"Nou ik moet maar is gaan" zei Stephano en liep weg. "Nou dat was raar" zei tylor met een verwarde blik in zijn ogen "Ja heel raar" zei ik.
Zal ik dit tegen tylor zeggen? Wat als ik het zeg en Stephano doet wat.
"Waar denk je aan?" Vraagt tylor. Ik kijk hem aan. "Niks gewoon over school over later en alles" zei ik.
Bling*
K: hey babe hoe gaat het? Sorry maar ik kan niet langs komen moet nablijven.Wat zou kim nou weer gedaan hebben.
R: geeft niet het gaat goed en wat heb je nu weer gedaan?
K: ik heb mijn huiswerk voor de 4e keer weer is niet gemaakt.
Ik lachte en stopte mijn telefoon weg.
"Hey tylor ik ga even naar het toilet kan je achter me aan lopen om te kijken of ik niet val?" Vroeg ik. Tylor stond op en ik dus ook. Ik liep langzaam naar het toilet ik voelde kleine pijntjes maar het ging wel. Eindelijk aangekomen bij het toilet. Toen ik klaar was moest ik natuurlijk ook weet terug maar dat ging beter.
"Hey tylor kan je naar me kamer lopen die is op zolder en dan naar mijn boekenkast en dan Nederlands, Engels en mijn teken boek met potloden pakken?" Vroeg ik hem met puppy ogen.
Hij lachte en liep naar boven. Mijn puppy ogen zijn niet al te best maar het heeft wel geholpen 2 minuten later kwam tylor weer terug met Nederlands, Engels en mijn teken boek en potloden.
Ik begon met Nederlands. Weet je wat ik echt raar vind ik bedoel we kunnen toch gewoon Nederlands waarom hebben we dan Nederlands. Ik zuchtte en maakt dat even snel af. En daarna deed ik mijn Engels die was ook al snel af. Ik keek op mijn telefoon op meta (meta is magister op je telefoon voor de gene die dat niet weten). Wow ik heb een 7,8 voor Engels proefwerk! "Tylor wat heb jij voor je Engels proefwerk?" Vroeg ik. Hij pakte zijn mobiel en keek op meta. "Een 7" zei hij met een glimlach. En toen kwam mijn "moeder" binnen ook echt op het moment dat we naar elkaar glimlachen. "Hoi rosa wie is deze leuke jongen?" Vroeg mijn moeder.God why are moms sometimes soooo akward.
"Mam dit is tylor, tylor dit is mijn moeder. Tylor is hier vandaag omdat ik tijdens gym zwaar door mijn enkel ging en tylor heeft me thuisgebracht" legde ik mijn moeder snel uit voordat ze rare dingen ging denken. Tylor schudde mijn moeders hand en ging weer zitten.
"Hoe is dat dan gebeurd?" Vroeg mijn moeder.
"Een meisje uit mijn klas duwde me tijdens voetbal en toen viel ik." Zei ik me moeder knikte en liep weg. Ik begon te tekenen en ik tekende Lilo and Stitch. Tylor keek naar mijn tekening en begon te lachen. "Wat lach je nou?" Vroeg ik. "Serieus Lilo and Stitch je kan toch heus wel verwachten dat ik hier om moet lachen of niet?" Zei hij lachend.
"Nou Disney films zijn heel leuk hoor vooral Lilo and Stitch en weet je wat het schattige is hier aan ze bewijzen dat marsmannetjes bestaan en stitch zegt altijd
'ohana means family, family means nobody get left behind or forgotten' (vertaling = ohana betekent familie, familie betekent niemand word achter gelaten of vergeten.)
dat is toch super schattig" zei ik met een big smile en dacht aan vroeger dat ik het altijd keek thuis in Spanje. "Ja tuurlijk dat is super schattig" zei tylor op een sarcastische toon ik sloeg hem zacht tegen zijn arm en hij deed alsof dat super veel pijn deed en begon nep te huilen.
"Jou g-gezicht als j-je nep huilt" zei ik lachend. Hierdoor begon tylor nog harder nep te huilen en ik nog harder beginnen te lachen. "Ik moet weer is gaan me zusje ophalen."Zei tylor na een paar minuten. Ik liep mee naar de deur en zwaaide hem uit. Liep met de drie glazen naar de keuken. Daarna liep ik naar boven om een oversized-sweater aan te trekken en een shortje. Ik dacht aan vandaag over Stephano.....❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Wat zou ze denken over Stephano? Minder goed hoofdstuk door geen inspiratie maar toch beter dan nietsWoorden: 684 (woorden zijn altijd van het stukje voor de hartjes of wat je dan ook ziet hihi)
Vote
Comment
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Teen Fictionhoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...