הכלבים נובחים בטירוף.
" אנדי ! יש לך אורחות ! " אבא צועק מלמטה ואני רק נוהמת מתחת לשמיכה ומחבקת את הכרית השלישית שיש לי במיטה קרוב יותר, אני מתה על כריות ועל לישון, אהבת חיי השלישית אחריי אנדרו והכלבים.
אנדרו ...
לעזאזל !
" אנדי ! מ'נראלך שאת'לא באת לב'צפר כבר יומיים ?! " אני שומעת את הקול המעוצבן של ויקה, שהיא כועסת היא מדברת בקיצורים. וכן לא הייתי בבית הספר יומיים , מאז שאמרתי לאנדרו שאני מאוהבת בו .. פשוט לא יכולתי להתמודד עם זה . אמא הרשתה לי להשאר בבית , אבל מה שהכי כאב לי , אנדרו לא שאל מה שלומי והוילון שלו תמיד סגור .
" אנדי מותק !" גם קאסי פה .
" זונ... אה רגע אבא שלה בבית , חמודל'ה!" אני מצחקקת לשנייה , ליזי .
" את כזו סתומה !" אני שומעת את קולה של קארין ואז קול חבטה קטן . היא אשכרה הפליקה לה בראש .
" בת זו-" ליזי באה לענות לה אבל היא נקטעת .
" אתן רוצות להגיד לי שגוש השמיכות הזה,חיי וקוראים לו אנדי? " בל נוגעת לי בתחת עם האצבע בהיסוס ואני זעה במקומי.
" הללויה ! היא נושמת !" ג'נה צועקת.
השמיכה נמשכת מעליי והגוף החמים שלי נפגע מגל קור .
" איכ אנדי מה מת פה? תעיפי ת'תחת שלך למקלחת!" ויקה צועקת עליי.
" אין לי בשביל מי להריח טוב." אני נאנחת בתיסכול.
" מה לגביי האף שלי ?" קמיל מזעיפה פנים.
" אני רוצה למות מתחת לשמיכות, תעזבו אותי בשקט ." אני מכסה את עצמי שוב.
" אני לא שאלתי, אני אמרתי." ויקה תולשת אותי מהמיטה .
" את צריכה להריח טוב למסיבה שלי . " ליזי מזכירה לי.
" אני לא אמרתי שאני באה .. " אני מזעיפה פנים .
" לא-שאלתי-אותך-!" היא מדגישה כול מילה ודוחפת אותי לחדר המקלחת . ג'ולי מוסרת לה בגדים , היא תוקעת את הבגדים בפרצוף שלי ונועלת אותי במקלחת."הסברים אחר כך!"
" וואוו בכללללל לא הבנתי את הרמז ." אני רוטנת כשאני שומעת שהן מצחקקות.
אני מתקלחת ומתלבשת בזריזות ומסתרקת ומצחצחת שיניים מהר , אין לי כוח לזה. "סיימתי תפתחו לי ! " אני דופקת על הדלת שנפתחת מיד .
" וכולן ! לקחת נשימה עמוקה , היא מריחה כמו פרחים ! " ליזי מחייכת ." עכשיו את יכולה לבוא למסיבה שלי !"
" אני לא הולכת ." אני מתישבת על המיטה.
"הסבר בבקשה ." ויקה מסתכלת עליי בגבה מורמת.
" אני סוג של התוודאתי בפניי אנדרו ." אני קופצת שפתיים ומסתכלת הצידה , לחיי מתלהטות.
" אנדי ! זה מעולה ! " ויקה מחייכת וקופצת.
" אבל הוא שתק..." אני ממשיכה באנחה.
" לא מעולה..." טיה עונה הפעם.
" אז אני ברחתי ."
" והוא רדף אחרייך וקרא לך ?" בל שואלת.
" הוא קרא לי ... אבל לא הקשבתי למה שיש לו להגיד ." אני מגלגלת עיניים כשהן נאנחות.
" אוקיי . בגלל זה את צריכה לצאת למסיבה , להשתחרר , לשכוח מאנדרו." ליזי מתחילה
"אני צריכה לזחול לאיזה חור ולמות." אני עונה.
"אין פה חורים." היא מתחכמת במבט ממזרי.
" לארון ."
" הוא מלא ."
אני נוהמת." מתחת למיטה."
אבל .."
" שתקו כבר . אנדי את באה ולא איו לך מילה בעיניין . זה לטובתך "
" זונה." אני פולטת וויקה מנענעת את גבותייה.
" ועכשיו , הולכים אליי הביתה . אנחנו נתארגן שם ." ליז מחייכת בערמומיות.
רק עכשיו אני שמה לב שיש לכול אחת מהן שקית , חוץ מליזי.
" אני גם צריכה להביא בגדים ?" אני מעווה את פניי.
" אנחנו נטפל בך שם, את במידות של ליזי . " קאסידי עונה ואני נאנחת."אני קמה ולובשת מעל הגופייה והשורט סווצ'רט בצבע טורקיז.
" לא נמאס לך מהסווצ'רטים והקפוצ'ונים?"
"לא . " אני מזעיפה פנים ותופסת את שולי השרוול בידי הימנית.
" אבא ! " אני צועקת .
" מה ?" הוא צועק חזרה מהסלון.
" הלכתי עם חברות ! "
" ברוך השם ." הוא אומר בשקט והן צוחקות
" מה אמרת?!" אני מרימה גבה.
" כלום מתוקה ! תהני ! "
***
" הופה אנדי איזה כוווסיית! " ג'ולי צורחת וכולן צוחקות שאני יוצאת מהמקלחת של ליזי עם שמלה כחולה כהה וצמודה, שבמזל היא מכסה את התחת הגדול שלי . בחלקה העליון יש לה מחשוף לא קטן וכתפיות דקות מאוד .
" אני נראת כמו זונה. " אני אומרת ומניחה יד על אגני.
" את נראת חתיכה וזו המטרה. " ליזי מגלגלת עיניים.
" המטרה היא שבנים ירצו לדפוק אותי ? כי אני רוצה להשאר טהורה שאני אחזור הביתה אחרת ,אבא שלי , יסובב לי את הפרצוף עם כאפה , יתלה אותי ,יקצוץ אותי לחתיכות , יזרוק אותי לים כדאי שיוכלו אותי כרישים ואז יחייה אותי כדי לשאול מי זיין אותי כדי שהוא יוכל להפוך אותו לשטיח בסלון ." אני מגזימה כדי להתחמק .
" סיימת ? " ליז שואלת בחוסר עיניין.
" כן . "
" אפחד שאת מכירה מהשכבה שלך לא יהיה פה , זה מסיבה לשכבה שלי . תתשחררי קצת גברת בתולה."
אני נאנחת. " אני באמת נראת חתיכה ..."
" וזה כל מה שחשוב ! את מרגישה טוב עם עצמך אז את שופעת ביטחון ! "
"חוץ מיזה אנחנו פה לשמור עלייך ." ויקה מחייכת .
" אוקיי אוקיי ." אני צוחקת.
אני אוהבת אותן . הן משכיחות ממני את העצב לאט לאט .
אחר כך , ויקה וג'נה נכנסו לעיניינים .
ויקה החליקה את השיער הבלונדיני הגלי והארוך שלי .
ג'נה נתנה לי את העדשות שלי ואת המשקפיים שמה בצד . היא איפרה את עיניי באיפור אפלולי וכהה, שהדגיש את הצבען הכחול העמוק . היא מרחה על שפתיי אודם ורדרד ומבריק .
ליז נתנה לי שרשרת כסופה וארוכה לסיום .
השעה כבר עשרים לעשר , ואורחים נכנסים .
***
" תפסיקי לשתות את .. מה זה בכלל?! " אני בקושי שומעת את עצמי מהמוזיקה החזקה .
" וודקה ביצ' ! " ליז מצחקקת. היא כבר שתוייה מהתחת .
" תקשיבי , " אני חוטפת לה את הכוס והיא עושה לי פרצוף בכייני . " פול מחכה לך , תעזבי את השתייה ." אני אומרת כשאני רואה את פול שעון על הקיר ומסתכל עליינו. היא מהנהנת." אוקיי , ליז צריכה להנות קצת!" היא מסדרת את הציצים שלה בשמלה , גורמת לי לגלגל עיניים, והולכת לפול , השחקן כדורעף הגבוה שמצא חן בעינייה, גם אם היא לא תודה בזה. מהר מאוד הם רוקדים וידיו גולשות לתחת שלה .
אני טועמת קצת מהמשקה החריף ומיד מצטערת על כך, כשאני משתעלת כמו חייה .
כן אני לא הולכת לשתות עד סוף ימיי חיי , זה דוחה.
אני מחפשת את שאר הבנות בעיניי . ויקה שתתה ממש קצת רק כדי להשתחרר והיא רוקדת באמצע הרחבה עם קארין . ויקה לובשת שמלה דמויית עור שחורה וצמודה שיש לה מחשוף קטן מקדימה וכול הגב פתוח. אם אני הייתי על העקבים השחורים שלה מזמן הייתי מרוחה על הריצפה . קארין לובשת חצאית שחורה גבוהה וטופ אדום כהה, אם הייתי יוצאת ככה מהבית...אני לא רוצה לחשוב על מה שהיה קורה לי .
הן פשוט ... מושכות . הן רוקדות באמצע , כמה בנים מקיפים אותן. נראה שכיף להן .
קאסידי מתמזמזת עם בן על הספה .
קמיל , ג'נה וטיה מצטרפות לויקה וקארין, עד שבחור אחד מנכס את קארין לעצמו , והם נמרחים אחד על השנייה .
ג'ולי מדברת עם איזה בחור חמוד .
כולן הסתדרו .
" כאב לך ?" בחור בלונדיני עם עיניים כחולות פונה אליי , הוא נראה טוב.
" מה כאב לי ? " בבקשה תגידו לי שהוא לא מתחיל איתי במשפט המעפן הזה . אני מספיק מדוכאת.
" שנפלת . את יודעת , מגן עדן ? "
אני פולטת ציחקוק . " המשפט הזה באמת עבד לך על מישהי ? "
" לא ממש ... אבל זה הצחיק אותך, לא ? " הוא מחייך .
" ומי המוכשר שאני מדברת איתו ? " אני שואלת .
"ריי " הוא עונה .
" אנדי . " אני מחייכת חצי חיוך .
" האם הגברת רוצה לרקוד ? "
" בסדר ." אני לוקחת את ידו . כשאנחנו מתחילים לרקוד השיר מתחלף לשיר סלואו איטי , " השיר מוקדש לאנדי! " הדי ג'יי אומר. זוגות מתחילים להדבק אחד לשני. אני מחפשת בעיניי את עמדת הדי ג'יי ואני רואה את ויקה שנשענת על כתפו של הבחור ומרימה את האגודל שלה למעלה כאות הצלחה. אני מגלגלת עיניים .
אני שמה את ידיי על צווארו של ריי וידיו נכרכות סביב מותניי. אנחנו נעים בשקט יחד עם המוזיקה. אני נשענת על כתפו ועוצמת עיניים, מדמיינת את מי שאני רוצה שיהיה במקומו . את אנדרו, את האנדרו שלי , שתמיד דאג לי .
את אותו האחד שבו התאהבתי , ואת אותו האחד שסביר להניח דחה אותי .
הידיים שלו מחליקות קצת יותר מידי דרומה . (זאת אומרת למטה XD-הערה)
אני מעלה אותן חזרה ." סורי , לא שמתי לב." הוא אומר ומאדים .
כן בטח , אם אתה לא שמת לב אני פנקייק .
חצוף.
הוא לא אנדרו , והוא גם לא יהיה . אני לא רוצה אף אחד חוץ ממנו !
" אני כבר עייפה . " אני מתרצת ומשאירה אותו שם ורצה לחדר של ליזי. אני לוקחת את הדברים שלי , מחליפה למשקפיים והולכת מהר החוצה . אני שולחת לבנות הודעה בקבוצה שלנו בווצאפ שאני הלכתי ושלא ידאגו לי .
אני לובשת את הסווצ'רט ומחבקת את עצמי .
אני הולכת הביתה , אני צריכה לדבר איתו .
כן אנדי ! תתאפסי על עצמך !
התת מודע שלי מעודד אותי .
כן . אני אלך ואדבר איתו כמו גבר ! זאת אומרת גברת . נערה . לא משנה .
אני מגיבה לעצמי .
כן ! כן ! בלי לדחות !
טוב אולי לא היום , מחר .
אני משתפנת וממהרת הביתה .~^^~^^~
אני יודעת שלא העלתי פשוט למדתי למבחנים ברצף ולא היה לי זמן 0:
מקווה שנהנתן מהפרק ^~^
תודה על 10k+ צפיות .
אוהבת ❤
YOU ARE READING
I Love U
Romanceפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...