אוף.
אוף.
אוווווףףףףףף.
למה זה קורה רק לי ?!
תמיד אני השעיר לעזאזל.
אני לא מבינה .
שמשעמם לאלוהים שם למעלה , אז הוא אומר בוא נדפוק לאנדי את החיים! עוד יותר ! יהיה כיף!
בחייאת עד שמשהו הולך לי בחיים הבת זונה הזאת ג'ניפר הייתה חייבת להרוס לי.
אני יודעת שזה לא אשמתו של אנדרו , אבל הקוקסינל המושך הזה אפילו לא רצה שיראו אותו איתי בשטח בית ספר ! כמה חסר התחשבות הוא !
אני כזאת נטל?
" אנדי את מקשיבה לי ? "
" הא? " אני יוצאת מהבועה שלי.
" אמרתי , " קאסי חוזרת על עצמה
" שהמשחק בסוף השבוע הוא המשחק שיעלה אותנו לחצי הגמר ."
" כן כן אני זוכרת ." אני אומרת.
" מדהים." היא מפליקה לי בראש ואני מזעיפה פנים.
" אנחנו ביקשנו מאמנדה שלמרות ההשעיה שליז ובל חטפו , הן יוכלו להתאמן ולצאת למשחק , כי זה המשחק הכי חשוב שלנו. "
כולנו בהיינו בקאסידי בשקיקה לשמוע עם אמנדה הצליחה , למה הסגן חם אש עליהן . שלח אותן הביתה לארבעה ימים הוואנבי רפונזל.
" היא הצליחה." קאסידי אמרה .
" אין אין כפרה על אמנדה! " קארין מחייכת כמו כולנו.
" בטח עשתה לסגן עיניים." היא מוסיפה
" אל תהיי טיפשה ." ג'ולי מחייכת
" אבל כולם יודעים שהוא דלוק עלייה ! היא מנצלת את זה לטובתנו . אני מתה על האישה הזאת . גבר גבר זאתי . " קארין מהנהנת.
" את סוטרת את עצמך לגמרי ." ג'ולי עונה.
" I don't care ! I hate you ."
"כולן , דקת דומייה , קארין אמרה משפט שלם באנגלית בלי טעויות דקדוקיות.
תנצרו את הרגע ! " ליזי נכנסת עם בל לאולם בחיוך .
" איך זה שתמיד יש לך מה להגיד? " אני מגחכת.
" יש לי המון מה להגיד , כל הזמן , בכל מקום, בכל דרך. זה כישרון בובה ."
" מה שתגידי בלונדה." אני מחייכת.
" אני שטנית ." היא מצביעה על שיערה.
" כן כן את גם השטן יאללה חמודה שלי צריך להתחיל לעבוד ." קאסי עונה במקומי וגורמת לליז להאנח בתיסכול.
אחריי שרצנו את המגרש הענקי 8 פעמים בלי לעצור (מי שעצרה חטפה מגבת מגולגלת בתחת , מקאסי ,שרצה בין כולנו וזה כואב) ,עשינו מאה כפיפות בטן נמוכות, קאסי נתנה לנו לנוח.
היא קורעת לנו את התחת ברמות . לא פלא שאנחנו בכושר .
אבל , בניגוד לשיעורי ספורט , אני אוהבת להתאמן.
" שוב ."
" אבל אין לי כבר כוח .. "
" שוב ! " קאסי חוזרת על עצמה ואני קמה .
קאסי מסובבת את האצבע שלה פעם אחת ואני מבינה שזה תרגיל מס' 3 .
~~
"משהו משהו באד בלאד .. שכחתי את המילים..בלה בלה בלה! טרללה ... באד בלאד!" אני מזמזמת משהו כשאני עוברת מול הבית של אנדרו.
אני לא רוצה לקלל חלילה וחס.
אמא של אנדרו היא אישה מדהימה . לא הזונה של העיר , לקלל זה לא יהיה פייר כלפייה.
ואני גם לא יכולה להגיד שהילדים שלו יהיו בני זונות, כי אני רוצה שהם יהיו ממני...
כל העיניין הזה מאוד מגביל את האוצר מילים שלי.
זה מתסכל.
אני נכנסת הביתה , אמא והכלבים מקבלים אותי , אמא בחיוך והכלבים בנביחות.
" איך היה היום ? " אמא שואלת אותי .
" אני שונאת את החיים שלי . " אני נאנחת ומתיישבת על הספה.
" אנדי , אל תגידי דברים כאלה." אמא נוזפת בי.
" את יודעת שאנדרו נישק אותי ? " אני אומרת בזילזול.
" אנדי זה מעולה ! " היא ניגשת אליי .
" כן .. כמה פעמים . אבל שירדנו מהאוטובוס הוא לא רצה שיראו אותנו ביחד ואז ראיתי את ג'ניפר מנשקת אותו . כיף הא? " אני צוחקת ללא הומור.
" אוי... דיברת איתו לפחות?" היא מתיישבת לידי.
" דיברתי איתו ? אמא אני לא רוצה לראות את הפרצוף שלו . שילך לחברה הזונה שלו." אני אומרת בכעס.
" את צריכה לשמוע את הצד שלו בעיניין." היא אומרת ואני נאנחת.
"אמא , אם אני אראה אותו עכשיו סביר להניח שהאגרוף שלי יפגש עם הפרצוף שלו." ובנימה זאת אני קמה ועולה לחדר שלי.
" אנד-" אני סוגרת בטריקה את החלון ומסיטה את הווילון לפניי שאנדרו מסיים לומר את שמי.
~~~~
אני יודעת אני יודעת אני יודעת שזה מאוד מאוד קצר , אבל זה הכרחי להמשך .
הפרק הבא כמעט מוכן ואני אעלה אותו ברגע שאסיים..
אני ממש מצטערת. אני רוצה שתבינו שיש לי עומס ואני כמעט לא מוצאת זמן לכתוב ושיש לי זמן לפעמים אני מעדיפה לעשות דברים אחרים כי לא תמיד יש השראה...
אוהבת ❤
YOU ARE READING
I Love U
Romansפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...