij ineens mijn hand vastpakte.
Na een tijdje wandelen en praten, waren we er eindelijk. Toen ik onder de Eifel toren keek, kon ik mijn ogen niet geloven. Maar serieus.
Ik zag daar een tafel met verschillende soorten eten. Op de grond lag twister.
"Niall James Horan," zei ik "wat ben je van plan?"
"Zie je zo meteen." Ik ging op een stoel zitten en Niall kwam met een twisterbord.
We begonnen met spelen. Na 3 rondes telde we onze punten op en op een lijst konden we zien wat we mochten eten. Het was mega origineel en de beste date van mijn leven.
~~~~~~
"Vandaag was eigenlijk best leuk" zei ik terwijl we terug naar de bus liepen.
"Ja, magisch" Ik keek naar Niall en ineens waren zijn ogen helderder dan normaal.
Op een bepaald moment stopte hij met stappen.
"Charlotte ik moet iets weten"zuchtte hij. Ik had al een gevoel dat er iets niet klopte.
"Welk dan?" vroeg ik twijfelend. Hij stapte wat dichter en nam één van mijn handen in de zijne.
"Of er ergens diep in je hart, dat er een vlametje brand...voor mij" zei hij.
Ik was sprakeloos. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ja, ik heb de afgelopen dagen gevoelens voor hem gecreëerd maar ik dacht altijd dat het over zou gaan.
"Euh sorry." zei hij vlug toen ik geen antwoord gaf.
"Ik ben zo dom dom dom dom" hoorde ik hem mompelen toen hij snel naar de bus liep.
"Nee wacht Niall"maar hij bleef door stappen. Ik kon hem net inhalen.
"Het spijt me. Ik moest dat niet zeggen. Ik heb geen flauw idee waar ik mee bezig ben. Het is net uit met jou en Harry. Ik ben ongelooflijk..." voor dat hij dom kon zeggen drukte ik mijn lippen op de zijne.
Na een tijdje trokken we terug.
"Nee Niall je bent niet dom."
"Charlotte?" hoorde ik achter me. We draaide ons allebei om en zagen daar Harry staan in zijn boxers. Zijn ogen begonnen te glinsteren en een traan liep op zijn wangen.
Einde !!!!
Jep dit is het einde van BoyBestFriend 😍😍😍😍😂😂😂😂Het is mega onverwacht weet ik. Maar na 50 delen besloot ik toch te stoppen. Bedankt iedereen die gestemt en gereageerd heeft op mijn verhaal. Ik had heel veel plezier terwijl ik dit boek schreef.
Aantal lezers die ik een shout out wil geven:
little_cupcake_xoxo omdat jij altijd mijn hoofdstukken verbetert 😂😂
x_MissHoran_x bedankt voor het reageren
KrislyStylinson voor je onnodig commentaar op men boek 😂
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
FanfictionCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...