"את יודעת מה הבנתי?" אנדרו נשען על השולחן בקפיטריה.
"שאתה מפריע לי לאכול?" נהמתי עליו כשהוא גרם לי להפסיק לתקוע אוכל אחריי אימון.
"מותק, ראיתי את התחת שלך שקיבלת את הכדור. הוא טפח. את יכולה להפסיק לאכול." קאסי עשתה לי פרצוף ממזרי.
" אני נשארתי באותו המשקל !" מחיתי ברוגז.
" כל האוכל יורד לך לתחת." קארין פלטה נחרת צחוק ואני נתתי לקאסי מכה בכתף.
"סתם, סתם , התחת שלך מקסים." היא חייכה אליי ונאנחתי בתיסכול.
"אני הבנתי, " אנדרו המשיך וחייך אליי בממזריות, " שחוץ מזה שיש לך תחת סקסי, לא יצאנו לדייט ממשי."
" מה ?!" באורח פלא, כל שמונה החברות שלי עצרו מלחפור ופערו את עיניהן.
אני דיי בטוחה שאני היחידה שהחלק הראשון במשפט של אנדרו עניין אותי.
"התחת שלי סק-"התחלתי לדבר אבל כולן התחילו לצעוק.
"למה ?!"
" אתה מפגר?!"
" איזה דיליי אתם ביחד כבר חודשיים !"
" נקבה."
"למה אתה מחכה ?"
" אחמ, תמיד אמרתי שהוא מסורס." ליזי כחכחה בגרונה.
" ליז תהיי יפה ותשתקי." אנדרו אמר לה, מתעלם מהאצבע המשולשת ששלחה אליו ופנה אליי." נו? מתאים לך מחר בצהריים? שתיים עשרה נגיד?" מחר יום שבת אז לא מפריע לי.
"תשאל את אבא." גיכחתי לעברו.
" מה?" הפה שלו נפער." את רוצה שהוא יהרוג אותי ?! שלא כמו שון , הוא יודע איפה אני גר ! "
" תראה ..." יש משהו בטענה שלו.
" הוא יכול לצלוף בי מהחלון שלך!"
"גו ריאן !" בל הניפה את אגרופה באוויר וכל יושבי השולחן נעצו בה עיניים.
"זה לא הזמן המתאים?" היא מיצמצה כלא מבינה.
" אף פעם זה לא הזמן המתאים?" היא שאלה והורידה את האגרוף שלה כשכולנו הינהנו.
אוח...
" טוב בסדר מחר. " חייכתי אל אנדרו שהחזיר לי חיוך ענק.
הוא רכן קדימה מעל השולחן כמו שאני עשיתי כדי שיוכל לתת לי נשיקה.
" ביי." אמרתי לו והוא נופף לי לפניי שחזר על עקבותיו.
ברגע שהוא התיישב עם הגב אליי , זינקתי על קאסי והתחלתי לקדוח," מה אני אעשה?! מה אני צריכה ללבוש?! מה יקרה בדייט הזה שפינטזתי עליו שנים?! מה אני צריכה לעשות, נו?! קאסיייי! "
~~~~~
אחריי קרב עקוב מדם, הצלחתי לשכנע את פאקינג קאסידי סקוט לתת לי ללכת לדייט הראשון שלי עם אנדרו לבושה מכנסיים וחולצה!
לא שמלה !
לא טוניקה!
פאקינג ג׳ינס! וסוג של חולצת בטן..אבל הג׳ינס גבוה ככה שלא רואים הרבה! (התמונה של הפרק )
צר לי, אבל היא החביאה את הסינקרס האהובות שלי , נאלצתי ללכת על עקבים.
אגב אני לא ממש מאופרת, יש לי רק פס שחור על העפעף התחתון ומסקרה, בכדי להבליט את עיניי ושמתי עדשות מגע במקום משקפיים, השיער שלי נשאר טבעי והסתלסל על כתפיי. .
מגיע לי שאפו.
הבנות הלכו באחד עשרה וחצי בערך לפניי שאנדרו מגיע.
בעשרה לשתיים עשרה אבא התיישב מולי בסלון עם פרצוף חמוץ.
" מה עכשיו ? מה אתה רוצה?" שאלתי אותו, מבינה את הרמז.
" אני? אני לא רוצה כלום. " הוא אמר בזעף והמשיך לנעוץ בי מבטים.
" אבא..."
"אבוש.."
"אבאל'ה.. "
" נו אני לא רוצה שתלכי , טוב? ככה משאירה את הזקן שלך שוב לבד בבית."הוא שילב את ידיו על חזו.
" נו אני אחזור עוד כמה שעות אתה תהיה בסדר." אמרתי לו וקמתי שנשמעה דפיקה בדלת. זה בטוח אנדרו.
פתחתי את הדלת ואנדרו, כפי שציפיתי, עמד בפתח.
שנינו נעצנו מבטים אחד בשנייה . אנדרו לבש חולצה לבנה יפה וג׳ינס שחור.
שמחתי שלא התגנדרתי יותר מידי.
אבא התבכיין מהסלון," תסגור את הפה, בוגד."
אנדרו ציחקק בעצבנות ואני חטפתי את התיק מהשולחן.
" ביי אבא," אמרתי לו והוא מילמל תהני.
חייכתי אליו וסגרתי את הדלת אחריי.
" הייתי מנשק אותך עכשיו אבל ריאן נועץ בי מבטים מהחלון." אנדרו אמר לי בשקט ואני הסתובבתי אחורנית והווילון בדיוק נסגר.
מה אני אעשה איתך אבא ?
~~~
נחנקתי מהשתייה שלי ושמתי יד על הפה לפניי שאני ארק בפרצוף של אנדרו את הקולה.
" מה יש לך ?!" לחשתי בזעף והפלקתי על ידו.
"מה ? אסור לי לגעת בירך של חברה שלי ?" הוא עשה לי פרצוף.
"לא. כן. לא! "
אנדרו הרים גבה.
" זאת אומרת , לא שאני שותה ולא בלי אזהרה..."
" הממ...את מציבה לי תנאים?" הוא חייך והרגשתי איך היד שלו מוצאת את מקומה על הברך שלי הפעם.
צימצמתי את עיניי לעברו.
אנחנו יושבים במסעדה פינתית קטנה , על הספות ככה שאנדרו לידי ולא מולי . אז זה לא הזמן לגרום לי להתחרפן!
" אל תתגרה במזל שלך," אמרתי לו שהתחיל לטפס מעלה יותר . מתעלמת מהזרמים שהופיעו למרות בד הג׳ינס שחצץ בין עורי לידו, אמרתי," אני בטוחה שאבא דחף לי לתיק איזה שוקר או משהו.." דחפתי את היד שלי לתיק .
"את לא תחשמלי אותי ," אנדרו גיחך והיד שלו המשיכה להתקדם לה.
"או הינה," שלפתי את השוקר והפעלתי אותו ככה שברק זרם חשמלי הופיע.
ידעתי שאפשר לסמוך על אבא!
" את לא נורמאלית אישה !" אנדרו הזיז את ידו במהירות.
" תגיד לי משהו שאני לא יודעת." חייכתי אליו." ואי איזה טעים! קח, רוצה לטעום? " הרמתי לעבר הפנים של אנדרו את הגלידה שלי.
"אותך או את הגלידה?" כשהוא הסתכל עליי הלחי שלו נגעה לי בגלידה.
" תראה אותך," שמתי ידיים על כתפיו והוא תפס אותי כשקפצתי עליו," משחית גלידות."
ליקקתי את הגלידה מהלחי שלו ונישקתי אותו בחיוך.
"כן , את טעימה מאוד." נתתי לו מכה על הכתף כששלח עליי חיוך מפתה.
"והגלידה ?" הוא הוריד אותי וטעם מהגלידה שלי." את יותר ." הוא עשה לי פרצוף ואחז בידי.
" באלי עוד נשיקה."הוא ליקק את שפתו התחתונה.
בהייתי בשפתיים שלו.
" אני הולכת !" שיחררתי את היד שלי משלו לפניי שאני נותנת לו לדפוק אותי על המדרכה.
אל תשפטו ,החבר שלי יותר מידי סקסי.
" אההה לא פייר!" אנדרו התבכיין ומשך אותי אליו שוב בעודי מצחקקת.
"הו, תראה מזה, " קול ששנאתי התנגן באוזניי. "ניסית לשדרג את המראה שלך סופסוף? זה עדיין לא עוזר . " ג׳ניפר , שלובת ידיים עם החבר החדש שלה ~זה שהיא בגדה איתו באנדרו~ לבושה בלבוש מינימלי, חייכה אליי ברוע.
" תראי, לא כולן נראות כמוך ." אמרתי לה בחיוך חנפני ואנדרו הסתכל עליי בשוק.
חכה מאמי , חכה.
" אויש כמה שאת צודק-" היא התחילה וקטעתי אותה.
"אני למשל לא נראת כמו תחת , בניגוד אלייך, אז אני בכלל לא מנסה להשתדרג .
את מבינה או שאני צריכה להסביר לך שוב פעם ? " הרמתי את גבותיי בשאלה. אנדרו התחיל לצחוק והחבר של ג׳ניפר התחיל להשתעל כדי לחפות על הצחוק שנפלט לו. היא נעצה בו מבט זועם. פשיי יאללה השתקתי אותה.
"עכשיו את מפריעה לדייט שלנו." חייכתי אלייה.
"אני לא מבינה מה מצאת בה , בחיי." ג׳ניפר אמרה לבסוף," לעזוב אותי , בשביל המכוערת הקטנה הזאת שחושבת שהיא משהו רק כי הסכמת לצאת איתה?"
מי היא חושבת שהיא?!
אנדרו פתח את הפה להגיד דבר מה אבל כבר התפרצתי עלייה.
" הו לא ,ממש לא ! בואי לפה שאני אוכל לתלוש לך את התוספות המזוייפות מהשיער ולפנצ׳ר לך את הציצים ! חתיכת שרמוטה קנאית מסרי-" אנדרו סתם לי את הפה עם ידו וגרר אותי משם לפניי שזינקתי על הזונה ודפקתי לה את העקב 15 סנטימטר או יותר שלי בראש.
"תרגיעי אנדי , אנדי ," אנדרו שם את ידיו על כתפיי אחריי שרגליי פגשו במדרכה בשנית.
"אני הולכת לזיין אותה במכות !" רטנתי והתחלתי לקלל.
" אנדי !" הוא הרים את הקול שלו וגרם לי לשתוק.
"למה אכפת לך ממה שהמפגרת אומרת ?" הוא הביט בי מודאג.
"כי ככה גם אני חושבת.. מה אתה לעזאזל עושה איתי אנדרו?" מילמלתי ולפניי ששמתי לב הכעס שלי שכח והדמעות הגיעו.
" אני איתך כי אני אוהב אותך . אל תתחילי עם השטויות שלך,של את לא טובה מספיק הבנת ?" הוא מחה לי את הדמעות וחיבק אותי קרוב אליו.
" עד שהיה לנו כיף..אל תבכי.." הוא ליטף לי את השיער וככה עמדנו ברחוב , כשאנדרו לוחש לי באוזן כמה הוא אוהב אותי עד שאני מפסיקה לבכות ." אני אוהבת אותך."
~~~~~~
איףףףףףףף
כמה שאני שונאת מחסומי כתיבה ואיייי...
מקווה שאהבתן את הפרק , אני דווקא דיי אהבתי אותו.
YOU ARE READING
I Love U
Romanceפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...