Przeczytałem wszystko i teraz rozumiem ją chociaż odrobinę. Ale i tak potwornie mi jej brak. Liczyłem, że gdy to wszystko się skończy, to zostaniemy przyjaciółmi i będziemy się razem śmiać. Ale Mel ma rację. Chloe zrobiła to dla nas i nie cofnę tego. Ale wiem jedno. Dopilnuję, aby wszyscy się o niej dowiedzieli i nie zapomnieli tego co zrobiła dla nas. Nikt inny by się na to nie odważył, a ona poświęciła życie i zasługuje, aby wiedział o tym każdy kto przeżył.
Chloe, przepraszam za wszystko. Nie wiedziałem co do mnie czujesz i nie byłem gotowy tego odwzajemnić. Żałuję, że to się tak skończyło. Chciałbym jeszcze raz zobaczyć uśmiech na twojej twarzy. Ale na to już za późno. Wszystko spaprałem i nie mam nic na swoją obronę.
Bardzo żałuję, że to właśnie we mnie musiałaś się zakochać. Każdy inny byłby gotów to odzwajemnić, a ja? Tylko cię raniłem... Jestem totalnym dupkiem.
Ale wszystko co ci powiedziałem jest prawdą. Zależało mi na tobie. Wciąż pamiętam jak śpiewałaś dla mnie. To dawało mi odwagę i ogromną radość. Wtedy czułem się szczęśliwy. Nikt wcześniej nie potrafił mi tego dać.
Zapamiętam cię na całe życie. Będę zawsze pamiętał twój szczery uśmiech. Bo, tak jak ci to powiedziałem, jesteś dla mnie najważniejsza. I kocham cię Chloe, jak młodszą siostrzyczkę.Mam nadzieję, że podobała się Wam historia Chloe. Dzięki za wszystkie gwiazdki, komentarze i odsłony :) zachęcam do czytania innych moich opowiadań. Do zobaczenia ;)
CZYTASZ
Roboty
أدب المراهقينNiedaleka przyszłość. Jestem Chloe. Prowadzę nudne życie, ale tylko do czasu. Na parapecie w moim pokoju znajduję kartkę z wiadomością. Czy to, co przeczytam zmieni moje życie?