hoofdstuk 42

2.6K 98 2
                                    

3 uurtjes later

We zijn net geland en maken ons klaar om naar het paleis te gaan. Ik kijk voor de laatste keer uit het vliegraampje en zie al paparazzi staan vanuit allemaal verschillende landen. "Oké jongens wat ze dan ook vragen of zeggen gewoon negeren en doorlopen naar de auto's die buiten staan. En er staan bewakers dus als ze te dichtbij komen zeg je er wat van" zei ik. Iedereen knikte ik keek in de spiegel en deed mijn haar nog eventjes goed en mijn kleren en wij zijn klaar om te gaan. De deur gaat open en ik hoor al iedereen mijn naam roepen. Jack en Taylor gaan eerst daarna kom ik naar buiten. Ik snuif de heerlijke geur in van Spanje dat ik hem had moeten missen voor vijf jaar. We lopen naar binnen en de paparazzi loopt ons achterna. Ik zie dat ze een meisje van ongeveer vijf omver beuken. "Wacht even"zei ik tegen iedereen en ze keken me raar aan ik liep naar dat meisje en hielp haar staan ze keek me met grote ogen aan. 

"Gaat het? Het zijn idioten he?" vroeg ik aan haar en ze begon te lachen. "Waar zijn je ouders?" vroeg ik. Ze keek om haar heen en wees naar twee mensen. Ik liep samen met haar naar hun toe.

"Prinses rosalinda wat een genoegen" zeiden ze met hun hoofd een beetje buigend uit respect.
"Buig niet voor mij jullie dochter viel op de grond. Ik zou graag nog met jullie willen praten maar ik moet er echt vandoor" zei ik. Ze zeiden nog wat en ik liep terug naar de groep. Ze keken me met een glimlach aan. "Zullen we gaan?" vroeg ik. Ze knikte en we liepen verder naar de auto's.

Na een uur rijden reden we de poorten door

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een uur rijden reden we de poorten door. Na vijf jaar is er bijna niks veranderd hier en daar nieuwe planten en wachters maar dat was het ook. De auto stopte en we stapte allemaal uit. De grote deuren van het paleis gingen open en we werden begroet door wachters. Ik liep door naar de keuken waar Olga zou horen te staan. 

"Olga!" riep ik en rende naar haar toe zover ik kan op hakken. "Rosalinda!" zei ze geschrokken en gaf me een knuffel. "Ik wist niet dat je zou komen anders had ik wel taart gemaakt" zei ze. "Dat kan nu nog steeds, waar zijn papa en mama?" vroeg ik. "Die zijn in de tuin. maar stel me eerst is voor aan je vrienden" zei ze. 

"Dit zijn kim en Stephano en de tweeling" zei ik wijzend naar haar buik. "Owh meisje gefeliciteerd. Geef wat drinken en een koekje aan de zwangere vrouw ze moet wat aankomen" zei olga tegen de keuken dienst ik moest lachen. "En dit is jack mijn bodyguard en zijn zoon tylor mìo querido (mijn vriendje)" zei ik. Haar ogen begonnen te stralen. "Mìo guerido mama mia wat ben jij groot geworden ik ben benieuwd wat je vader zou zeggen" zei ze. Ik deed mijn wijsvinger op mijn mond als teken van zwijgen. Ik liep door een aantal gangen naar de tuin. 

"Mama, papa!" zei ik en knuffelde ze. "Owh Rosa mijn Rosa" zei mijn moeder die bijna ging huilen. "Wat ben je mooi en gegroeid" zei ze. Ik keek naar me vader die me trots aankeek. "Mijn dochter wat ben ik blij je te zien. En nog een verassing je verloofde komt overmorgen" zei hij. "Mijn wat?!" riep ik geschokt. "Pablo niet nu waarom nu ik heb me dochter terug en dan doe je dit je maakt haar boos." zei mijn moeder op een boze toon. "Zwijg Patricia ze trouwt met hem of ze nou wil of niet" zei hij

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hey weer een update hoop dat jullie hem leuk vinden

Woorden 620
Vote
Comment
Share

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu