Akıp geçer zaman. Akrep ve yelkovanın insanlara danışmadan sürekli ilerlemesi gibi adeta. Ne dur diyebiliriz ne de kal. Bize sadece izlemek düşer istemsizce de olsa...
Hayat istediğimiz gibi gitmez veya zamanı istediğimiz zaman durduramayız ki bu bizi çok yıpratır. Çünkü gerçekleştirecek olan planlarımızı, hayallerimizi zaman denen kavramdan dolayı kimi zaman gerçekleştiremeyiz.
Herkese göre " Herşeyin bir zamanı vardır. " kavramı günümüzde oldukça beynimize yerleştirilmiş ve sürekli tekrarlanan birşeydir.
Peki o zaman ne zaman gelecek?
Hep birşeylerin zamanı gelsin diye bekleriz. Ama sadece bekleriz. Peki geriye ne kalır? Yine zaman.
Ama o zaman kayıp zaman.Hep birşeylerin zamanının gelmesini bekleriz.
Peki o zaman gelince beklentilerimiz gerçekleşmesse? Zaman geçer durur ve bize neler getireceğini bilemeden sadece herşeyin bir zamanı vardır kavramına uyarak bekleriz zamanın geçmesini.Evet haklılık payı olan " Herşeyin bir zamanı vardır. " sözüne ne kadar inansakta o kadar kapılmamalıyız ve elimizdeki tüm fırsatları değerlendirerek şimdiden çalışmaya başlamalız ki hem o zaman çabuk gelsin hem de yatırımımız olsun bizi ayakta tutacak. Eğer zaman geldiğinde beklentilerimiz gerçekleşmese bile o yaptığımız yatırımlarla yeni bir yol çizebilelim kendimize. Kimseye muhtaç olmadan ve "zaman" denen kavrama kendimizi fazla kaptırmadan.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●