hoofdstuk 20

3.2K 109 9
                                    

"Oh oké en nog iemand anders" zei jack. Ik schudde nee.
"Word je persoonlijk bedreigd?" Vroeg jack, waarna mijn gedachtes meteen naar Stephano gaan. "Rosa?" Vroeg jack. Ik keek hem aan en trok wit weg.
"Wie is het?" Vroeg hij
"Dat-tt kan ikk niet zeg-gen" stotterde ik.
"Oké ik zie dat dit veel impact op je heeft maar je moet het wel zeggen hij zal niks bij je doen als we hem te pakken hebben gekregen" zei hij.

Ik nam een diepe zucht en zei het de woorden die ik niet zou mogen zeggen "Het is Stephano rivieara...... Meneer kistemaker van school" zei ik zacht.

"Wie!?" Schreeuwde tylor.

"Meneer kistemaker zijn echte naam is stefano rivieara" zei ik iets harder. Ik zag tylor zijn kaken aanspannen. Jack knikte
"Oké wij gaan hem zo snel mogelijk oppakken tylor jij blijft de hele tijd bij rosa ook op school dus in de pauze als ze zelfs naar het toilet moet" zei jack serieus tylor knikte.
"Oké" zei tylor. Toen ik mijn thee op had werd ik thuisgebracht daar ben ik gaan eten en naar mijn kamer gegaan huiswerk gemaakt en nog netflix gekeken en daarna ben ik gaan slapen.

*beep beep beep*
Weer een ochtend dat ik vroeg op moet staan dacht ik. Ik stond op liep naar mijn kast en pakte een bordeaux rode high waisted broek met een zwarte croptop en een zwart witte colbertje, ik pakte nog zwarte hakken, ik deed mijn lange blonde haren los en deed nog een ketting om (zie afbeelding) ik deed eyeliner en mascara op en liep naar beneden. Ik begon aan mijn fruitsalade totdat ik een auto hoorde toeteren ik keek naar buiten en zag tylor ik deed mijn fruitsalade in een bakje en pakte mijn tas en leidt naar de auto. "Hey waarom ben je zo vroeg?" Vroeg ik.
"Nou ik wou nog naar Starbucks" zei hij ik knikte en at mijn fruitsalade op. Tylor pakte snel een stukje meloen.
"Nee geen meloen!" Zei ik. Hij keek me uitdagend aan en at de meloen op. Ik zuchtte en deed het bakje in mijn tas.
"In de pauze gaan wij naar de ah want door jou heb ik geen lunch mee" zei ik hij knikte. "Wat wil jij of loop je mee?" Vroeg tylor. Ik deed mijn gordel los en stapte uit. "Goedemorgen waarmee kan ik jullie helpen?" Vroeg een jongen van ongeveer 20 hij was best wel knap bruin haar groene ogen een beetje gespierd en getint. "Een frappecino karamel voor mij en voor jou?-" Vroeg tylor. "-Een latte" vulde ik tylor aan. 2 minuten later kregen wij ons drinken. Met onze namen erop. En voor mij een nummer ik glimlachte naar hem en liep achter tylor aan naar de auto. "Ga je hem bellen?" Vroeg tylor geïnteresseerd. "Nee die jongen is knap enzo maar hij geeft nummers aan 10 meisjes per dag" zei ik. 

Op school aangekomen liep ik naar mijn kluisje om mijn gymschoenen te pakken. Ik stond omgekleed. op het veld samen met tylor en mijn latte (die nog niet op was) zaten we over te pasen. 10 min later is iedereen er en beginnen we met de les iedere keer als Stephano in de buurt komt is tylor heel oplettend. "Rosa je doet het fout" zei Stephano. Hij ging achter me staan en pakte mijn heupen "Weet tylor wat van ons want hij is nogal vaak bij jou" zei hij op een raar toontje. "Nee we zijn gewoon vrienden" zei ik. Ik wou wat naar voren gaan maar Stephano drukt mij nog erger tegen hem aan waardoor ik zijn vriend voel. Ik schrok nogal en keek bang naar tylor die het zag en de bal naar meneer kistenmaker zijn hoofd schopte. "Sorry mijn fout!" Schreeuwde kim voor dekking zodat tylor niet op zijn kop krijgt. Hij schraapt zijn keel en loopt weer veder. "Thnx" gebaarde ik met mijn lippen naar tylor en kim ze knikte en we gingen weer veder met de les. "Oké iedereen kan naar huis rosa jij komt maar eventjes na als je uit bent" zei Stephano. "Maar ik deed niet een wat!" Riep ik terug. "Wil je dat het één week wordt?" Riep hij terug en ik liep snel verder voordat het langer werd.

*grote pauze
"Gaan we lopend?" Vroeg tylor. Ik knikte. "Maar wat moet ik doen ik moet nablijven en ik heb niet Eens wat gedaan?" Vroeg ik aan tylor van streek. "Ik kom wel op iets" stelde tylor mij gerust

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Heey peeps wat gaat er gebeuren tijdens het nablijven bij meneer kistenmaker/ Stephano. Ik weet het late update.

Woorden: 756
Like
Comment

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu