~נ.מ ויקטוריה~
"איך יכולת ?!" צרחתי ברגע שפתחתי את הדלת ואז קפאתי.
רגע... מה? על מה בדיוק אני מסתכלת ?
"מ-מה קרה ?!" אנדרו הסתכל לעברי ולפי מבטו הקפצתי לו את הביצים לגרון."את זאת עם הציצים?" הלסת שלי כמעט נשמטה ונעצתי בבריידן מבט זועם.
"אני.. אני מניחה?" אנדי ציחקקה במבוכה וירדה מאנדרו. תפסתי אותם באמצע התמזמזות על המיטה. אופסי?"בריידן, זאת הזונה ?" רציתי לכפכף אותו.
"את באמת קוראת לי זונה יותר ויותר בזמן האחרון. יא זונה." אנדי העבירה יד בשיערה ברטינה."ואת חתיכת זונ..אחמ, אנדי," עצרתי את עצמי," מה את עושה פה?" שאלתי כשהיא דילגה לעברי ונצמדה לי לנשמה בחיבוק.
" אנדרו ." היא ענתה לי בחיוך כיאלו זה הדבר הפשוט ביותר בעולם. מקסים."וחוץ מזה , שהוא סימס לי שג׳ניפר מציקה לו קצת יותר מהרגיל, החלטתי לבוא לפה באופן עצמאי אחריי שאמא דיברה עם המורה ואמרה לה שמצבי השתפר." היא קרצה. " יש לכן מקום לעוד מישהי בחדר?" שאלה רטורית לגמריי. גם אם לא היה מקום היא הייתה ישנה איתי כפיות, הקרצייה הבלונדינית.
"אתה יודע חתיכת חרא קטן, כבר חשבנו שאתה בוגד באנדי!" התעלמתי מאנדי ונעצתי מבט נוקב באנדרו ,מאחורייה.
"אני מה?! "
"-הוא מה?!"
אנדי הסתובבה באינסטינקט והעיפה סטירה לאנדרו. גם אני וגם בריידן פלטנו אנחת כאב כמשתתפים בכאבו. " אבל אני לא עשיתי כלום !" אנדרו התלונן והניח את ידו על הלחי האדומה שלו.
"הו.. " אנדי השתהתה לרגע, " אז על הספק!" היא יצאה בהצהרה כיאלו גילתה הרגע את העיר האבודה אטלנטיס.
"חבוב, שג׳ניפר נמרחת עלייך; תהדוף אותה." אמרתי ואנדי הסתכלה על אנדרו בכעס ."כל הזמן הזה חשבתי עלייך אז לא היה לי עצבים אלייה.. " הוא ענה.
"אווו בובי !" אנדי התנפלה עליו בנשיקות וגרמה לו ליפול חזרה למיטה.
"ו... זה הסימן שלנו ללכת ." משכתי איתי את בריידן החוצה מהחדר בעודי מניפה אגרוף אחד באוויר," תשארי טהורה! למען ריאן!""לכי תזדייני ! " שמעתי את קולה במעומעם אחריי שטרקתי את הדלת.
"הייתי שמחה . " מילמלתי בשקט.
"גם אני." בריידן קפץ ואני גיחכתי," מי אמור, אחריי הטעות שלך והכמעט התמוטטות עצבים שחטפתי, תהייה בטוח שאתה לא מקבל בזמן הקרוב."
"הו כן?" הוא ענה.
"אני תמיד יכולה למצוא זיון בצ׳יק." אמרתי בציניות.
בריידן נהם ומשך אותי אליו," שיהיה לך ברור, את שלי ואף אחד אחר לא הולך לקבל אותך."
"פפףף, " נפלטה לי נחרת צחוק מהעצבים שהוא חטף פתאום. " אל תדאג, רואים אותי עם ג׳מוס כמעט כל הזמן. "
YOU ARE READING
I Love U
Romanceפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...