" נו כבר ! אנדי ! את הבטחת לי !" ויקה גוררת אותי לאולם הספורט.
" אבל אני לא אוהבת להתבלט !!" אני מתלוננת.
" אבל את חייבת לנסות . שנה שעברה לא הסכמת, השנה רשמתי אותך בלי ששאלתי את דעתך. "
ויקה רוצה שנרשם לנבחרת הכדורעף של הבית ספר.
שנה שעברה לא הסכמתי להרשם , אבל זה לא אומר שהפסקתי לאהוב את המשחק מאז החטיבה..
" טוב. " אני נאנחת כשאני מבינה שאין לי מילה בנושא, אני כבר רשומה ונכנסת עם ויקה לאולם הספורט.
" ואוו.. " אני אומרת שאני רואה את האולם הגדול , באמצע מגרש הכדורעף יש רשת גדולה וגבוהה ומסביב יש המון מושבים.
יש דלת נוספת כמו דלת הכניסה ואני מניחה שזה לחדריי ההלבשה ולמלתחות.
" היי !!" בחורה יפייפה עם שיער שחור חלק ועיניים אפורות ניגשת אלינו .
" היי. " אני וויקה אומרות ביחד.
" אתח נרשמתן לנבחרת? " היא שואלת אותנו בחיוך.
" כן !" אני אומרת וכמו ויקה אני מופתעת מהישירות שלי .ויקה מחייכת ומהנהנת.
" נהדר ! " היא מוחאת כף ." אני קאסידי , שנה שלישית . "
" ויקטוריה ואנדי , שנה שנייה. " אני מחווה בידי על ויקה ואז עליי. " תקראי לי ויקה. " ויקה מחייכת וכך גם קאסידי , היא אומרת
" טוב , בואו למגרש. "
אני וויקה ניגשות למגרש , עומדות יחד עם עוד בנות שנרשמו לנבחרת, בסה"כ שש.
קאסידי ועוד שתיי בנות נעמדות מול כולנו.
" טוב אני קאסידי ,שנה שלישית, אני הקפטן." קאסידי מניחה את ידייה על המותניים.
" זו ג'ולי, שנה שלישית, היא המגישה הראשית שלנו ." עוד בחורה מהממת , עם שיער חום כהה גלי ועיניים ירוקות , היא מחייכת בחביבות.
" זו ליז שנה שלישית , היא המנחיתה הראשית מתוך שתיים. " בחורה על שיער שטני חלק ועיניים כחולות מרימה את היד .
שלושתן יפייפיות רזות וגבוהות .
" טוב ! נתחיל לעבוד על קבלות . זה הולך ככה, שלושתינו נדגים. " ליז וג'ולי נעמדות בצד אחד של הרשת וקאסידי הולכת לצד השני. המגישה ,ג'ולי , לוקחת כדור ומקפיצה אותו במכה עלית למעלה בקשת. ליז רצה , מזנקת ומכה בכדור בהנחתה עוצמתית. קאסידי מחליקה על הבטן והכדור פוגע באגרופה ועולה חזרה למעלה. היא עומדת שוב במהירות וליז מנחיתה בעוצמתיות עוד כדור שאותו קאסידי מקבלת בלי מאמץ. הכדור עולה למעלה והיא תופסת אותו הפעם.
" זה מובן?מי מתנדבת להיות ראשונה? " היא שואלת בחיוך שכולנו בוהות בה.
" אני " אני נעמדת ראשונה. " טוב אז אנדי , גשי לצד השני של הרשת. שלוש קבלות טובות בבקשה !" היא מוסרת לג'ולי כדור , ג'ולי מגישה אותו לליז וליז מנחיתה. אני רצה לעבר הכדור ומצליחה לקבל אותו כמו צריך.ההנחתה הבאה גורמת לי להחליק על הבטן ולהקפיץ את הכדור למעלה. אני קמה מהריצפה שוב ומושיטה את היד כדי לקבל את בכדור בפעם השלישית. כשאני מצליחה אני מחייכת. המגרש.. זה המקום שלי.
קאסידי מצחחקת " זה היה .. מצויין !!! הבאה בתור !" הפעם כול חמש הבנות שנותרו רוצות להגיע לתורן.
אני .. עוררתי השראה???
אחריי שכולן עבדו על קבלות , עברנו להנחתות.
ג'ולי הגישה לכול אחת בתורה את הכדור ואנחנו הנחתנו אותו .
קיבלתי תישבוחות מליז, המנחיתה הראשית.
" ועכשיו על ההגנות, חסימה. "
שלושת הבנות הגבוהות מבין החמש נעמדות בשורה הראשונה ,ויקה בינהן.
הכדור מוגש לליז שמנחיתה אותו . ויקה והשתיים הנוספות קפצות וחוסמות בקושי את ההנחתה.
" יפה מאוד בנות ," קאסידי מסכמת את אימון הפתיחה. ומשלבת ידיים לעברנו , הבנות המותשות. " טוב , כולכן חלק מנבחרת הכדורעף של תיכון קאראסונו ! זה טעימה קטנה מהאימונים הקבועים שלנו,"היא מחייכת שאנחנו נאנחות. " תיכון קראסונו עלה פעם אחת לאליפות המדינית והמטרה שלנו היא להגיע לשם שוב השנה ! אז תתכוננו לקרוע את התחת בנות. אימון בוקר , שבע בבוקר באולם . אימון צהריים, אחריי שמסתיימים לכן השיעורים אתן באות לפה. שש ימים בשבוע . האם אני ברורה?
" כן קפטן ! " אנחנו עונות לה.
" טוב מאוד. עכשיו לפניי שנלך, סבב שמות. שם ושנה. " היא מחייכת שוב.
" ג'נה , שנה שנייה." אחת מהבחורות הגבוהות , ג'נגית עם עיניים ירוקות .
" ויקטוריה,תקראו לי ויקה, שנה שנייה " ויקה מחייכת.
" טיה, שנה ראשונה. " הבחורה הגבוהה הנוספת, עם שיער שחור שמגיע לכתפייה ועיניים כחולות .
" קארין. שנה שנייה. " בחורה עם שיער בלונדיני וקצוות כחולים , עם עיניי דבש .
" קמיל .שנה ראשונה " בחורה עם שיער בצע קש ועיניים שחורות.
ואז אני .." אנדי, שנה שנייה ."
" טוב , ג'נה, ויקה , טיה , קארין, קמיל ואנדי, אתן חלק מקבוצת הכדורעף יחד עם ג'ולי ,ליז ואיתי , כולנו קבוצה , כולנו חברות וכולנו עומדות להגיע לאליפות! "
אנחנו מוחאות כפיים בהתרגשות.
" כול אחת ביציאה , לקחת תיק עם הציוד שלכן . העלות של הציוד נוספה לשכר הלימוד. בייי בנות נתראה מחר ."
אני ויקה והשאר לוקחות את התיקים.
" אמרתי לך שיהיה פצצה. "
" צדקת. " אני מודה בחיוך .
שאר חברות הקבוצה מחייכות אלינו וכול אחת מתפצלת לדרכה .
•°•°•°•°•°•°•°•°•
" ואוו איזה חדשות טובות! " אבא שלי, ג'יימס ואנדרו אומרים בפה אחד.
" אני יודעת נכון? " אני נוגסת בפיצה שלי ומגניבה חתיכה לפאצ'ה,לוקה , נאנאלי ואייז.
הילארי ואמא מחייכות. " חשבתי שאת לא מעונינת להצטרף. " אמא אומרת.
" ויקה רשמה אותי , אבל זה השתלם! "
" אני שמח בשבילך. עכשיו גם אני אבוא לעודד אותך! " אנדרו מחייך .
" יותר חשוב , " אמא מתחילה לדבר " איך הבנים של נבחרת הכדורעף של הבנים?" גם הילארי מצטרפת לאמא שלי והן צוחקות שאני מאדימה. " אמא! הילארי! " אני רוטנת. " בכלל עוד לא ראיתי אותם.. " אני נשענת על היד שלי ואבא שלי נחנק." את לא צריכה לראות אותם. "
" למה? אולי יהיה לה חבר " אמא מחייכת אליו.
"היא עוד קטנה, היא לא צריכה חבר! "הוא עומד על שלו.
" איך נדפקת שיש לך בת.. בגלל שלי יש בן אני חסר דאגות ." ג'יימס אומר ואנדרו מצחקק.
אני נאנחת.
המשפחה של אנדרו באו אליינו לארוחת ערב ולשמוע את החדשות.
" אני בטוח שאנדרו ישמור עלייה." אבא שלי אומר ואנדרו מצדיע ." אני אכסח בשבילך את מי שתגיד ."
הו באמת?
טוב כול העיניין עם הכדורעף השכיח ממני את אנדרו והחברה שלו.
יכול להיות שזה יהיה הרבה יותר מועיל משחשבתי !
הגיע הזמן שיהיה לי משהו, משלי, שאולי יעזור לי להמשיך הלאה מהאהבה הכוזבת..
°•°•°•
אומייפאקינגאד !!!
יש לסיפור המון צפיות יחסית לזמן שהעליתי אותו ולכמות הפרקים !
תודה!!!!
YOU ARE READING
I Love U
Romanceפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...