hoofdstuk 12

3.5K 119 18
                                    

Hier boven zie je de hoofdpersonen.

Aangekomen rende zoe meteen naar de prinsessen jurken. Ik keek om me heen en zag een man in een pak rond lopen met een oortje en een zonnebril. Toen ik hem aankeek zei hij wat in zijn oortje en liep een winkel in.

Raar ik heb hier nog nooit een bodyguard zien lopen. Misschien loopt hier wel een beroemdheid! Justin bieber of Harry styles misschien wel perrie van little mix!

Ik schudde mijn hoofd en liep achter tylor aan. Ik zag zoe naar alle prinsessen jurken kijken. Ze pakte een groene jurk (*van prinses en de kikker) en ze zei dat ze die wilde ik liep nog naar de tiara's en pakte een gouden tiara. Ik liep naar de kassa maar onderweg kwam ik die man weer tegen. Ik stond Samen met tylor en zoe in de rij.

"Ik betaal wel" zei tylor. "Nee hoeft niet ik heb je hiernaar toe gesleurd en dan hoef je ook niet te gaan betalen." Zei ik terug hij knikte en liet mij betalen. We liepen terug naar de auto stapte in en reden weer naar tylor's huis. Ik liep naar binnen samen met zoe en ze vroeg me of ik haar wou opmaken ik knikte en we liepen naar boven.

Ik pakte mijn make-up tasje en deed een beetje groene oogschaduw op met wit en dat stond haar echt super mooi. Deed een beetje blush op en licht roze lippenstift dat bij haar jurkje paste ze trok haar jurkje en tiara aan en liep naar tylor.

"Tyty kijk hoe mooi make-up ik ben!" Riep ze rennend de trap af toen ze tylor zag maakte ze een rondje. "Je bent prachtig maar zonder make-up ben je nog mooier" zei tylor.
"Rosa heeft me make-up gedaan" zei ze daarna nog. Hij keek mij aan met een dankje glimlach ik glimlachte terug. "Rosa jij mee eten?" Vroeg zoe. "Als het van tylor mag graag" zei ik. "Ik vind het prima als je die lasagne maakt waar je broer altijd over praat." zei tylor. ik lachte en liep naar de keuken.  "als jij een courgette, Champions, paprika, tomaten en tomatensaus pakt en een ovenschaal en boter dan kan ik beginnen."zei ik. 

"heb je zoveel nodig voor lasagne?" vroeg tylor verbaast. "nou als je die lasagne wil hebben die ik altijd maak wel"zei ik. "ik denk dat we dat niet hebben" zei tylor. "dan ga ik nu naar de supermarkt." zei ik stellig. ik liep naar de gang om mijn jasje te pakken en liep naar buiten naar mijn scooter. "wacht! hier heb je viftig euro voor alles."zei hij. ik knikte en starte de scooter reed naar de supermarkt. ik liep naar binnen naar de groenten afdeling. ik pakte de paprika's, tomaten, gourzette, champions en sla voor de salade. ik liep naar de afdeling waar ze tomaten saus hebben zocht naar de tomaten saus maar in plaats van de tomate saus zag ik die man van eerder deze dag maar dan met gewone kleren aan ik keek hem raar aan en ging daarna verder met het zoeken van de tomaten saus toen ik het had gevonden kocht ik ook lasange bladen. ik liep naar de kassa en betaalde. ik liep naar mijn scooter en deed alles in mijn zadel die open kan. en ik reed weg aangekomen deed tylor de deur al open en ik pakte alles en liep meteen naar de keuken waar de ovenschtels al ingevet zijn ik deed het gehakt dat tylor uit de koelkast heeft gehaald. 30 minuten later dekte tylor eindelijk de tafel. en konden we eten. "rosa wil je rode wijn?" vroeg tylor. "ja lekker."zei ik. hij pakte wijn en schonk het in en we begonnen te eten. "dat was echt lekker rosa"zei tylor. terwijl ik de tafel afruimde en tylor zoe naar bed brengt. ik begon af te wassen. "je hoeft echt niet af te wassen hoor" hoorde ik tylor. "ik doe het gaar anders moet jij het alleen doen maar weet je wat ik ook leuk vind om te doen?" vroeg ik. tylor keek me vragend aan. "dit!!" riep ik en gooide water over hem heen uiteindelijk waren we klaar met ons water gevecht en gaf tylor mij zijn joggings broek en shirt die veel te groot waren.


 HEEY NIEUW HOOFDSTUK K SCHREEF DIT OP MIJN COMPUTER EN IK WEET NIET HOE IK DIKGEDRUKTE WOORDEN MAAK MAARJA BOEIEN. WAT BELANGRIJKER IS DAT SCHOOL WEER IS BEGONNEN!!! ALS JE IN HET ZUIDEN WOONT HEB JE MAANDAG PAS SCHOOL MAARJA IK BEGON DONDERDAG (AAN HET HUILEN)

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu