Hier nog voor de zekerheid de jeuken en make-up
Rosa draagt de middelste jurk die een beetje bruin/paarsachtig isDag van de bruiloft
Vandaag gaat kim trouwen. Om precies te zijn over vier uurtjes en tien minuten. Kim zit in een stoel terwijl er twee mensen bezig zijn een iemand met haar haar en de andere met haar make-up. Ze ziet er prachtig uit. Voor Finn en belle hebben we een oppas geregeld. "Rosa kan je even dit aan Stephano geven hij is dit vergeten" Vroeg kim aan me en gaf mij zijn das. In tegenstelling tot kim was ik al helemaal klaar ik had me make-up op haar gedaan en me jurk al aan. Nu hoefde ik alleen nog maar te wachten en te kijken of we goed op schema lopen. Ik liep naar de andere kant van het paleis wat misschien wel twee minuutjes duurde. Ik klopte op de deur waar alle jongens zaten. "Binnen" hoorde ik iemand roepen. Ik deed de deur open en liep naar binnen. Iedereen buigde zijn hoofd een beetje als respect. "Hier kim zei dat je dit vergeten was" zei ik en liep naar Stephano toe in een jurk die best strak was om mijn rondingen in een kamer met alleen jongens. Lekker slim bezig Rosa. "Dankje" zei hij met duidelijk een nerveuze stem. "Maak je geen zorgen kim zal toch ja zeggen en het is niet zoals bij mij dat het op tv wordt uitgezonden dit is gewoon familie vrienden en nog een paar koningklijken mensen" zei ik tegen hem en gaf hem een knuffel. Ik keek door de kamer heen opzoek naar Leon toen mijn ogen op tylor vielen die mij aankeek en daarna naar mijn rondingen ik zag hem duidelijk slikken. "Waar is Leon" Vroeg ik aan de mensen in de kamer. "Hier!" Riep Leon die uit een andere kamer kwam lopen met zijn stropdas schuin en een beetje slecht gemaakt. Ik liep naar hem toe en maakte zijn stropdas goed. Terwijl hij me in de ogen keek. "Dankje" zei hij ik gaf hem een zoen op de mond. "Rosa kan je mij ook even helpen" vroegen een paar jongens daarna. Ik moest lachen. "Ga allemaal maar in de rij staan. Ik snap niet dat jullie dit niet kunnen" zei ik lachend en deed stuk voor stuk bij ongeveer 6 mannen/jongens hun stropdas goed en toen was tylor aan de beurt. "Ik weet dat je een stropdas zelf kan maken tylor" zei ik tegen hem maar deed zijn stropdas toch. Ik zei nog tegen iedereen dag gaf Leon nog een kus en liep weg. Ik liep de kamer van kim in en stopte even. "Kim wat ben je prachtig" zei ik tegen haar en liep naar haar toe om een knuffel te geven.
Twee uurtjes later
Het is tijd alles gasten zitten er al nu gaan eerst alle vrienden de zaal in en op hun plaats zitten en als laatste gaan ik en kim ik ben degene die kim haar sluier vast houd. Alle gasten gaan staan en er begint een muziekje af te spelen kim loopt langzaam naar voren me mij achter haar aan. Ik zag Stephano staan en daar achter tylor en Leon.
"Dankje verklaar ik jullie nu tot manen vrouw, u mag uw bruid kussen" zei de man en Stephano en kim gaven elkaar een zoen en ze liepen weg. Ik liep weg met leon en tylor achter ons aan. Na de ceremonie was het feest met hapjes en drankjes. Het was echt gezellig ze hebben natuurlijk nog geschuifeld, ik en Leon natuurlijk ook.
"Mogen wij even iedereens aandacht" zei stephano in de microfoon, iedereen werd stil."We willen graag de koning en koningin bedanken voor hun gastvrijheid, en we willen iets heel groots vragen aan Leon en Rosalinda kom even naar voren-" zei stephano, Leon en ik keken elkaar aan en we liepen naar voren. "-we willen jullie vragen... of jullie de peetouders te worden van belle en finn?" Vroeg kim. "Ja!" Riep ik in de microfoon en gaf hun een knuffel. De muziek begon weer te draaien en we gingen weer dansen. Na een paar uurtjes was het feest afgelopen en is iedereen naar bed gegaan.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Heey ik denk dat jullie wel merken dat dit in de buurt komt van het einde ik denk dat ik nog een tweede boek hierover ga maken laat even horen wat jullie daarvan denken.Woorden: 706
Like
Comment
Share
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Genç Kurguhoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...