tylor
Nadat Rosa de politie allemaal opdrachten had gegeven wat ze trouwen heel goed deed en heel sexy was, zijn we naar de auto gelopen ik zag haar heel verdrietig kijken. "Gaat het" Vroeg ik. "Nee kan je hier stoppen?" Vroeg ze. Ik zette de auto aan de kant en ze stapte meteen uit en liep eventjes door. Ik besloot ook uit te stappen en naar haar toe te lopen. Ik zag haar huilen. "Kom hier" zei ik. Ze liep meteen naar me toe en gaf me een knuffel wat ik niet had verwacht. Ze rook echt heel lekker naar rozen. Na vijf minuten zo gestaan te hebben reden we naar huis. Ze ging zich even opfrissen en ik liep naar de keuken om wat drinken te maken voor iedereen ik liep naar de woonkamer met een dienblad waar Stephano en kim zaten ik gaf ze hun drinken en ging zitten. Ik keek naar kim die er een beetje moe uitzag daarna keek ik naar haar buik die een beetje gegroeid is. Rosa kwam binnen.
Damn wat zag ze er sexy uit.
Ze ging zitten in de stoel waar ze altijd in zat. Ze begon te praten over allemaal dingen maar ik luisterde maar half het boeide me niet zo veel. Nadat Rosa klaar was liep ze weg ik denk naar de keuken en kim liep haar achterna. Ik keek Stephano aan en hij mij.
"Je vertrouwd met niet hé?" Zei Stephano. "Wat denk je" zei ik. "En hoe gaat het tussen jou en rosa?" Vroeg Stephano. "Gaat jou dat wat aan" zei ik bot tegen hem. Hij knikte en bleef gelukkig stil. Na vijf ongemakkelijke minuten kwamen Rosa en kim gelukkig binnen lopen. "Oké ik heb een mooi huis voor jullie geregeld 5 slaapkamers en 3 badkamers jullie moeten hem alleen helemaal zelf inrichting" zei Rosa en gooide de sleutel naar Stephano die tegen zijn hoofd aan kwam. Ik moest lachen maar houden me in. Terwijl Rosa en kim heel hard begonnen te lachen. "Rosa ga mee met dingen uitzoeken je hebt zo'n leuke smaak in alles" zei kim.
"Is goed. Wanneer tylor kan gaan we. En niet te vergeten moet jij een baan zoeken." Zei rosa wijzend naar Stephano. "Maar wat kan ik doen?" Vroeg hij. Ik zuchtte diep
Is deze man nou echt zo dom zei ik in mijn hoofd. "Nou wat was je hiervoor even denken. O ja sportleraar, je kan werken in de sportschool of politie. Is het nou zo moeilijk om na te denken" zei ik terwijl ik opstond en weg liep ik werd zo chagrijnig door die man. Ik liep naar beneden om mijn woede uit te boxen op een box bal. "WOW wow rustig aan" hoorde ik Rosa zeggen ik negeerde haar en sloeg door. Ze legde haar hand op mijn schouder maar dat had ze niet moeten doen uit reflex tekelde ik haar op de grond maar hield haar net vast zodat ze niet op de grond viel. Ze slaakte een gil. "Shit" zei ik binnensmonds.
"Sorry je moet ook nooit iemand van achteren benaderen als ze dit aan het doen zijn" zei ik en hielp naar recht op te staan. Ze stond heel dicht op me ik liet haar snel los en zette een stap naar achteren. "Ja lesje geleerd is niet erg. Kan je me dat leren?" Vroeg ze. Ik begon te lachen en ze keek me raar aan. "Ik liet je bijna op de grond vallen en hard ook je kon bijna een hersenschudding krijgen en nu vraag je het me om je te leren" zei ik lachend met mijn hoofdschuddend "Ja leer het me net zoals je vader het jou heeft geleerd" zei ze.
"Nee ik neem je morgen mee naar de trainings kamp waar ik het ook heb geleerd en dan zie je hoe zwaar het kan zijn en ik maak je morgen wakker hoe ze dat ook bij mij deden" zei ik. Ze knikte en liep weg
Ze weer echt niet wat haar te wachten staat.
Volgende ochtend
Ik sloeg mijn wekker uit en keek naar de tijd 6 uur ik kreunde en stond op ik gingen douchen deed wat gel in mijn haar en liep naar Rosa het was 10 over 6. ik drukte op de toeter en ze sprong wakker.Pov Rosa
Ik schrok wakker en keek om me heen ik zag tylor daar staan in een leger broek en een zwarte hemd. Ik keek naar de klok en zag tien over zes ik kreunde. "Goedemorgen ik verwacht je bij het ontbijt in 10 minuten" zei hij en liep weg. Ik ging snel douchen en deed mijn kleren aan totdat tylor in de deur stond. Ja daar sta je dan in je yoga broekje en je bh."Je bent te laat voor je ontbijt schiet op" zei hij en deed de deur weer dicht. Ik schaamde me kapot maar ja een bh is precies hetzelfde als een bikini topje behalve is dit niet waterdicht. Ik deed snel een shirt aan en me haar in een paarden staart. Ik liep naar beneden waar op mijn bord 4 broodjes liggen.
"Moet ik dat allemaal op eten?" Vroeg ik.
"Als je de dag wil doorkomen wel en schiet op soldaat want we zijn al te laat" zei hij streng.
"Tylor waarom noem je me zo" Vroeg ik."Zo doen ze ook in het trainings kamp en ik heb gezorgt dat we daar 2 nachten blijven dus als ik jou was zou ik snel na het eten wat onderbroeken en bh's pakken" zei hij. Ik liep rood aan omdat ik dacht aan dat moment dat tylor mij in me onderbroek zag. Na het ontbijt liep ik snel naar boven en pakte alles wat ik nodig had ondergoed en nog wat mascara. Ik liep naar buiten en zag tylor in een Ferrari zitten. Ik liep er naar toe en ging zitten. "Sinds wanneer heb je zo'n auto?" Vroeg ik.
"Al best wel lang maar we gebruiken hem bijna nooit maar nu zijn we te laat dus kan ik lekker snel rijden" zei hij terwijl hij het gas in drukte. Ik deed snel wat mascara op.
We reden door het bos en op een gegeven moment zag je een heel groot gebouw en je zag allemaal groepen hardlopen op de zelfde tempo. "Hier ben ik getraind dit is een soort militaire basis" zei hij. Hij verminderde de snelheid en wachten voor de poort. Die open ging we kwamen op een heel groot terrein tylor zette zijn auto neer en begroeten allemaal mensen. "Tylor ben jij dat?!" Hoorde ik een meisje schreeuwen die naar hem toe rende en hem een knuffel gaf. Er kwam een raar gevoel in me en ik wou dat dat meisje tylor los liet.
"Rebecca wow wat ben jij veranderd!" Zei hij.
"Wat doe je hier?" Vroeg ze. "Ik ben hier met Rosa ik ben haar lijfwacht ze is kroonprinses van Spanje" zei hij en keek me aan."WOW jij ik bedoel u bent zo mooi" zei ze een beetje te enthousiast voor in de ochtend. Ik lachte naar haar "Dankje en je kan gewoon je en rosa zeggen hoor" zei ik.
"Maar wij moeten door Rebecca misschien zien we je later wel" zei tylor en we liepen weg. In liepen een groot gebouw binnen het was heel simpel een lounge, eetkamer, woonkamer en de slaapkamers. En achterin het gebouw stonden nog wat leslokalen en kantoortjes. We liepen naar één zo'n kantoortje waar tylor bij aan klopte en naar binnen liep. "Ah tylor wat leuk je weer te zien ik had gehoord dat je hier een paar nachten wou blijven klopt dat?" Vroeg een vrouw van ongeveer dertig jaar.
"Ja mevrouw Montrez ik heb Rosa mee genomen de kroonprinses van Spanje. Ze wou wat vecht technieken leren" zei tylor de vrouw keek mij aan met een glimlach. "Hallo Rosa ik ben noa Montrez het is een genoegen om u hier te hebben." Zei ze en schudden mij hand.
"Eens gelijk maar zeg maar je" zei ik ze knikte en draaide zich weer om naar tylor. "Er is wel een klein probleempje ik had verwacht dat je in je eentje zou komen dus heb ik maar één kamer voor je maar wel met een twee persoonsbed" zei ze. "Oh dat is niet zo erg dan slaap ik wel op de grond of op een bankje" zei tylor. "Oké tylor je weet toch waar de kamers zijn hier zijn de sleutels en je mag kiezen of je sluit je aan bij een klas of je krijgt een privé leraar" zei ze tylor keek naar mij. "Ik denk dat we ons aansluiten bij een klas" zei ik. "O ja Rosa ik heb nog wat kleren voor je. Hier is je broek en voor een hemd heb ik maat s voor je ik weet niet of dat te klein is maar we hebben ook m" zei ze en gaf me een broek die tylor ook had en een zwarte hemd. "Dankje" zei ik en ik liep achter tylor aan naar de kamers. "Je hoeft niet op de grond te slapen. Je kan ook gewoon in het bed" zei ik en hij keek me aan. "Als je dat niet erg vind maar kleed je maar om ik wacht buiten op je" zei hij en liep weg.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ het een extra lang hoofdstuk omdat ik niet kon stoppen met schrijven.
Woorden: 1554
Vote
Comment
Share
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Ficção Adolescentehoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...