~נ.מ ויקטוריה~
"מה יקרה אם אני אמות?!" התבכיינתי בזמן שטיפסנו על איזה הר. "כן, זה לא הולך לקרות. תרגעי מי אמור, אני שומר עלייך." בריידן הושיט לי את ידו ועזר לי לעבור סלע שהיה בערך שלושה רבעים מהגובה שלי."אתה צריך להפסיק לפלרטט איתי כשאנחנו בחוץ, אתה גורם לי לרצות לעשות אותך עכשיו." נשפתי אוויר בעצבים. " זה בטבע שלי." הוא משך בכתפיו . "הטבע שלך יכול ללכת להזדיין, בניגוד אליי." רטנתי. בריידן חייך אליי ונד בראשו, עוזר גם לקארין ולכמה בנות נוספות שהתקשו.
אם לא הייתי כזאת רכושנית וקריזיונרית אני בטוחה שהן היו מתחילות לשלוח לו מבטים מאוהבים כי הוא כזה פשוש. או חוחית. ירגזי? נשאר עם הפשושון.
אני , לעומתו, הייתי נותנת להן להרקב, כי הן היו מציקות לאנדי ואני דיי בטוחה שכבר הורדתי איזה כאפה לאחת מהן... או לכולן.
אני יודעת, בריידן בטח גאה בי שלא דחפתי אותן מאיזה צוק .. זאת אשמת המורים שהם לוקחים אותנו למקום שהוא ממש זירת פשע מושלמת. ככה בית הספר מדלדל את השכבה."אנחנו עושים הפסקה." המדריך הודיע ואני מיד התיישבתי על העפר, יש לנו מזל שאנחנו באיזור הקר של המדינה אחרת הייתי מתפגרת. "בחיי, אם אנדי הייתה פה, לא הייתי דואגת. הבחורה בית מרקחת מהלך." נאנחתי ובריידן התיישב לצידי." מה את אומרת .."
הוצאתי בקבוק מים, שתיתי ונתתי לבריידן לשתות גם כן. " כן, היא קורעת. הפראנואידית אפילו יודעת החייאה ואיך לקבע קרסולים וידיים." אמרתי בהתלהבות. "את מחייכת." בריידן שלח לי מבט עדין.אפילו לא שמתי לב לזה." טוב, אני אוהבת אותה. היא החברה הכי טובה שלי וקצת עצוב לי שהיא לא פה. " עניתי בכנות ונהמתי," זונה שהשתפרה במשחק שלה." בריידן התחיל לצחוק ונעמדנו כשהמדריך אמר לנו שממשיכים.
כן, אנדי החברה הכי טובה שלי, אני אפילו יכולה לקרוא לה אחותי בלי להתבלבל.
ובגלל זה , אם אנדרו באמת עושה שטויות מאחוריי הגב שלה, אני אתעצבן. מאוד."וואה, תזהרי." הפנתי את ראשי הצידה וראיתי את אנדרו תופס את ג׳ניפר, שהייתה בדרכה לצנוח אל מותה. חבל.
"תודה בובי." היא חייכה אליו והעבירה את ידה על חזו. וואט דה פאק?! צימצמתי לעברם את עיניי, מחכה לראות אם משהו נוסף יקרה."מי אמור, את באה?" בריידן גרם לי להסיט את מבטי . " ואמוס." אחזתי בידו. "ואמוס?" קארין קפצה ." בוא נזוז." תרגמתי באנחה.
אנדרו, אני מפקחת עלייך.
^~^~^
נעצתי את המזלג במלפפון שוב ושוב בכעס.
"תפסיקי לדקור את המסכן! צער בעליי מלפפונים, מה עובר עלייך?!" בל רטנה וג׳נה פלטה צחקוק. בל וג׳נה נמצאות בכיתה אחרת בשכבה שלנו, לכן נפגשנו איתן רק בערב, בחדר אוכל שבאכסנייה."פפףף.. אם מה שקרה למלפפון הזה מדאיג אותך, את צריכה לראות מה יקרה ל'מלפפון' של אנדרו." נחרתי בזילזול ונדתי בראשי.
לעזאזל , כמה שאני רוצה להכות אותו.
YOU ARE READING
I Love U
Romansaפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...