Kaçak multimediada.
***
Bu beni kurtaran yakışıklıydı.
Bana yaklaştığında geri çekildim ama ben çekildikçe bana daha çok yaklaştı. Duvarla onun arasında kaldığımda daha fazla geriye gidemeyeceğimi anlayıp durdum.
''Sen?'' diyerek yüzünü benim suratıma yaklaştırdığında kafamı sağa çevirdim. Utançtan yanaklarım kızardı.
''Sen..?'' dedikten sonra gülümseyerek geri çekildi. Ellerini ceplerine yerleştirip
"Kamyonun önüne atladığında ölmek istediğini düşünmüyordum ama şu an emin oldum.''
''Neden?''
''Canına mı susadın sen? İnsanların yakınından bile geçmeye korktuğu sokakta ne arıyor olabilirsin?''
''Sadece merakımı gidermek istemiştim.''
''Çok merak, eder helak haberin olsun'' dedi.
''İçeride ki genç sen miydin?'' diye sorduğumda kafasını olumlu anlamda salladı.
"Kimdi onlar?"
"Tanımak bile istemeyeceğin insanlar."
''Neden ki?''
''Ben az önce sana ne dedim?''
''Tamam ya'' dedim. Bir süre sessiz kaldıktan sonra meraklı gözlerimi çocuğa diktiğimde
''Yine ne var?'' dedi.
''Yok bir şey.''
''Söyle'' dediğinde sırıttım.
"Sen kimsin?"
"Hayatını kurtaran yakışıklı."
"Bu kadarını ben de biliyorum."
"Zaten yakışıklı olduğumu bilmen için bir delile ihtiyacın yok" dediğinde gülümsedim.
"Bir kere daha hayatını kurtarmış oldum. Doğruyu söyle beni tavlamak için bilerek mi yapıyorsun bunu?"
''Tavlamak mı?''
''Hı hı''
''Ne tavlaması. Bir kere benim peşimde dolanan sensin. Her yerde karşıma çıkıyorsun''
''Şu an senin karşına çıkmaya çalışır gibi bir tipim var mı?'' dediğinde susmam gerektiğini düşündüm çünkü sonradan gelen bendim. Yine de kendimi temize çıkarmam gerekiyordu.
''Tamam kabul ama burada ben senin hayatını kurtarmış oluyorum, yani ödeştik.''
''Sen nesin ya?''
''Hayat kurtaran güzel diyebilirsin kısaca'' dedim. Gülümsemişti ve bu hali daha da sevimli görünüyordu.
''Konuyu değiştirmede soruma mantıklı bir cevap ver. Tanımak bile istemeyeceğim kadar kötü olan adamlar senden ne istiyor olabilir?''
''Beni bu kadar çok mu tanımak istiyorsun?''
''Tanımak istediğim için değil, merak ediyorum''
''O zaman daha çok merak edeceksin'' dedi sonra devam etti
''Neyse başını daha fazla belaya sokma, ben gidiyorum'' deyip arkasına döndüğünde kolundan tuttum. Benden yana döndü.
''Senden bir şey isteyebilir miyim?''
''Ne gibi bir şey?''
''Sahte kimlik.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK
Teen FictionBu hikayeyi okumadan önce sizden bir istediğm var. Bir karanlık hayal edin. Başını da, sonunu da göremediğini zifiri bir karanlık. İşte tam da o korkunç karanlığın içinde tek korkusu 'karanlık' olan 19 yaşında genç bir kız hayal edin. Ailesinden, be...