Jessie's POV.
Ik word wakker naast Jason in mijn bed. Ik glimlach. Ik druk een kusje op zijn wang en sta rustig op. Ik loop naar de badkamer, kleed me uit en ga douchen.
Wanneer ik klaar ben stap ik uit de douche en zie dat Jason nog slaapt. Ik loop mijn kast in en kleed me aan; een skinny jeans met een oversized witte trui en m'n bruin/beige uggs en tas. Dan loop ik de kast uit en maak Jason rustig wakker.
"Jason" fluister ik. "Jason" fluister ik nog een keer. "Jason" zeg ik dan terwijl ik hem een beetje schud. Zuchtend opent hij langzaam zijn ogen. Meteen gaat hij overeind zitten. "Hoe laat is het?!" vraagt hij geschrokken. Ik grinnik "7 uur" zeg ik. "ohw, ik ga snel douchen. Kom rond 8 uur bij mij oke" zegt hij terwijl hij op staat. Ik knik. "Tot zo" zegt hij en omhelst me. Ik glimlach wanneer hij weg loopt en weer over klimt naar zijn eigen kamer.
Ik föhn mijn haren, stijl ze en doe mijn make-up. Inmiddels was het al kwart voor 8. Snel liep ik de trap af en at van mijn ontbijt die al klaar stond. Daarna poetste ik mijn tanden en Deed ik mijn jas aan. Ik keek nog een laatste keer in de spiegel en liep daarna de deur uit.
Ik liep naar Jason's huis en klopte aan toen ik voor de deur stond. Meteen deed Jason open. "Hey" zei hij en drukte zijn lippen op de mijne. "Shh, straks hoort je moeder het" zeg ik zacht "Die is boven" zegt hij en glimlacht. "Ow" zeg ik en grijns. "Maahamm Jessie is er!" roept Jason. "Ik kom!" roept ze naar beneden. "Ik heb een idee, ik whatsapp je straks wel" zegt hij zacht. Ik knik. "Hey Jessie!" zegt zijn moeder blij wanneer ze beneden komt. "Hoi mevrouw Simons" zeg ik en glimlach.
Wanneer we in de auto zitten whatsappt Jason me gelijk.
Jason: als we zijn uitgestapt lopen we hand in hand weg, oke?
Ik denk even na. Ik kijk Jason aan en knik even. Dit gaat een ongemakkelijke avond worden.. Onze ouders gaan er zeker weten om vragen..
"Bedankt mevrouw. Doei" zeg ik terwijl we uitstappen. "Doei lieverds!" zegt ze blij. Jason steekt zijn hand uit. Ik houd zijn hand vast. Ik kijk niet meer achter om, en Jason ook niet. "Is ze al weg?" vraag ik zacht. "Ik weet niet" zegt hij terug. Op dat moment gaat de bel. "Ouch" zeg ik. Beide gaan we snel naar onze kluisjes en doen onze jas er in. Ik had mijn boeken voor het eerste uur al bij; Aardrijkskunde.
"Jason, in het tussenuur moeten we naar een apotheek" fluister ik, ondanks dat bijna iedereen al weg was. "Omdat..?" vraagt hij zacht. "Als je wil dat ik misschien wel zwanger word hoeven we niet te gaan" mompel ik zacht. "Ohja" zegt hij en grinnikt. Snel lopen we de gang door en de trap op naar de 1e verdieping waar we les hebben.
We lopen de klas in. Op dat moment gaat de tweede bel, net op tijd dus. Geen enkele plek naast elkaar over. Alleen nog naast Charlotte en naast James. Er moet iets mis zijn, die twee zitten altijd samen. Ik haal mijn schouders op en laat Jason's hand los. Ik loop naar James toe.
"Uh. Is deze plaats bezet?" vraag ik. "Nee hoor" zegt hij. Ik knik en ga zitten. Whut. James doet aardig tegen me? Ik pak mijn spullen op tafel en pak ook mijn mobiel. Ik leg alles neer. "Uhh" zegt hij zacht. Ik kijk hem aan. Ik zie nu pas hoe blauw zijn ogen zijn. Damn.
Concentreer je Jessie.
"Ja?" vraag ik. "Uh, ja laat maar" zegt hij. Ik knik en kijk voor me uit. Wanneer ik Jason om zie kijken, kijk ik hem ook aan. Hij glimlacht. Ik glimlach terug. Hij is echt een schatje. Ik zou hem echt nooit meer kwijt willen, voor geen goud.
Aan het einde van de les komt Jason meteen naar me toe. "Let's goo" zegt hij. Ik grinnik en pak zijn hand vast. Samen lopen we het lokaal uit. "Charlotte en James hebben ruzie zei ze" zegt Jason terwijl we samen door de gang lopen. "Hij liet haar anderhalf uur wachten toen ze hadden afgesproken. Toen kwam hij nogsteeds niet opdagen. Toen belde ze hem en bleek dus dat hij had afgesproken met een ander meisje" zegt hij. "Rot voor d'r" zeg ik zonder uitdrukkingen op mijn gezicht. "Dat meen je niet" zegt Jason en lacht. Ik grinnik. We lopen het lokaal in. Ik ga naast Dylan en Jason naast Yousra. Een Marokkaans meisje met zwarte prachtige krullen, super mooi lichaam, getinte huid, groene ogen en een mooie kledingstijl. De enige reden dat weinig jongens van school naar haar omkijken, is omdat er eens eerwraak is genomen door haar broer op haar ex..
*Die avond*
"Jessie! Kom onmiddellijk naar beneden!" Hoor ik mijn moeder roepen. Oh oh.. Ik zucht en loop naar beneden. "Ja..?" Vraag ik een beetje kalmpjes. Zonder iet te zeggen loopt mijn moeder naar de woonkamer. Ik loop achter haar aan. Daar zaten ze: Jason en zijn ouders. "Hallo" zeg ik en glimlach zwakjes naar ze. "Ga maar eens zitten" zegt mijn moeder. Ik knik. Fuck. Dat ook nog. Er was alleen plek naast Jason. Ik loop er voorzichtig heen en ga zitten.
"Leuk en aardig dat jullie wat hebben, maar waarom in het geheim allemaal? Hoe lang is dit al gaande?" Vraagt mijn vader. Ik bijt op mijn lip. "Al best wel een tijdje meneer" zegt Jason beleeft. Ik bijt op mijn lip en zwijg.. "Ik ben er op tegen, wij allemaal. Jullie zullen elkaar niet meer spreken op school, en buiten dat we bij elkaar op bezoek zijn, zien jullie elkaar niet meer buiten school. Jullie kunnen niet samen zijn" zegt mijn vader. "Grapje zeker..?" Zegt Jason. Zijn vader schudt zijn hoofd. Alles wat ik doe is op mijn lip bijten. Maar nu stortte alles in. Ik sta op, ren de woonkamer uit en ren naar boven. Ik ga liggen n huil mezelf in slaap..
~
Het hoofdstuk was langer en leuker, maar zoals ik al zei, hij was verwijderd. Sorry.
Vote
Comment
Follow
bedankt ! xx
JE LEEST
I fell in love with him..
RomansaWat nou als je een jongen heel erg haat, en hij jou ook. Hij pest je samen met zijn vrienden groep, want je bent heel erg rustig en niet populair. Wat niemand van je af weet, is dat je rijke ouders hebt. Dat is wat Jessie overkomt in dit verhaal. Le...