" ו... " בל אומרת " ו... " עוד שנייה!
"ויש האימון נגמר! ארבע עכשיו קאסידי לכי חפשי אני הולכת להתקלח !" היא מזמרת את המילה להתקלח ודופקת ריצה לעבר המקלחות.
ליזי מדלגת אחרייה. אני מצחקקת. ויקה נשכבה על הריצפה." בואי ויקה ." אני תופסת את הרגל שלה וגוררת אותה למקלחות. בשנייה שהתחת שלה נוגע בריצפה של המקלחות במקום במגרש היא קופצת ורצה לאחד התאים.
" הקשר שבין בנות למקלחת לא ניתן להפרדה ." קאסידי מהנהנת ונכנסת לתא אחר.
אני נכנסתי לתא שלידה ,מעיפה ממני את הבגדים ספוגיי הזיעה ונותנת לזרם המים הקרירים לזרום על גופי.
***
אנחנו יוצאות מבית הספר והולכות לחנות שיש בקצה הרחוב.
כול אחת קונה לעצמה משהו לאכול ואנחנו חוזרות לתחנת האוטובוס .
עד שהאוטובוס מגיע , אנחנו מדברות .
"אתן באות איתי למשחק פוטבול של הנבחרת , נכון ?" אני אומרת ונותנת ביס בבייגל עם מלח שקניתי ."תזכירי לי למה את צריכה שנבוא ?" ג'נה שואלת ומחזירה את הסוכרייה לפייה.
" את לא עוקבת ? אנדרו משחק שם . " ויקה עונה לה ."
" מה הקשר שלך לאנדרו? זאת אומרת חוץ מזה שהתפרצת עליו בקפיטריה ... " טיה שואלת אותי .
" הם חבריי ילדות ואנדי ממש חולה לו על התח-" אני סותמת לויקה את הפה מהר , אבל אם לשפוט לפי המבט של ליזי, בל וקאסידי , איחרתי את המועד.
כוסעמק איתך ויקטורייה!!!!
"הו ...?" חיוך מתפשט על פנייה של קאסידי."הטרגדייה המוכרת ! נערה שמאוהבת נואשות בחבר הילדות שלה ! כמה רומנטי !" בל מתיישבת עליי וכורכת את זרועותייה סביב צווארי.
" חעחעחע !!! " ליזי קופצת על הספסל ומצביעה עליי . אני בוהה בה במבט סתום , מחכה לבאות בקוצר רוח..ממש.
"ופה אתן טעות ! לנו יש מקרה נדיר שבוא הנער מחזיר לנערה הנואשת אהבה! "אני פולטת ציחקוק . "כן , בטח ..."
" הוא באמת היה נראה מבואס שאמרת לו לא לגעת בך ."טיה מחייכת .
"טיה גם את ?! "אני משתנקת.
"את תראי מותק שלי , יש לי רעיון . " קאסידי מחליפה חיוכים ממזרים עם ליזי .
כול מה שנותר לי לחשוב עליו הוא כמה אני הולכת להדפק בתוכנית שלהן ." פאק כן! האוטובוס פה! " אני מנצלת את ההזדמנות ואנחנו עולות לאוטובוס . " נראה אותכן במשחק!" אני אומרת,יורדת בתחנה שלי ורצה הביתה .
***
אני כבר התקלחתי במלתחות, אז נשאר לי רק להחליף בגדים. אחריי ,בדקתי שהווילון סגור, אני מוציאה חולצה לבנה עבה ונעימה ואת הקפוצ'ון האפור הרך שאני אוהבת.
אני לובשת ג'ינס עם קרע ברגל אחת ונועלת נעליי רד בק . אני מפזרת את שערי הארוך והגלי מהצמה הסינית שעשיתי והוא נוחת על גבי וכתפיי בגלים רכים ובהירים.
" איך זה ?" אני שואלת את לוקה .
הוא מקשקש בזנב ונובח. אני מחייכת אליו ומדביקה לו נשיקה על הראש.
"אמא אני מוכנה !" אני צועקת ויורדת עם לוקה במדרגות .
"יאללה בואו נזוז ." אבא אומר . אנחנו נכנסים למכונית ונוסעים אחריי המכונית של ג'יימס והילארי.
אנחנו מגיעים ותופסים את המקומות שלנו ביציע . " אנדי מותק !!! " אני מזהה את הקול של קאסידי ומסתובבת בתגובה .
קאסידי ושאר הבנות באות אליינו ומתיישבות ליידנו. " אז בסוף באתן. " אני מחייכת. "מותק שלי זה היה רק בשבילך . " קאסידי אומרת . "ואת מוזמנת למסיבה שלי ! " ליזי קופצת .
"אני לא טיפוס של מסי-"
"סתמי את הפה שלך את באה . " היא מזהירה אותי יחד עם מבט עצבני ואני שותקת ומהנהנת.
המשחק מתחיל . המעודדות מקפצצות להן עם החצאיות הקצרות בקור הזה ועם חזה הדאבל די שלהן שבטוח מזוייף .
השחקנים של התיכון שלנו נכנסים למשחק . הינה אנדרו. מאז שהתעצבנתי עליו הוא לא דיבר איתי יותר מידי או נגע לי בשיער .מאז ומתמיד הוא היה אוהב לשחק לי בשיער .
אתמול למשל ניסיתי לדבר איתו , הוא אמר שהוא עסוק . הוא כמעט הזיז לי קצוות שיער מהפרצוף אבל אז הוא התחרט והלך.
" קדימה! טאצ'דאון! " הזונה המחומצנת של אנדרו קופצת יחד עם המעודדות האחרות .
אנדרו מצליח לעבור את השחקנים ומצליח לעשות טאצ'דאון, שמקנה לנו שש נקודות . אני צועקת יחד עם השאר בהתלהבות.
המשחק נמשך עד שאנחנו מנצחים בסופו של דבר בהפרש של שתיים עשרה נקודות .
המעודדות מבצעות ריקוד נוסף , בסופו , השחקנים ניגשו למעודדות. ג'ניפר מפלרטטת עם אחד מהם , והוא לא אנדרו .
אנדרו ניגש אליהם כשהוא לא מבין והזונה עושה לו פרצוף . הוא פשוט הולך משם .
אני נדה בראשי . " איזה כלבה . " אני פולטת.
"זוזי! " אני עוברת את קאסידי ורצה משם . אני חייבת לתפוס את אנדרו לפניי שהוא יעלם לי . אני יוצאת לחניון ואני רואה שהוא זורק את הציוד לתוך המכונית ורץ משם .
" אנדרו ! " אני צועקת.
הוא לא עונה . אני בוהה בו מתרחק ממני בקצב קבוע , עד שנעלם משדה ראייתי.***
"את צריכה לדבר איתו. " אמא אומרת לי. "הוא בטח לא רוצה לראות אותי,או אפחד בכלל " אני עונה,מלטפת את המצעיים הנעימים בלי לשים לב.
"הילארי אמרה שהם חזרו הביתה אנדרו לא היה שם יחד עם הכלבות .."
" מה ? הוא בסדר ?!" אני קופצת עלייה בעיניים גדולות מלאות דאגה.
" לכי לדבר איתו מותק.. " היא מחייכת.
" בסדר. " אני נאנחת.
אני כבר לבושה עוד מהמשחק .
" בוא פאצ' , לוקה למטה." אני אומרת לפאצ'ה שישב על המיטה שלי. אני נותנת לאמא חיבוק וגם היא יוצאת מהחדר שלי .
אנחנו יורדים במדרגות . אמא פונה למטבח ואני לדלת.
" נעשה לכם סיבוב לפניי זה. " אני מנסה לדחות את הרגע שאני אצטרך לחפש אותו.
אני קושרת רק את לוקה לרצועה , כי הוא יותר שובב מפאצ'ה , יוצאת עם שניהם מהבית.
לוקה הולך לידי ופאצ'ה הולך לפניי.
אני הולכת איתם לפארק . פאצ'ה נעצר, מקשיב ומרחרח את האוויר.
" מה קרה ?" אני שואלת. לוקה נובח ומתחיל לרוץ עם פאצ'ה.
" היי ! היי! חכו !!!" הרצועה של לוקה עפה לי מהיד.
שנייהם מתרחקים ואני מתחילה לרוץ אחריהם.
" כוסעמק! " אני מקללת שמתחיל לרדת גשם. אני ממשיכה לרוץ אחריהם והם נעצרים. " אנדי? " אנדרו עומד מולנו.
נאנאלי ואייז רצות אליינו והכלבים מתחילים לשחק בשלוליות.
" אנדרו תקשיב.. " אני ניגשת אליו.
הוא לא עונה.
" אני מצטערת .לא התכוונתי למה שאמרתי, בכלל לא וגם אני מצטערת על ג'ניפר ." נזכרתי שלא רק אני פגעתי בו , אלא גם הזונה הזו שקוראת לעצמה החברה שלו.
" אוקיי." הוא ממלמל . השיער השטני שלו נדבק למצחו וכך גם החולצה הארוכה שלבש נדבקה לגופו בגלל הגשם.
" מה אוקיי ? תענה לי כמו בנאדם נורמאלי !" אני מזעיפה פנים.
" בסדר ! הבנתי ! לכי מפה!" הוא מרים את הקול שלו.
" אל תרים עליי את הקול שלך ! אני באתי להתנצל !"
" יופי ! תפסת אותי במצב רוח לא טוב , מה אני אעשה ?!"
" אנדרו תרגע! " אני מתעצבנת.
" תעזבי אותי כבר! "
" אוח !אתה כזה סתום! " אני מזיזה שיער רטוב מהפנים שלי . אני מצמצמת את המרחק בנינו במהירות ומהר מאוד הוא נלכד בחיבוק שלי.
" אנדי , דיי , " הוא מנסה לשחרר את האחיזה שלי בו ובחולצתו, שאיגרפתי חתיכה ממנה בידי. "ת-תעזבי !" אני שומעת את הקול שלו מתחיל לרעוד.
" לא עד שתסלח לי !" אני צועקת עליו ומחבקת אותו חזק יותר. כבר היה אכפת לי רק מהסליחה שלו . אין לו מושג כמה המגע שלו היה חסר לי. כמה אני אוהבת אותו .
זה לא עולם לא יעלם ואני צריכה להשלים עם זה .
מהרגע שראיתי אותו ידעתי שהתאהבתי.
וזה קשה לי כולכך...כול הזמן הרגשות מתעצמים, עם כול מגע , עם כול חיוך ... נמאס לי.
" אנדרו ! " אני פולטת ומתרחקת ממנו .
" מה עכשיו אנדי ? " הוא נאנח.
" אני ... אני ... " אני מגמגמת.
" כן אנדי מה אני מקשיב " הוא מעביר יד בשיערו הרטוב . אני קופצת אגרופים ומשפילה את הראש .
" אני אוהבת אותך !!! " אני צועקת ומרגישה את האוזניים שלי שבוערות ממבוכה ואת הדמעות שנקוות בעינייי שאני לא שומעת כלום מלבד שתיקה .
~~~~~~~
היי בנות ! אני יודעת שלא העלתי פרק בשבוע שעבר אבל זה היה כי התלבטתי איך לסיים את הפרק , הוא עבר מלא תיקונים ...
מקווה שנהנתן :)
YOU ARE READING
I Love U
Romanceפרולוג " אני אוהבת אותך .." זה מה שאני רוצה להגיד לו. כיאלו שזה יקרה. הוא חתיך, מקובל, נחמד והחברה שלו היא הקפטן של נבחרת המעודדות. אין לי סיכויי איתו. •°•°• אנדי אהבה מאז ומתמיד את אנדרו. מאז שהם היו קטנים, שהוא עבר לשכונה שלה. היא לא העזה לס...