Heey hier is de kleine Q&a over mij.
1. Hoe oud/jong ben je?
ik ben 15 jaar oud/jong2. Welke klas zit je?
ik zit in 3 mavo3. Wat vind je van wattpad?
Ik vind wattpad heel fijn ik haatte lezen maar door wattpad is lezen voor mij eigenlijk een hobby geworden. En kinderen kunnen hun talenten hier ontwikkelen (wow ik klink net een vrouw van 50)4. Wat zijn je hobby's?
Mijn hobby's zijn lezen, tekenen, chillen met vrienden, films kijken, schrijfen ookal ben ik daar niet zo goed in.5. Doe je aan sport.
Ik deed aan wedstrijd zwemmen maar daar ben ik mee gestopt omdat ik het niet meer leuk vind en nu ga ik gwn naar de sportschool.6. Hoe spreek ik jou naam uit?
Nou... Ohana it's me7. Wat vind je van unicorns en Cupcakes??????
Oke unicorns zijn geweldig wie wil nou niet een paard met een hoorn en miss vleugels doet me denken aan my little pony haha en Cupcakes are the best.8. Welke boeken vind je leuk op wattpad.
Euhm hier komt mijn lijstje
1. After 1,2,3 (in het nederlands moet after 3 nog komen.)
2. Bad 1 En 2
3. He's nothing bud my boss
4. AdrianaEn Engelse boeken
1. The alpha calls me kitten
2. Hades
3. Married to the Prince of darknessEn nog veel meer engelse boeken maar dit zijn de meeate
9. Hoe kom je aan je inspiratie?
Door muziek te luisteren tijdens het schrijfen maar het helpt niet altijd, douchen zonder muziek helpt, en soms komen ze ineens en update ik 5 hoofdstukken achter elkaar.10. Wat voor make-up draag je?
ik draag altijd mascara en lippenstift (kylie lip kit dolce k, posie k, koko k en van kiko nummer 316), soms foundation concealer en blush highliter bronzer en op en op feestjes oogschaduw met eyeliner.Oke dit is mijn korte Q&a als je nog vragen hebt zet ze in de comments en dan beantwoord ik ze wel.
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Genç Kurguhoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...