בסופו של דבר ישנתי בבית שלי ואנדרו ישן בסלון למטה יחד עם נאנאלי ואייז.
התעוררתי והפעם לא שכחתי לשים חזייה!
הידד לי !
לבשתי מכנס טרנינג אפור שגדול עליי ככה שהוא נתלה לי על המותניים רק כי קשרתי אותו וסתם גופייה לבנה מעפנה צמודה.
ירדתי במדרגות ופתחתי את הדלת לחצר , הכלבים שעטו החוצה.
שהסתובבתי, הצטערתי על מה שאמרתי לאנדרו אתמול.
הוא עמד לייד השיש המטבח והכין לו נס קפה.
השיער השטני שלו היה מבולגן באופן שהטריף אותי עד כדי כך שרק רציתי לגעת ולהעביר בו את אצבעותיי.
הוא לבש טרנינג כמו שלי רק כהה יותר והוא כנראה 'שכח' ללבוש חולצה.
רציתי ולהתרפס לרגליו ולסגוד לו כי הוא היה נראה כמו אל יווני . בטרנינג.
אבל בגלל האגו שלי , החזקתי את עצמי מלרוץ לאנדרו , לקפוץ לזרועותיו ולהגיד לו קח אותי.
אז החלטתי לעשות לו דווקא .
T-T~נ.מ אנדרו.~
התקשחתי שאנדי נישקה לי את השכמות והעבירה את אצבעותיה על גבי.
שהסתובבתי להסתכל עלייה במבט יהיר הרגשתי מחנק בגרון.
הטרנינג שהיא לבשה נתלה לה על התחת והעניק לו מראה גדול יותר .
החולצה שהייתה בגודל שלה נצמדה לה לקימורים ולצערי הרב הפעם כן הייתה לה חזייה.
אני בר מזל וחסר מזל.
אוף.
" במה אתה בוהה ?" היא ניסתה להראות מגניבה ולגחך למרות שהיא מתה ממבוכה והיא זאת שהתחילה להתגרות בי.
" בתחת שלך."
" איזה ישיר ."
" אני מר ישירות . תקראי לי מאסטר הדיבור הישיר . "
" אידיוט."
" אני אוהב את התחת שלך במכנס הזה. תלבשי אותו כוווווול הזמן."מרחתי את המילה.
" אל תגיד את זה !" היא הסמיקה.
" מה? אני אוהב תחת ?"
" אנדרו ..."
"אבל אני אוהב את התחת שלך!"
"אנדרו!"
" דייי!!! אני כמו ילד שנתנו לו שוקולד והוא לא יכול לאכול אותו." הסברתי לה באופן תאורטי את העמדה שלי.
" אתה רומז שאני שמנה ?" היא הרימה גבות בשוק.
" מה..? " איך הגיעה לזה ?! בחיי שאני לא מבין אותה. או בנות בכללי .
אני יכול לדבר איתה על נאנאלי ואז היא תשאל אם אני חושב שהיא שמנה.
" שאלתי; אתה רומז שאני שמ-" השתקתי אותה בכך שהדבקתי לה נשיקה על השפתיים.
~נ.מ אנדי ~
"מה... מה.. אב-אבל הפסק-"אמרתי מופתעת הוא השתיק אותי שוב בנשיקה עמוקה.
"את רוצה לבטל את ההפסקה?" הוא לחש בחיוך על שפתיי וחפן את פניי בידיו.
"כן.." כל הגוף שלי סמר מהתשוקה שלי אליו.
היה מין הבזק פראי בעיניו הירוקות-אפורות.
הוא משך אותי אליו ונישק אותי בשקיקה.
הרגשתי שאני עומדת להתפוצץ מרוב כמיהה למגעו.
הוא תפס בישבן שלי וגרם לי לפתוח את הפה בהלם ריגעי . הוא ניצל את הרגע כדי להעביר את לשונו על שפתי התחתונה ולבקש רשות להכנס. איפשרתי לו.
הוא הרים אותי על השיש ונכנס בין רגליי, מיהרתי לכרוך אותן סביבו.
הידיים שלו טיילו על כל הגבי ונאחזו במותניי, בעודי משחקת בשיערו ומושכת בו לפעמים, גורמת לו להאנח ולגחך לתוך הנשיקה הכי פראית שהייתה לנו עד כה.
השפתיים שלי שנעו בתאום עם שלו כבר התחילו לכאוב ונהיה לי חם מכל הסיטואציה.
שנינו ניסינו לצמצם את המרחק הקטן שהיה בין הגופים שלנו למרחק מזערי.
העברתי את הידיים שלי בעונג על גופו השרירי חסר החולצה והוא התחיל לנשק את הצוואר שלי .
הידיים שלו נכנסו לי מתחת לחולצה והוא נעצר לפתע.
" למה עצרת ?" התנשפתי ומשכתי את שערו מעט כדי שיסתכל עליי .
" אני חושב אם מותר לי לגעת לך בציצים." האוזניים שלי בערו כשהוא אמר את זה בלי בושה בעוד עיניו מתכהות מתשוקה.
"מפגר.."מילמלתי.
השאלה עצמה הביכה אותי והרצון שלי הביך אותי עוד יותר .
"נו?" הוא שאל.
הינהנתי בלי להגיד דבר .
אני לא מאמינה שאני מרשה לו דבר כזה! לעזאזל עם ההורמונים.
הוא הרים גבות לשנייה אחת לפני שחזר לטרוף אותי.
הידיים שלו תפסו מעלה יותר ויותר עד שרגשתי אותן על חזייה שלי.
פלטתי אנחה, זה לא נורא כמו שחשבתי.
ושהוא התחיל להזיז את ידיו.... נשמע קליק של מפתח המסתובב במנעול.
לא...
אל תגידו לי ש..
" מה לעזאזל אתם עושים ?!"
אבא !!
לעזאזל עם החיים שלי !
דחפתי את אנדרו ממני וקפצתי מהשיש, מרימה את המבט שלי בבושה ונתקלת בעיניים כחולות כשלי.
" סתם צחקתי זו אני ." אמא חייכה אלינו בחיוך קנטרני.
" כמעט עשית לי התקף לב. חשבתי שאני גומר היום." אנדרו עשה עם אצבעו סימן כיאלו שוחטים אותו וחטף את החולצה שלו מהספה . אני הודתי לאלוהים על זה שאמא שלי נכנסה קודם.
"לא גמרת כבר ?" אמא פלטה גיחוך כשחיוך ציני פרוס על פנייה.
אני ואנדרו בהיינו בה בהלם. אלוהים אני חוזרת בי היה עדיף שאבא היה נכנס והיה הורג אותי על המקום.
" יש לכם אמצעי הגנה חמודים?" היא שאלה כיאלו זה לא עיניין.
" אמא ! מה לעזאזל ?! אני עדיין בתולה !" אמרתי , מובכת לחלוטין.
" כן , כן , תהנו לכם חמודים ." היא התחילה לעלות במדרגות ונעצרה," אה , ריאן עוד מעט מגיע , אתם נראים כיאלו ראתם רוח ." היא קרצה אלינו והמשיכה לעלות במדרגות עד שנעלמה.
" אני חושבת שעוד משפט ממנה והייתם צריכים להזמין אמבולנס." מיצמצתי כמה פעמים.
יש לאמא שלי קטעים שהיא מביכה בטרוף.
" אותך היו מאשפזים ואותי היית צריכה לחפש בעומקיי הים, חתוך לסלט קצוץ דק דק." הוא נשף אויר בהקלה.
" אני מאוד, אבל מאוד מקווה למען החיים של שניכם שאתם לבושים !" אבא שגרר אחריו מזוודות נכנס פנימה בפנים זעופות.
שהוא ראה אותי ואת אנדרו מנופפים לו לשלום הוא נרגע וחייך אליי בעוד לאנדרו הוא שלח מבט מפחיד ועלה במדרגות.
" אני חושש שזמני תם ." אנדרו בלע את רוקו.
"אני חושבת שכדאי שתלך." חייכתי אליו .
" ביי." הוא התכופף כדי לנשק אותי .
" שיעול , שיעול , ריאן בא , שיעול שיעול ." אמא שלי 'השתעלה.' ואנדרו התישר.
" אז רק ביי." גיחכתי שאנדרו עזב אותי בחוסר רצון.
כמו שאמא אמרה , אבא ירד במדרגות ומשך אותי לחיבוק . " תגידי לי לשבור אותו ואני אשבור אותו ."
" זאת פקודה או הצעה ?" ציחקקתי.
" קצת מהצעה והרבה מפקודה." אבא רטן ואני ואמא פרצנו בצחוק .
" את אמורה לתמוך בי !" אבא עשה פרצוף לאמא . " אתה סולח לי?" אמא אמרה וניגשה אליו ,מושכת את פניו מטה ונושקת לו בעדינות .
עיוותי את פניי. אני אוהבת את זה שההורים שלי עדיין מאוהבים ואפילו רוצה שגם לי תהיה כזו אהבה אינסופית עם אנדרו אבל לפעמים זה טו מאץ׳ יודעים?
" את יותר ממוזמנת ללכת להגיד לאנדרו היי," אבא תפס את אמא והניף אותה על כתפו כשהיא ממשיכה לצחוק. " אני צריך ללמד מישהי לקח ."
"דיי נו איכ." כיווצתי את אפי.
" ריאן ! " אמא מחתה אבל המשיכה לצחקק.
" אנדי את רוצה אח או אחות ?" אבא שלי ציחקק ברוע.
" אוי ! דיי אבא, נו באמת, איכס.. דוחה."
הרגע הקאתי בפה של עצמי. אבא הוציא לי לשון והפליק לאמא החצי מתה מצחוק שלי בתחת לפניי שעלה איתה במעלה המדרגות.
אני הייתי יותר משמחה להטיס את עצמי לבית של אנדרו.
סמאללה רק שלא יעשה לה תאומים!
~~~
ריאן ואנני הכי שוויםםםם !!!
ואתן חצופות ככה לייבש אותי ? XD
הגשתי כמו כביסה שתלו לייבוש. זהו גם אם תבקשו אין שאלות ותשובותתתת!
אף פעםםםם T^T
אני מתה על הפרק הזה ^^
לא היה לי אינטרנט בבית אז לא יכולתי להעלות פרקים עד שתיקנו את הבעיה.. הפרקים היו מוכנים לשישי שעבר !
אוהבת !❤
YOU ARE READING
I Love U
Lãng mạnפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...