hoofdstuk 47

2.4K 95 27
                                    

Twee dagen later

Kim is gisteren bevallen van een jongen en een meisje Finn en belle. Ze zijn echt mooi ze hebben het wipneusje van kim, de blauwe ogen van Stephano en de haar kleur van Stephano en kim (bruin). Ik heb nu belle in mijn armen en geef haar haar flesje die ze al snel op heeft ik laat haar een boertje laten en leg haar dan in haar bedje. "Over een paar jaar hebben wij der ook een" fluisterde Leon in mijn oren. Ik Keek hem aan met een glimlach en zoende hem en hij zoende me terug. Ik trok terug maar heb daar al meteen spijt van.

"Moet jij niet je jurken passen voor je verjaardag?" vroeg hij. "Shit! Dankje Leon ik was het vergeten shit shit shit doei" zei ik gaf hen snel een kus en liep naar mijn kamer waar er drie jurken lagen ik koos er een uit en ging weer weg. "Rosa wat voor taart wil je?" vroeg Olga. "Vanille" zei ik snel en liep naar de zaal waar het feest word gegeven ik zag allemaal mensen heen en weer rennen met eten, tafelkleden, servies, decoraties. Ik liep naar kamer om mijn haar en make-up te doen trok mijn jurk aan

 Ik liep naar kamer om mijn haar en make-up te doen trok mijn jurk aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik wachten in spanning tot dat iemand mijn ophaalde en diegene was tylor. "Kom je we moeten gaan" zei tylor ik knikte en stond op. "Je ziet er mooi uit" zei hij. "Dankje, ze gaan vanavond de verloving bekend maken en dan krijg ik mijn ring en alles" zei ik. Ik wist dat hij dat allemaal weet ik zei het alleen om het mezelf te laten bezinken over twee jaar ben ik al getrouwd misschien zwanger en run ik een land. 

"Dat weet ik. Rosa ik zal er nog steeds alles aan doen om het te verbreken. Ren met me weg" zei hij en hij keek me wanhopig aan. "Dat kan ik niet als ze zouden ontdekken dat ik weg ben hebben ze me al gevonden binnen drie dagen" zei ik en liep door meet hem achter me aan. "Papa wanneer ga je de verloving bekend maken" vroeg ik toen we in de zaal waren. "Nu" zei hij hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en liep naar het midden van de zaal. Ik zocht Leon zodat we samen naar het midden konden lopen.

"Mag ik iedereens aandacht.." hoorde ik mijn vader iedereen werd langzaam stil en keek me vader aan. "Vandaag kan ik niet alleen mijn dochter een fijne verjaardag wensen, maar ik kan ook gefeliciteerd zeggen omdat zei verloofd is met Leon Bolivia. De bruiloft zou over ongeveer een jaar plaatsvinden en dan een jaar later neemt mijn dochter de troon over en zak zei koningin van Spanje zijn!" riep mijn vader blij. En iedereen begon te applaudisseren en ze keken mij en Leon aan. Leon pakte mijn hand en gaf er een kus op waarna ik lachte. De muziek begon te spelen en mijn vader pakte mijn hand om mijn eerste dans te geven van mijn nieuwe levensjaar dit was een traditie. "Je hebt een mooie speech gegeven pap" zei ik. "Dankjewel" zei hij en we danste verder. Na dat het lied was afgelopen pakte leon mijn hand en gingen we ook dansen maar dit keer met mensen om ons heen. "Moet je na gaan dat we volgend jaar hier weer dansen maar dan als getrouwd koppel" zei leon. Leon gaf me vlinders in mijn buik op de manier hoe hij praat zo over de toekomst zo volwassen.

Ik ben bang dat ik kan zeggen dat ik verliefd op hem ben geworden.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Woorden: 605
Vote
Comment
Share

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu