"אני אומרת לך שהוא מזדיין איתה!" ליזי דפקה את אגרופיה על השולחן בכעס ואני פלטתי נחרה לא מרוצה.
ליזי ראתה איזה בחורה נמרחת על פול לא מזמן והיא קבעה שהוא בוגד בה למרות שהוא אמר לה שהוא בדיוק התכוון להעיף את הבחורה ושהוא אוהב רק אותה.
מפגרת.
"הבחור סוגד לאדמה שאת דורכת עלייה." בל נדה בראשה.
"הוא חולה עלייך," ויקה דקרה מלפפון מסכן בפרצוף עצבני."כולם יודעים את זה ."
ליז נאנחה ומילמלה שהיא תחשוב על זה.
" מה עובר עלייך?" שאלתי את ויקה ששיחקה עם הסלט שלה." צרות בגן עדן?"
"את מכירה את בריידן?" היא נשענה על כף ידה בתיסכול כשנדתי בראשי לשלילה.
"נו באמת אנדי. בריידן זה החתיך למות הזה שהולך במסדרון באופן נוטף סקס אפיל כזה." קארין דקרה אותי עם מזלג וחטפתי אותו ממנה, בעוד ויקה הינהנה לעבר קארין.
"יש לי חבר . אני לא מסתכלת על בנים אחרים, בניגוד למישהי." הוצאתי לה לשון במחאה.
" אני אדקור אותך .." היא ניסתה להתנקש בחיי עם כפית פלסטיק אבל תפסתי לה את היד בחיוך מתגרה.
" נו מה עם הבריידן הזה?" קאסי חטפה משתינו את הכפית במבט אימהי נוזף וגרמה לנו לעשות פרצוף בכייני.
" אנחנו סוג של חברים טובים והתנשקנו קצת באיזה מועדון כשהיינו שיכורים מהתחת והוא מתעלם ממני מאז." היא נאנחה שוב.
" קצת ? " ליז הרימה גבה.
אני לא החברה הכי טובה שלה?
איך היא לא ספרה לי את זה?
" קצת הרבה .." היא מילמלה לתוך כוס השתייה שלה, נמנעת מליצור איתנו קשר עין.
"רגע..." ליז אמרה בדרמטיות וקאסי השלימה אותה," הוא נגע.. יו נואו (את יודעת באנגלית~הערה)..?" היא החוותה על פלג גופה העליון.
"אהה...." ויקה גירדה בראשה במבוכה ונעצתי בה מבט מצמית.
כן. עיניין אותי לדעת.
"כן הוא נגע.. שהתמזמזנו בשירותים." היא גנחה בתיסכול בפעם המאה ודפקה את ראשה בשולחן.
" עברתם את הבסיס השני , " בל קראה, "והוא מתעלם ממך?!"
"בל. סתמי." חייכתי בזחיחות וזכיתי באצבע משולשת .
"זה מפריע לך?" ליזי שאלה את ויקה.
"בואו נגיד שיש לי קראש קטנטן פיצי..." ויקה התחילה ואני כיחכחתי בגרוני , גורמת לה להשבר. "נו באמת אישה...קראש ענקי מפלצתי עליו." היא סיימה.
" למה לא סיפרת לי?" שאלתי אותה.
" היית עסוקה עם אנדרו והיו לך בעיות משלך ו.."
"אני כזו אנוכית." קפצתי על ויקה בחיבוק מוחץ.
"איך לא שמתי לב ? את תמיד היית שם בשבילי ושאת היית צריכה אותי לא הייתי לצידך בכדי לעזור לך !" הגעתי למצב שאני בוכה .
אני מפגרת.
" כפרה כולם מסתכלים עלינו אנחנו נראות כמו שתיי חולות נפש!" ויקה התחילה לבכות גם כן.
שתינו מפגרות.
"אנחנו באמת חולות נפש." המשכתי להתייפח.
" דיי גם אני אבכה." קאסי התבכיינה.
*^*^*^*
" באלך לצאת היום?" אנדרו נדבק אליי בחיבוק מאחורה כשסגרתי את הלוקר שלי.
" סורי יש לי דייט להיום והוא לא אתה." ניסיתי לשחרר את ידיו שנכרכו סביבי חזק יותר.
" את מבינה את המשמעות של את החברה שלי נכון? את שלי. את לא יוצאת לדייטים עם אף אחד שהוא לא אני." הוא אמר במין כעס.
"עם מי את יוצאת אני אלך לכסח את התחת המסכן שלו." הוא נהם.
" תקשיב חתיכת אמבה," הרמתי את ידי למעלה ותפסתי את פניו . " קודם כל אני לא חפץ וחוץ מזה , הדייט שלי הוא עם ויקה. עדיין מקנא?" משכתי את הפרצוף שלו אליי ונתתי לו נשיקה.
"כן." הוא סובב אותי אליו ושירבב את שפתו התחתונה.
"חיים קשים." שיחררתי את עצמי ממנו והתחלתי ללכת .
"אני רוצה צומיייי!!!" אנדרו התבכיין ואז... הוא הפליק לי בתחת.
עצמתי עיניים , מנסה לשלוט בתגובה שלי והסתובבתי אליו בחיוך עצבני." תזהר ממני."
" את לא יכולה לפגוע בי." הוא חייך.
התקדמתי אליו וסטרתי לכתפו ,"אני אגרום לך לדמם."
"אווו אני אוהב אותך רעה." הוא משך אותי אליו.
"הצילו! מטרידים אותי מינית !" חבטתי בחזו וגרמתי לו לצחוק.
" בלי ידיים אנס." שמעתי את ויקה ונמשכתי מאנדרו.
"היא שלי להיום ." היא הוציאה לאנדרו לשון וחיבקה אותי. עשיתי כמוה.
"אתן לא רוצות לדעת מה אני חושב כרגע." הוא נשך את שפתו את התחתונה.
בהייתי בו לא מבינה עד שנפל לי האסימון.
" אומייגאד אנדרו איכ !" עיוותי את פני בגועל בעוד ויקה התחילה לצחוק כמו משוגעת.
"הפכת לסוטה קטן מה?" ויקה קרצה לו והוא אמר במגננה," תראי את האישה שלי ותביני את הצד שלי ."
האישה שלו? באמת אנדרו?
"כן אנדי באמת חתיכה." היא פאקינג הסכימה איתו.
"ויקה! " רטנתי.
"מה ? את חתיכה !" שניהם אמרו ביחד.
" אוף נו באמת..." הפנתי להם את גבי והתחלתי ללכת.
"נו באמת הברחת את הדייט שלי ," ויקה התבכיינה ורצה אליי.
"גנבת !" אנדרו צעק אחריינו וויקה הרימה את אצבעה השלישית לאוויר בצחוק מרושע.
"אני מכחישה קשר." גיכחתי והיא פתחה את פיה להגיד משהו אך מיד סגרה אותו.
"מה ? איפה התגובה הצינית? " לא הבנתי מה קרה עד שהיא החוותה בראשה לצד במבט מבוהל.
"מה עובר עליי-...הוו... הוא חתיך." נתתי לה מרפקיה קטנה .
"שששששההההה!!" היא השמיעה מין לחישה נחשית כזאת ומיהרה לסתום לי את הפה עם כף ידה.
"ויקטוריה?" החתיך שעבר במסדרון נעצר ופנה אל ויקה. היה לו שיער חום כהה שנפל על מצחו ועיניים ירוקות. היה לו מבטא כמו של ויקה. הוא כל כך הטעם שלה.
"בריידן !" היא צייצה.
ויקה לא מצייצת.
"זאת אומרת, נזכרת לדבר איתי?" הוא כיחכחה בגרונה.
" הא .. אמ.. מההה? רגע אני בא. סורי ביי."
הוא ברח. ועוד השתמש בתרוץ הכי עלוב שיכול להיות.
ויקה בהתה בו כשהתרחק בפה פעור." הוא פאקינג השתמש עליי בתרוץ 'קוראים לי'. זה התרוץ כי עלוב שיכול להיות !"
"חההההה הוא כל כך דלוק עלייך שהוא מתבייש !" צווחה נשמעה מהקצה השני של המסדרון וקאסידי רצה אליינו, גוררת את בן הקורבן אחריה.
"מתבייש ?" ויקה עיוותה את פנייה." יותר בכיוון של מנתק איתי קשר."
"גבירותיי אתן רוצות שאני אלך לברר מה הקטע שלו?" איכשהו העלוקה חזר והוא הניח את ידו על כתפי."אתה בכלל לא יודע על מה מדובר!" ויקה נאנחה בחוסר עיניין.
הבחורה מתוסכלת ברמות.
"אמבה." אני וקאסי פלטנו נחרה לא מרוצה.
"דיי לקרוא לי ככה!"
"בתכלס אנחנו יכולים לעזור .. אנחנו מכירים את בריידן.." בן מילמל ואנדרו הינהן במרץ.
" הא כן מאיפה אתם מכירים אותו?" ויקה עשתה להם פרצוף.
"הוא בנבחרת הפוטבול ובמקרה אני הקפטן." אנדרו אמר בגאווה.
" הוא בא לפעמים לאימוני כדורעף ובמקרה גם אני הקפטן." בן אמר בטון לא פחות מרוצה מאנדרו.
כן בן הפך לקפטן לא מזמן.
"שוויצרים." אני וקאסי אמרנו שוב ביחד וחייכנו אחת אל השנייה.
"שקט בייב את מתה על כל טיפת אגו שיש לי." בן משך את קאסי אליו והיא לא ענתה לו. הוא מזה צודק היא חולה על זה .
סוטה.
"וחזרה לנושא , "ויקה קפצה ," אז אתם תעזרו לי ?"
"כן." שניהם ענו .
~~~~
"אז את רוצה לספר את כל הסיפור עם בריידן?" אני וויקה התישבנו על הספה עם קופסת גלידה.
" טוב .." היא נאנחה והתחילה לדבר.
~~~~
יותר מידי אנדי ואנדרו.
מה עם ויקה ובריידן?!
כן..?
YOU ARE READING
I Love U
Romanceפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...