לכול אלו שאומרות שהסיפור מזכיר את הקליפ של טיילור סוויפט, תחזרו לפרולוג ותראו שכתוב למטה שזה בהשראת הקליפ!!!!! ברור שזה יהיה דומה עם זה בהשראת הקליפ!
•°•°•°•°•°•°•
השעון המעורר מצלצל . אני מרימה את הטלפון ומכבה אותו . השעה שש בבוקר.
אני קמה באנחה.
אני מוציאה מהתיק את הבגדים של נבחרת הכדורעף ומתלבשת. אני מכניסה לתיק בגדים לאחרכך.
את המגינים לברכיים והנעליים למגרש אני משאירה בתיק , אני אלבש אותם שם.
אני פותחת את הוילון ומופתעת לראות שאנדרו כבר ער והווילון פתוח גם כן.
הוא מחייך אלי מהחלון ואני מחזירה לו חיוך, למרות שאני לא מרגישה כולכך בנוח שהוא מסתכל והמכנסים שאני לובשת עכשיו זה כמו שורט דפוק אותי רק של נבחרת כדורעף. אני מסתרקת ואוספת את השיער לקוקו גבוה. אני מצחצחת שיניים וחוטפת משהוא קל לאכול. אני ממלאת לפאצ'ה ולוקה אוכל ומים ומשחקת איתם קצת.
אני לוקחת את התיק של בית הספר ואת התיק של הנבחרת ויוצאת מהבית לעבר האוטובוס שעכשיו הגיע.
אני רצה ריצה קלה ומספיקה להגיע לאוטובוס.
אני יורדת בבית הספר והולכת לאולם הספורט. ויקה סימסה לי שהיא כבר שם.
" היי , אנדי !" אני מסתובבת ורואה בחורה מוכרת עם תילבושת של נבחרת הכדורעף הקצוות הכחולים בשיערה הבלונדיני עוזרים לי בזיהוי.
"קארין? " אני שואלת .
" כן ! חכי לי " היא רצה אליי ואנחנו ממשיכות ללכת ביחד.
" איך אני נראת? " היא שואלת אותי .
" את נראת טוב, " התילבושת של הנבחרת יושבת עלייה בצורה מחמיאה והקוקו הגבוה מתאים לה.
" למה? " אני מוסיפה
" את נראת כמו פצצת מין מהלכת. " היא אומרת ואני צוחקת.
"ולא ידעת? היום אנחנו נפגשות עם הקבוצה של הבנים למשחק אימון , אמרו שיש שם חתיכים."
" הו באמת?" אני אומרת אבל כנראה לא בהתלהבות שהיא ציפתה אלייה.
" מה את לא מחכה לזה? יש לך חבר או משהו? "אנחנו נכנסות לחדר הלבשה.
" אנדי " ויקה מגיעה אליי ואנחנו מתחבקות.
" קארין, תספרי את החדשות לויקה היא תשמח. "
" מה החדשות? ספרי ספרי !!" ויקה מתישבת ביני לבין קארין.
אני שמה את מגני הבירכיים ואת הנעלים.
" ואואוווו !!! חתיכים שמשחקים כדורעף! יש דבר מושלם יותר מזה?! " ויקה צורחת יחד עם קארין.
" יש לי תחושה שנסתדר מצויין !" קארין מחבקת אותי ביד אחת ואת ויקה ביד השנייה. זה אומר שיש לי עוד חברה? היום הזה יכול להיות טוב יותר?!
" קפטן, קפטן! " ויקה ,קארין וג'נה הולכות לקאסידי. " שמעתי שהקבוצה של הבנים מלאה בחתיכים. האם הוליכו אותי שולל?" קארין שואלת , ויקה וג'נה נראות רציניות.
אני קמיל וטיה מצחקקות.
קאסידי מרימה גבה בחיוך. "בכלל לא .אתן תראו את המנחית הראשי באמצע הנחתה... כול השרירים שלו בולטים וזה..ואי נהייה לי חם." היא נופלת על ג'ולי שצוחקת.
" קאסידי מכחישה את זה שבן בקטע שלה , אבל היא ממשיכה לפנטז עליו .."
" חע! עשר דולר שהוא יציע לה לצאת אחריי המשחק אימון שלנו היום. מי מהמרת?! " ליז מושיטה את הידיים שלה וקארין מוציאה חמש עשרה דולר. " 15 אם זה קורה לפניי המשחק."
" דיל " היא וליז לוחצות ידיים .
אני מחייכת.
" יאללה , בנות צריך לצאת לשם! " קאסידי מתאוששת .
" בואי לפה טיה." היא מסדרת לה את המגן ברך השמאלי ואנחנו יוצאות מהחדר הלבשה.
" תתחילו להתחמם ולהתמתח. " קאסידי פוקדת ואנחנו מחקות את החימום שהיא עושה.
" קאסידי !" מישהו קורא לה.
היא קמה והולכת לעבר בן אחד שלובש מדים דומים לשלנו. כנראה מנבחרת הבנים. היא אוספת תוך כדי את שיערה השחור.
" טוב בנות נתחיל. אממ.. ג'ולי , אנדי , קארין, ליז, ויקה וטיה אתן בהרכב הפותח. קמיל, את נשארת איתי בחוץ ,סופרת נקודות ורושמת הערות. "
גם הקפטן ועוד שחקן מקבוצת הבנים נשארים בחוץ.
שש בנים אחרים עומדים מולנו על המגרש.
קאסידי עומדת ליד הקפטן השני ושורקת במשרוקית.
הבנים מגישים מכת פתיחה.
אני מקבלת את הכדור בקושי " סליחה, הגנה! "אני אומרת וג'ולי רצה לכדור. היא מגישה אותו לליז.
שלושת החוסמים קופצים וליז מנחיתה כדור בצעקה ששובר את ההגנה שלהם ופוגע במגרש . " בום !" היא קופצת וקורצת לחוסם החמוד הגבוה שמגלגל עיניים בחיוך. תורנו להגיש מכת פתיחה.
ויקה מרימה את הכדור באוויר רצה , קופצת ומכה בכדור. " סרב טוב! " קאסידי צועקת לנו מהצד.
הליבורי (זה שחקן שמתמחה בקבלות, הוא לא יכול להגיש או להנחית או לחסום. הבגדים שלו בצבע שונה משאר הקבוצה כדי שיהיה ניתן לזהות אותו-הערה. )
של הבנים מקבל את הכדור.
והמשחק ממשיך.
נשמעת שריקה לסיום המשחק הראשון, בניצחון לנו.
" משחק טוב . תנסו לעבוד על הקבלות, זה לא הולך שרק אנדי שהיא מנחיתה , לא ליבורי , מקבלת את הכדורים בצורה טובה! "
" כן קפטן. "
פתאום שומעים צעקה מהחצי השני של האולם.
" אמרתי לך לא לאחר !!" הקפטן שלהם צועק על מישהו שאני לא רואה את הפנים שלו.
הבחור זז הצידה ואני פוערת עיניים
" אומייפאקינגאד. " אני פולטת.
קאסידי מצחקקת ." זה שון.הוא עבר לפה מ-"
" גן עדן? " אני קוטעת אותה וממשיכה לבהות בו.
קארין צוחקת עליי יחד עם ויקה .
" מאל איי.. " קאסידי מסיימת את המשפט בחיוך.
שון גבוה, יש לו שיער שחור ועיניים כהות ממה שאני רואה.
הוא כולכך שונה מאנדרו , אבל הוא משך את תשומת הלב שלי ברמות.
" הוא המגיש הראשי, שנה שנייה. "
"וואוו.. "
שון מסובב את הראש ומסתכל עליי . אני מסתובבת מהר לקארין שצוחקת עליי " יופי עכשיו יש לו תצפית מצויינת על התחת היפה שלך אנדי. " אני נאנחת , שכחתי שאני לובשת שורט דפוק אותי בהכחשה.
ויקה צוחקת "חשבתי שאת שומרת את עצמך ל-"
" זה כנראה לא יקרה בחיים... אבל הלב שלי פועם מהר." אני אומרת לה.
היא מחייכת. " המשחק השני מתחיל ."
מהרגע ששון נכנס במקום המגיש המחליף , המשחק היה הרבה יותר קשה.
טיה קיבלה את הכדור וג'ולי רצה אליו.
גם אני וגם ליז מתכוננות .
ג'ולי מגישה לי את הכדור . אני קופצת ועומדת להנחית. החוסמים של הבנים קופצים גם, שון בנייהם. העיניים שלנו נפגשות והוא מחייך טיפה.
אני מתנערת מהצמרורת שפתאום תקפה אותי ומנחיתה כדור בכוח.
הכדור עובר את שון ופוגע במגרש. אני מחייכת וליז קופצת עליי " הנחתה פצצה! "
שון מסתכל מאחוריו , איפה שהכדור פגע ואז אליי שוב. הוא מחייך אז גם אני.
" הנחתה טובה. " הוא אומר
" תודה " אני מצייצת. עכשיו שהוא עומד בצד השני של הרשת מולי , אני נחשפת לגובה שלו. הוא יותר גבוה מאנדרו. הוא לפחות מטר תשעים וחמש.
המשחק ממשיך , עכשיו המנחית הראשי של הבנים מתכונן להנחתה.
וכן.. קאסידי צדקה הוא מהמם שהוא מנחית. אבל שון הרבה יותר מרשים ,לפי דעתי.. הפרצוף שהוא עושה שהוא מרוכז בהגשה ..
נהייה לי עוד יותר חם.
הוא שובר את החסימה של קארין וליז ופוגע לנו במגרש.
המשחק השני נגמר בניצחון לבנים.
החלטו לא לעשות שובר שוויון ולסיים את זה בתיקו.
" משחק טוב בנות! עכשיו לכו למלתחות. "
אנחנו רצות למקלחות של הבנות והבנים הולכים , כנראה למתלחות שלהם.קאסידי נכנסת לחדר הלבשה ולמלתחות אחריי כולן.
היא נראת מאושרת.
"נו? מה קרה? את בעננים." ג'ולי מתלבשת ומתחילה להסתרק.
" בן הציע לי לצאת. " היא אומרת.
ליז עוטפת את עצמה במגבת וצורחת " קארין יא כלבה איפה את?! את חייבת לי 15 דולר!!"
" קחי !" קארין זורקת עלייה את הכסף וליז מכניסה אותו לתיק שלה.
" מזה , אנדי, לא ידעתי שיש לך ציצים! " ויקה מסתכלת עליי בדיוק שהתחלתי ללבוש את החולצה.
" איזה מטרידה למה את מסתכלת בכלל? " אני מאדימה ומסיימת ללבוש את החולצה.
" החזייה שלך הייתה יפה! " היא רוטנת.
" מה את סי? " גם קמיל מגיעה.
" אולי דיי לדבר על הציצים שלי ?!" אני צועקת עליהן ואז שומעת ציחקוקים חלושים, לא מהחברות שלי.
ג'ולי שכבר לבושה יוצאת החוצה וחוזרת שחיוך מרוח לה על הפרצוף.
" הבנים בידיוק עברו פה שצעקת את זה." היא צוחקת .
" איזה מזל יש לך !" ג'נה אומרת לי
" מה? למה מזל?! " אני מתלוננת ומסתרקת.
" עכשיו שון יודע שבנוסף לתחת מדהים יש לך גם ציצים !! איזה שווה. " קאסידי אומרת .
שון שמע אותן מדברות לי על הציצים?!?!?
" א. למה החדר הזה לא אטום לרעשים?
ב.אני בכלל לא שווה. "
" אוי אנדי יא חייה בסרט את מהממת ואת כוסית ואת בובה . דייי לחוסר מודעות עצמית!" קארין אומרת
" מה שתגידי. " אני מסיימת להסתרק ולובשת את הקפוצ'ון.
" הקפוצ'ון לא מראה את הסחורה. " קאסידי שעכשיו סיימה להתקלח מצטרפת לשיחה.
" אני לא מתכוונת לחשוף הכול! " אני אומרת לה.
" לחשוף הכול זה לא מעניין. אם את מראה קצת הבנים מתעניינים ורוצים לראות יותר. שהכול חשוף זה לא מאתגר " היא מתלבשת.
" גם אם כן, אין לי דברים מתאימים בארון." אני עונה.
" טוב , היום אחריי האימון בצהריים נתארגן בבתים שלנו ונצא לקניון ולא אנדי, את לא יכולה לא לבוא ." היא כבר ידעה שהייתי מבטלת את זה.
" נו בסדר !" אני נאנחת ויוצאת מהחדר הלבשה עם ויקה וקארין, שמסתבר שהיא בכיתה שלנו.
אני מתישבת עם ויקה , קארין יושבת שולחן לפנינו.
אני חושבת על שון.
יכול להיות שאני אוכל להתגבר על אנדרו?
•°•°•°•
מי היה מאמין שיהיה לסיפור כולכך הרבה צפיות בזמן כולכך קצר ?!?!
מזה לפני כמה זמן העלתי אותו שבוע ומשהו?
וכבר יש לו בערך אלף ושלושים צפיות?!
אתן מדהימות!!!
תודה על התגובות !
אממ בגלל שיש לי פרק מוכן, אני עושה לכן מטרה !
המטרה היא:
75 הצבעות
20 תגובות
עברתן כבר את המטרה הזו , אז אני יודעת שאתן מסוגלות.
תגיעו יותר מהר חמטרה הפרק יעלה יותר מהר.
:)
YOU ARE READING
I Love U
Romanceפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...