dubbele update ❤
"Maar je kan aan niemand dit plan in het paleis laten horen misschien aan Stephano maar voor de rest niet. En het spijt me als je me close ziet doen met mijn verloofde die ik niet ken." zei ik en liep snel weg. Ik fixte mijn make-up en ging weer bij iedereen zitten en dit keer in een aparte stoel. Ik nam wat thee en koekjes. "Dus je hebt je rechtervleugel al gezien?" vroeg mijn moeder. "Ja het is prachtig" zei ik en gaf haar een glimlach.
"Jullie kunnen daar ook blijven" zei mijn moeder. Ik keek me vader aan die mij een doordringende blik gaf. "Rosa ik verwacht dat jij je op je beste gedrag vertoont als onze gasten er zijn niet zoals net. Diego is je begeleider hij neemt je schema met je door en nog veel meer" zei hij. "Tuurlijk vader ik liet me net even gaan omdat ik het uit moest maken met mijn vriend waarvan ik had verwacht waarmee ik zou trouwen maar in plaats van dat moet ik met iemand trouwen die ik niet ken. Als jullie mij excuseren ik ga naar Olga" zei ik en stond op.
"Rosa, rosa!" riep mijn moeder maar ik negeerde haar. "Meisje wat kijk je boos. Paulo geef haar een grote kom met ijs en snel" zei olga. "Ze hebben mij vertelt over mijn verloofde oehh aardbeien ijs!" zei ik verdwaald van mijn verhaal en begon ijs te eten. "Ga veder" zei Olga. "O ja nou ze hebben me verteld dat ik met iemand moet trouwen en ik weet niet met wie en papa zei dat ik het moest ik had niet eens de tijd om ze over Taylor te vertellen dus ik moest het uit maken met Taylor" zei ik en ik begon weer te huilen. Olga nam me snel in een knuffel. "Het komt goed ik weet wel dat je hem hartstikke leuk gaat vinden" zei ze ik keek haar vragend aan nog een beetje na huilend.
"J-je weet wie het is?" vroeg ik ze knikte haar glimlach verbergend. "Wie is het?" vroeg ik toch nog een klein beetje nieuwschierig. "Dat mag ik niet zeggen rosa maar zorg ervoor dat je jezelf blijft en kleed je leuk aan" zei ze. "En eet je ijs maar niet op want het avondeten is klaar" zei ze.
Ik liep naar de eetkamer die er nog precies hetzelfde uitzag dit is de familie eetkamer we hebben er nog twee maar die zijn voor feestjes. De eetkamer is een beetje donkerblauw met hout kleur de kamer heeft grote ramen zodat er mooi licht in valt er staar een tafel voor tien personen. Iedereen zat al aan tafel en er was alleen maar plek naast tylor. Hij had rode kleine ogen hij heeft gehuild. Ik gaf hem een klein glimlachje die hij terug gaf.
"Fijn dat je komt eten samen met ons" zei mijn vader. "Altijd vader" zei ik en gaf hem een hele geforceerde glimlach en hij kon dat merken ook. "Rosa kom je gezellig met mij morgen shoppen" zei mijn moeder om het onderwerp te veranderen. "Nee moeder ik heb het erg druk morgen met voorbereiden voor mijn verloofde" zei ik en het werd stil en iedereen keek mij aan behalve tylor die met gespannen kaken zijn soep op at. Ik kneep zachtjes in zijn handen en hij keek me met een verzachtende blik aan.
De volgende dag
Gisteren is er voor de rest niet zo veel gebeurd na het eten heb ik iedereen een kamer gegeven en ben zelf gaan slapen.
"Prinses..... Prinses wakker worden" hoorde ik een van de kamermeisjes naast mijn bed. "Hoelaat is het?" vroeg ik met een kreun. "Het is negen uur u word bij het ontbijt verwacht in een half uurtje samen met uw ouders" zei ze. "Hoe vaak moet ik nog zeggen het is rosa en je" zei ik en stond op. Ze knikte en liep weg. Ik nam een warme lange douche het warme water maakte mijn spieren lekker ontspannend. Ik krulde mijn haar deed make-up op en trok een wit jurkje aan met bloemen en een gouden riem
"Goeden morgen" zei ik tegen mijn ouders die knikten en veder aten. "Je bent laat" zei mijn vader. "Maar drie minuten" zei ik. "Sla niet zo'n toon als ik zeg dat je laat bent dan ben je laat" zei hij en sloeg op de tafel. Oké dit is dus duidelijk niet de vader die ik me herinner hij is zo veel veranderd of hij moet er gewoon weer aan wennen dat ik er na zo veel jaar weer ben. "Kom morgen wel op tijd wanneer je verloofde komt" zei mijn vader die opstond en weg liep. "Het spijt me schat hij moet er weer aan wennen. En het spijt me ook dat je het uit moest maken met tylor" zei mijn moeder. "Hoe weet je dat het tylor was?" vroeg ik. "Hij is een goede jongen en ik zag hoe jullie naar elkaar keken" zei ze. Ik stond op en gaf haar een knuffel.
"Het is gewoon oneerlijk ik weet niet eens wie mijn verloofde is" zei ik. "Uhum" hoorde ik een sten achter me en keek om. "Hallo prinses ik ben Diego ik neem alles met u door" zei hij. "Alsjeblieft zeg rosa en je" zei ik. "Oké vandaag ga je een soort lessen volgen voor als je gekroond word om 12 uur lunch. Dan ga je paardrijden om 2 uur dansen om 3 uur piano en daarna ben je klaar" zei hij. "Maar ik kan al die dingen al kan ik niet om twee uur gewoon al vrij hebben" zei ik tegen Diego. "Tuurlijk nog iets anders?" vroeg hij. "Ja haal die dingen van me rooster af" zei ik en hij knikte.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ik dacht het is weer is tijd voor een dubbele update dus hier is ie dan!
Woorden 966
Vote
Comment
Share
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Teen Fictionhoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...