פרק 2-" פאצ'ה הפסיכולוג "

5.4K 431 67
                                    

טוווובבב .. אחריי הפרק הקודם שהעלתי וקיבלתי תגובות מדהימות והצבעות וכבר יש לפרק מאה ומשהו צפיות  אני מפחדת שהטלפון שלי יברח עקב הטרדה
XD
אני פשוט ישבתי ובהייתי בטלפון וחייכתי כמו סתומי XD הקיצור של הקיצור
חולה עליכן !!
הפרקים פה יעלו ברגע שאני אסיים אותם.
ולפרק ..
•°•°•

•° נקודת מבט אנדרו •°
אני מתעורר בגלל קרני השמש שחדרו מבד הווילון ובודק מה השעה.
6:17

" אוף מוקדם מידי .. והיום שבת ! " אני נאנח ומזיז בזהירות את נאנאלי ואייז שישנות על המיטה גם כן . נאנאלי ישנה עם הראש על הכרית ואייז ישנה עם הראש עליי .
אני מזיז לאט את הראש של אייז והיא מתמתחת .
אני מתגלגל מעל נאנלי ונופל לריצפה בבום .
" אווצ' .." אני מסובב את הכתף הכואבת ונעמד . אני קם ומסיט את הווילון.
הווילון של אנדי פתוח . אני מנסה לראות אם היא ערה או לא .. כול מה שאני רואה זה את
פאצ'ה ששוכב עם הגב לחלון . אני עומד על קצות האצבעות ורואה קצת מהשיער הבלונדיני של אנדי , לוקה שוכב לידה ומסתיר אותה. שנהם שמים עלייה ראש .
היא חמודה .. הם אוהבים אותה.
אנדי מתחילה לזוז והיא מנשקת את פאצ'ה ולוקה בראש ואלה מיד מתעוררים ותוקפים אותה בליקוקים.
אני מצחקק . שומעים את הצחוק שלה מבעד לחלון .
עם חיוך מרוח על הפנים אנדי מרימה את הראש ורואה שאני מסתכל עלייה. היא מאדימה והולכת לעבר החלון,  לוקה ופאצ'ה מקפצים סביבה והיא פותחת את החלון , אז גם אני .
" מה קרה , שהנסיך קם בשעה כזו ?" היא מחייכת אליי .
" לא סגרתי את הווילון טוב. " אני עונה לה .
" אהא.  זה מסביר הכול ." היא מתישבת על אדן החלון עם הרגליים באוויר . השיער שלה אסוף בצמה מסובכת .. נו .. כזו שמתחילה מלמעלה..  (יעני צמה סינית -הערה) והמון קצוות שיער בורחות ממנה . היא מזיזה את השיער שקרוב לעינייה אל מאחורי האוזן . זה ממש יפה לה .
" נו אז מה עושים ?" אני שואל אותה.
" אמממ .." היא חושבת . פאצ'ה ולוקה מצצים מהחלון ונובחים . נאנאלי ואייז מגיבות מהר , קופצות מהמיטה שלי ומציצות בחלון גם בנביחות .
" אני מניחה שנשחק איתם בחוץ ." היא מחייכת וסוגרת את החלון כשאני מהנהן וסוגר את החלון והווילון.
אני חוטף ג'קט ונעלי בית כדי לא להרעיש על הפרקט ורץ במורד המדרגות יחד עם הכלבות . אני פותח את הדלת של הגינה המשותפת הענקית ורואה שגם אנדי הגיעה עכשיו . היא לבשה קפוצ'ון אדום מעל הפיג'מה שלה. פאצ'ה ולוקה רצו אחרייה והתנפלו על נאנאלי ואייז בנביחות .
" הב. " אנדי נובחת עליי ואני צוחק .
" את נבחת עליי ? את נבחת עליי ! " אני רץ אחרייה והיא רצה וצוחקת היא נעצרת שפאצ'ה ואייז רצים מסביבנו .
לוקה ונאנאלי משחקים עם החבל .
" פאצ'ה !!!" אנדי צווחת בצחוק שהאסקי מלמוט הענק שלה קופץ עלייה ומפיל אותה עליי .
אני צוחק בהיסטרייה והיא מאדימה ."מה יש?" אני מצחקק
" סתם ..אני אוהבת אותך ." היא ממלמלת ואני מסתכל עלייה מופתע היא מאדימה עוד יותר " בתור אח ! בתור אח ! מה עפת על עצמך .. אתה כמו האח שמעולם לא היה לי!"
" אה .. גם אני אוהב אותך כמו אחות קטנה. " אני מחייך והיא קמה ממני .
" אה כן .. יופי ." היא הולכת לבית שלה
"לאן זה? למה? "
" סתם אני לא מרגישה טוב. ביי נאנלי .. אייז.." היא נכנסת לבית ולוקה בא איתה.
" פאצ'ה ! תביא את התחת היפה שלך לפה!" אני שומע אותה צועקת מהבית ופאצ'ה מקשקש בזנב ואני צוחק . הוא נותן לי לק ביד ונכנס בדילוגים פנימה.
הכלב הזה הורג אותי מצחוק.
" יאללה בננות ." אני נכנס פנימה יחד עם אייז ונאנלי .
מה הספור של אנדי? היא לא נהייתה חולה ברגע ..
•°•°•

" שמעת פאצ'ה? הוא אוהב אותי בתור אחות!" אני קוברת את הפנים בפרווה של לוקה ומייבבת לפאצ'ה.
למי שלא יודע , פאצ'ה יודע להקשיב ולתת עצות מצויינות! לוקה נעים אז הוא הכרית המנחמת.
פאצ'ה מייבב גם ." אני יודעת נכון? עד שהתוודאתי הייתי חייבת להרוס את זה !"
פאצ'ה נובח.
" אני לא יודעת מה לעשות !" אני נופלת על לוקה באפיסת כוחות והוא מלקק אותי .
פאצ'ה הולך ומביא את הטלפון שלי . הוא מחזיק אותו בעדינות בפיו. אני מוציאה את הטלפון מהפה שלו והוא מקשקש בזנב .
" אתה אומר לי להתקשר לויקה? " אני בוהה בטלפון וכשהוא נובח שוב אני מתקשרת אלייה מהר.
" כן אנד-"
" א-אמרתי לו שאני אוהבת אותו ! " אני קוטעת אותה ומייבבת לה בטלפון.
" הא אנדי זה נהדר ! אני גא-"
" בתור אח ! " אני מייבבת שוב.
" אני לוקחת את מה שאמרתי בחזרה."
" מה אני עושה?! הוא אמר שהוא אוהב אותי גם , אבל בתור אחות"
" לכי תדעי אולי הוא אמר את זה כי את אמרת את זה. "
" זאת אומרת שהוא לא אוהב אותי בכלל?!"אני משתנקת
" אל תהיי מפגרת ." היא כועסת עליי
" אוקיי ."אני שותקת
" תודה. "היא ממשיכה " יכול להיות שהוא גם אוהב אותך , אבל בגלל שהוספת אח אז גם הוא..  אבל זאת רק תאורייה שלא תעופי  ."
אני אוהבת את התיאורייה הזאת.
אני מדברת איתה עוד איזה חצי שעה . אני פותחת את הוילון ורואה שגם הווילון של אנדרו פתוח אבל הוא לא בחדר. אני מדליקה מוזיקה בחדר.
אני יושבת על המיטה עם פאצ'ה ולוקה ועושה להם צמות סיניות בזנב ואז מפרקת אותן ועושה שוב תוך כדי זה שאני ממלמלת את המילים של השיר. 
הפעילות המעניינת שלי נקטעת שאני רואה שאנדרו הגיע לחדר והוא מדבר בטלפון בעצבים . בטח עם החברה שלו שלא מבינה את ההומור שלו כמוני..
היא אף פעם לא תבין את הסיפור שלו כמוני.
הוא מנתק את הטלפון ומסתכל עליי.
'אתה בסדר? ' אני שואלת בלי קול.
'אני עייף מכול הדרמה. ' הוא עונה לי ואני מושכת בכתפיים. הוא סוגר את הווילון ואני נאנחת .
אפשר להבין למה הוא נשאר איתה ..
היא לובשת חצאיות קצרות ואני טי שרטים וקפוצ'ונים..
היא קפטן נבחרת המעודדות ואני מעודדת אותו ביציע..
אני חולמת על היום שהוא יבין שיהיה לו יותר טוב איתי וכול מה שהוא מחפש נמצא פה.
השיר מתחיל להתגבר ואני קופצת על המיטה שלי כיאלו אני מנגנת בגיטרה
אם הוא יבין שאני האחת שתבין אותו , שאני פה לבד מחכה לו..  למה אתה לא מבין?!

°• נקודת מבט אנדרו °•

אני שומע מוזיקה חזקה מהחדר של אנדי.  אני מזיז טיפה את הווילון ואני רואה אותה קופצת ורוקדת שהמסרק שלה הוא המקרופון. אני מחייך.
היא עושה הליכת ירח ואז את האיש הרץ וממשיכה לשיר ולקפץ ביחד יחד עם פאצ'ה ולוקה לפי המנגינה.
אני צוחק ושהיא נופלת על המיטה אני מחייך בחום שוב וסוגר את הווילון.
בחיי שאני אוהב אותה. החיים שלי היו משעממים בלעדייה.

•°•°•
ווהווו אני לא חושבת שאחד מהסיפורים שלי הגיע למאה ומשהו צפיות אחריי זמן כולכך קצר !
אוהבת אותכן!

I Love UWhere stories live. Discover now