אני ואנדרו נפרדים בכניסה לבית שלי , הוא ממשיך לשלו.
אני נכנסת והכלבים מקבלים אותי בנביחות. אני זורקת את התיק והמעיל על השולחן.
" אנדי !" אמא שמה את היד על פייה כשהיא רואה אותי. " מה קרה לך? "
היא כנראה הבחינה באיפור המרוח, בעיניים האדומות הגדושות הדמעות , כן, דיי קשה לפספס אותי ברגעים אלה.
" אמא.. " אני פולטת יבבה ורצה אלייה. אני לא בוכה משום דבר. מאז הפעם ההיא ביסודי, שלא היו לי חברות בכלל ורק אנדרו היה מדבר איתי . היה איזה יום שבוא פשוט ירדו עליי ואמרו שאני מתבודדת ומתנשאת ושאף אחד לא אוהב אותי ואני פשוט נשברתי, אנדרו לא היה בסביבה אז אני פשוט נתתי להם לראות אותי בוכה .
ילדה אחת הגיעה ,צעקה עליהם ועמדה לצידי, ויקה.. ככה הכרנו.
אמא מחבקת אותי בחוזקה והדמעות שלי נספגות בסוודר שלה .
" מותק שלי ..מה קרה ?" היא מלטפת לי את הראש בחום.
" אני .. הוא .. ואז… " אני אומרת תוך כדי בכי ואמא מהנהנת. " נדבר אחריי שתרגעי ."
אמא שולחת אותי למקלחת .
אני נשענת על הכיור והדמות שבראי מסתכלת עליי בעיניים אדומות ואיפור מרוח.
אם ככה אני נפגעת מבחור שאני בכלל לא אוהבת , מה יקרה לי שאנדרו ידחה אותי?
אני בכלל אתפרק לחתיכות.
אני אבכה את חיי.
אני מעיפה ממני את הבגדים ונכנסת למקלחת.
אני פותחת את הברז ונותנת לתחושת החמימות להציף אותי.
ואז אני מתחילה לבכות שוב בשקט והדמעות נשטפות ביחד עם זרם המים. שון אמר לי דברים איומים. שאני זולה ולא לרמה שלו בכלל. אבל הכי גרוע, שון השתמש בי כאמצעי בכדי לפגוע באנדרו.
הבן זונה הזה השתמש בי כדי לפגוע באדם שאני אוהבת.
ועוד חשבתי ששון חמוד.
הדמעות שהוא גורם לי לבכות עכשיו , אני אדאג שהוא ישלם על זה.
אני מסיימת להתקלח ואז אני מסתרקת.
אני לובשת שורט וגופייה קצרה ומעל זה את הסווצ'רט שאבא נתן לי, הוא ענק עליי
-אבא הוא גבר רחב כתפיים וגבוה מאוד-
והוא אצלי מאז שאני קטנה.
אני יורדת חזרה לסלון ומתיישבת לייד אמא. היא מגישה לי כוס תה.
" תודה, "אני נושפת על התה מעט ולוגמת ממנו.
" עכשיו תספרי לי הכול מההתחלה. " אני מסתובבת עם גבי אלייה והיא עושה לי צמה סינית בזמן שאני מספרת לה על שון, החמור הדו פרצופי הזה ועל אנדרו שהגיע משום מקום ובכלל עקב אחריי ! אני שמחה שהוא היה שם .. אבל עדיין. אני מספרת לה על איך שהרגשתי ואיך שאנדרו אמר שאני שלו כיאלו אני איזה חפץ.
היא נאנחת. " נשמע כיאלו אנדרו מחבב אותך. "
אני פולטת ציחקוק עצבני. " בטח שהוא מחבב אותי, אני החברה הכי טובה שלו."
" מתוקה שלי, לא התכוונתי באופן הזה. "היא מסיימת לקשור את הצמה בגומיה ואני מסתובבת בחזרה.
" הא? "אני משירה אלייה מבט.
" הוא אמר שאת שייכת לו.. שלא יקחו אותך ממנו. "
" אוי אמא ," אני צוחקת " את סתם… לא.. הוא .. " אני נאנחת. "הלוואי. " אני מודה והיא מחייכת אליי. אני מגלגלת עיניים. "אבל יש לו את ג'ניפר.. "
" את תמיד אהבת אותו נכון? "
אני מהנהנת ולוחשת בשקט. " זה היה כזה ברור?"
" אני והילארי תמיד שמנו לב לזה.. בגלל זה כולכך שמחתי ששון הזמין אותך לצאת, חשבתי שהתגברת על אנדרו. אבל שון התגלה כחמור ואנדרו גילה כלפייך רג-"
" החמור המזדיין עשה לאנדי שלי מה ?! " אבא קוטע את אמא כשהוא פותח את דלת הכניסה בבום ועולה במדרגות בעצבים ." אני אמרתי לה להשתמש בשוקר! אנדרו אתה השליח שלי תזיין לו את הפרצוף במכות במקומי !" הוא צועק. אמא מנידה בראשה.
" כן המפקד! " קול עונה לו והוא מהנהן ונכנס למקלחת. אני מציצה מאחוריי אמא ורואה את אנדרו בכניסה לבית מחייך חצי חיוך וסוגר את הדלת. " אוח.. ריאן לפעמים כולכך ילדותי. " אמא מגחכת.
" בנים זה עם מפגר. " אני נשענת עלייה באנחה והיא מלטפת אותי בחיוך.
" מתרגלים. "
***" הוא עשה מה ?! "ויקה,קארין, ג'נה, ליזי ובל, צועקות באמצע הקפיטריה.
" איזה בן זונה" קאסידי פוערת עיניים.
" רק דיברנו על החמור. " קמיל מסתכלת לנקודה מאחוריינו . כולנו מסתובבות.
" תנו לי לעבור ג'ירפות אני הולכת לאנוס אותו! " בל נדחפת החוצה מספסל השולחן שלנו וטיה תופסת אותה.
"אנדי את רוצה שאני אחתוך אותו?" ויקה קמה בעצבים יחד עם ליזי וקארין.
" את רוצה תיק במשטרה? " אני שואלת
כולנו קמנו כי אי אפשר לדעת מה הן יעשו.
" קאסייייי פליייזז לכי לדבר עם בן שיהיה לנו תרוץ לבוא איתךך" קארין מחבקת אותה וקאסידי נאנחת.
"בואו. " היא הולכת וכולנו אחרייה.
" בן !" היא קוראת לו והוא מחייך אלייה. הם מתחבקים.
" הבאתי לנו שתי-" " חתיכת שרמוט .." ליזי נוהמת ומתחילה להתקדם לעבר שון שבא עם שתייה .
ג'ולי ממהרת ומחזיקה אותה .פול שם יד על הכתף שלה ." אני אחתוך אותך! " ויקה מתחילה לרוץ ואני קופצת עלייה "ויקה רוגע!"
" בבקשה תני לי לחתוך אותו! "
" אני ארביץ לו כולכך חזק שאמא שלו לא תזהה אותו !" בל נחסמת ע"י אחד הבנים .
גם קארין וגם ג'נה מנסות להגיע לשון אבל שאר הבנות והבנים שפנויים עוצרים אותן.
שון נראה מבועת. תלמידים מתחילים להאסף סביב המהומה שיצרנו.
" אוקיי תרגיעו !" אני צועקת וכולן משתתקות ומביטות בי מבט תמה. כך גם הבנים.
" תפסיקו לנסות להגן עליי ! אני ילדה גדולה!" אני מתעצבנת.
קארין מעיפה עוד פליק לראש של הבחור שחסם אותה. היא מתעלמת מהמבט שלו ואומרת ," אבל הוא פגע בך. אנחנו לא מנסות להגן עלייך, זה כיאלו נפגענו גם."
" היא צודקת. אנחנו כמו משפחה עכשיו. " ליזי מחייכת.
אני לא לבד. זה לא רק אני וויקה. יש לי עוד חברות שאכפת להן ממני .
" דיי אתן גורמות לי לבכות. " אני משפשפת את העיניים שלי ומוחה דמעות סוררות. אני לא צריכה לשאת את זה לבד, אבל הפעם , אני צריכה להתמודד מולו לבד.
" אנחנו ניתן לך להתמודד עם השרמוט.
אבל זה לא אומר שגמרנו איתך. " ליזי מעיפה מבט רצחני לעבר שון והן חוזרות לשולחן .
הבנים נאנחים ומתיישבים. אני שואפת נשימה עמוקה ומתחילה ללכת לעבר שון. פתאום שון צונח לריצפה ושם יד על הלחי שלו . אני מסתכלת הצידה. אנדרו החטיף לו אגרוף שוב. אלא מי ?!
" זה כזה ברור שאתה תהייה פה !" אני צועקת עליו. עד שאזרתי אומץ הוא חייב לבוא ולהרוס לי!
" אבל אנדי .."
" לא אנדרו תשתוק ! אתה לא החבר שלי , אני לא צריכה את העזרה שלך ! " אני מתפרצת עליו ." תעזוב אותי כבר !"
" אנדי .." הוא מנסה לגעת בי ואני מעיפה לו את היד. " אל תגע בי !" מרוב עצבים אני עוד מעט אבכה שוב.
אנדרו בוהה בי ." איך שתרצי."הוא הולך משם.
אני פונה לשון שכבר נעמד. " ואתה... איך יכולת לנצל אותי ככה ?! איזה מין בנאדם עושה דברים כאלה?! ובשביל נקמה ?! "
הוא לא עונה לי ומסתכל עליי מלמעלה.
" אני לא מאמינה שעשית את זה ! אתה פשוט סתום !" אני נותנת לו ברכייה לאיזור הרגיש שלו והוא מתקפל ונופל. הבנים ששם צוחקים עליו ."מניאקת את הבחוקה הלא נכונה אחי." פול אומר ובן צוחק " למה הן תמיד הולכות על הקיווי ?!"
אני מתעלמת וחוזרת לחברות שלי.
" אני גאה בך !" ליזי מחבקת אותי
" לא יכולת להכניס לו ברכייה טובה יותר. " בל מהנהנת.
" יופי אנדי. " ויקה מחייכת אליי .היא קמה ומחבקת אותי " אבל מה היה הסיפור עם אנדרו? הוא נראה כמו גור כלבים שסירבו לשחק איתו." אני מסתובבת ורואה את אנדרו שיושב בלי מצב רוח עכשיו ובוהה בצלחת בעצבים.
" אני אספר לך אחרכך.. "
כנראה פגעתי בו.
בטוח שפגעתי בו..
אבל התכוונתי לזה .אני לא רוצה עזרה יותר..גם הוא וגם אבא צריכים להפסיק להתערב לי בחיים!
•°•°•°
מישהו פה קיבל סטירה לפנים…
תודה על כמעט 5k צפיות , והמון הצבעות!
אני נהנת לקרוא את התגובות שלכן 3:
נתראה בשישי הבא !
YOU ARE READING
I Love U
Romanceפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...