"Ulgh ik heb zooo geen zin in geschiedenis en wiskunde" kreunde ik tegen kim.
"Ik ook niet. Hey ik heb een idee kan je bij mij thuis oreo ijs maken?" Vroeg kim met een grote glimlach.
"Nee, sorry ik heb tylor beloofd om hem te helpen met Engels huiswerk" zei ik terwijl haar glimlach verdween.
"Jij en die tylor hé" Vroeg kim met van die wiebelende wenkbrauwen. "Ik en tylor zijn niks oke ik help hem alleen met zijn huiswerk" zei ik terug. Ze knikte kort. we liepen naar de les geschiedenis die zoals gewoonlijk saai was "Waarom is geschiedenis zo saai?" Vroeg ik aan kim.
"Waarschijnlijk omdat iedereen al dood is" zei ze op een dehu manier. Ik moest lachen en kreeg een waarschuwing van onze docent. De bel ging en ik liep snel uit de klas met kim die mij volgde. "Op naar wiskunde dan maar" zei ik tegen kim. Ze kreunde een beetje te hard want kinderen keken haar vragend aan. "Heeey schatje" zei Mick terwijl hij naast me liep. Ik zuchten en rolde met mijn ogen.
"Rot op Mick!" Riep ik. Gelukkig voor mij was ik al bij het wiskunde lokaal aan gekomen. Ik ging zitten en zag dat tylor er al zat.
"Hoi gaan we nog na school?" Vroeg tylor. "Ja als jij het oke vi-""Tylor schatje ben jij er al?" Vroeg Chanel die mij onderbrak.
Hmm wat zouden Chanel en Mick een goed stel zijn allebei irritant. Dacht ik na.
"Dat zie je toch en noem me geen schat o ja Chanel kan je deze les je mond houden" Vroeg tylor. Chanel keek hem beledigend aan en begon alvast te werken. "Je ziet er leuk uit" fluisterde tylor. "Dankje" fluisterde ik terug en ging terug aan het werk. De les was afgelopen en tylor en ik liepen samen naar Engels.
"Vind jij Chanel ook niet zo irritant?" Vroeg tylor.
"Ja en jij Mick?" Vroeg ik.
"Ja en hij is ook niet zo'n klein beetje verliefd op je" lachte tylor.
"Ja ik weet het ik ben gevleid maar laat ik dan niet genoeg zien dat ik hem niet leuk vind het word echt irritant" klaagde ik verder. "Owh sorry ik klaag teveel" verontschuldigde ik me.
"Nee is niet erg ik kan echt zien dat je Mick haat" lachte hij. Ik lachte ook door zijn lach die trouwens echt mooi is.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Heey nieuw hoofdstukje en ja ik weet het het is kort maar 398 woorden alleen ik ben al langer dan 1 week inspiratie loos dus je merkt denk ik wel aan dit hoofdstuk. Anywase aanstaande maandag weer naar school yeah (not) ik bedoel het hangen met je vrienden is wel leuk alleen de lessen ulgh. Er zijn een 'n paar vragen binnengekomen ook van mensen die het boek niet lezen dus ik maak even snel een kleine q&a over mij.*vote
*comment
*like
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Jugendliteraturhoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...