Pov rosa
Het is zeven uur en ik ben blij dat ze ons langer lieten slapen. Ik deed me kleren aan make-up op en liep weer naar de eetzaal ik pakte het zelfde als gisteren. Gelukkig keek niet iedereen mij weer aan. Ik ging zitten bij patricia en alex. "Waar is tylor? Ik zag hem ook al niet in onze kamer" Vroeg ik. "Weet ik niet hij ging jou zoeken" zei alex voor dat hij zijn mond vol propte. "Ik ga even kijken waar hij is" zei ik.
Ik liep naar de gang en zag hem daar niet. Ik liep naar de klaslokalen en gymzalen maar zag hem ook niet. Ik liep naar de lounge, onderweg hoorde ik aleen maar gegiechel. Ik liep het hoekje om en zag tylor daar met rebecca ze stonden tegen de muur aan tylor was haar nek aan het zoenen/zuigen terwijl rebecca giechelde en zachtjes kreunde.
Ik voelde een heel apart gevoel in mijn borstkas. Ik besloot het te negeren. Ik kuchte en ze stopte meteen. Rebecca werd helemaal rood. Ik besloot te doen zoals mij geleerd werd vroeger in ongemakkelijke situaties rug recht kin omhoog en zeg wat je zeggen wil. "Ik zie dat je gevonden hebt wat je zocht, ik zal jullie maar alleen laten" zei ik met een serieuze maar ook gekwetste toon. Ik draaide me om en liep weer naar de eetzaal. Ik hoorde tylor vloeken en tegen iets aan slaan of schoppen.
"Rosa! Rosa! Wacht nou!" Riep hij. Ik draaide me om. "Ik kan het uitleggen!" Zei hij. "Laat me raden het was niet je bedoeling, zij zoende je terwijl ik duidelijk zag dat je haar nek zoenden. Maar ik snap niet wat je me uit wil leggen want je bent me helemaal geen uitleg verschuldigd want ik ben je vriendinnetje niet je bent mijn bodyguard" zei ik terwijl mijn stem brak. ik wou me omdraaien om weg te lopen maar tylor pakte me arm en draaide me terug. Hij plante zijn lippen op die van mij. Ik reageerde door terug te trekken en weg te lopen
Wat denkt hij wel niet eerst rebecca zoenen en daarna mij! Ik word gek hier.
"Hé gaat het?" Vroeg patricia toen ik terug kwam. "Euhh ja hoezo?" Zei ik. "Niet liegen en je ziet wit" zei ze. "Oke ik ging tylor zoeken toen zag ik hem zoenen met rebecca en toen liep ik weg hij liep mij achterna en zoende mij ik trok terug en liep weg" zei ik. "Wow, rosa. Ik weet wel dat hij je echt leuk vind hij wou je meenemen op date maar dit had ik niet verwacht" zei zei ze. "Ja ik ook niet" zei ik. Ik at me brood op. Bij me laatste broodje kwam tylor aan tafel zitten. "Goedemorgen" zei hij. Ik pakte me laatste broodje en liep alvast naar de gymzaal ik heb echt geen zin in hem.
Avond
Het is me de hele dag gelukt om tylor te negeren. Maar nu gaan we avond eten. We aten daar spaghetti. "Dus je gaat morgen weg?" Vroeg alex. "Nee ik denk dat ik nog een dagje blijf" zei ik. Waarna tylor op keek. Ik zag in me ooghoek iemand naar ons toe lopen en dat was rebecca ze ging naast tylor zitten. En glimlachte naar me ik glimlachte terug. En keek daarna naar alex en patricia. Ik zie nu dat alex bruine ogen heeft met wat groene spikkels wat echt mooi is. "Alex ga je met mij mee een stuk wandelen over het terrein want ik heb het nog niet echt gezien hier" zei ik waarna tylor me raar aankeek. "Tuurlijk waarom niet" zei hij. "Rosa zijn jij en alex bij elkaar?" Vroeg rebecca uit het niets.
"Nee" zei ik snel en kort tegen haar. "Alex ik ga me even omkleden en dan zie ik je zo oke?" Vroeg ik aan hem. "Ja ik wacht buiten wel op je" zei hij en liep alvast naar buiten. Ik liep naar de slaapkamers.
Ik deed een zwart jurkje aan met een vest en gympen. Ik deed me haar los en kamde het even door. "Hey" zei tylor die binnen kwam. "Hoi" zei ik.
"Luister rosa het spijt me dat ik rebecca gekust heb ik vind haar niet eens leuk. Ik vind jou leuk en ik wilde je al heel lang zoenen maar er was geen goed moment en ik begrijp als je me niet leuk vind en ik ben je body-" ik onder brak tylor door hem een zoen te geven en daarna weg liep om naar alex te gaan. "Je ziet er leuk uit" zei alex. "Thanx" zei ik. We liepen door een grote mooie tuin die ik nog niet gezien heb en liepen daarna terug en we praten over alles. "Bedankt voor de leuke wandeling en weltrusten" zei ik. Hij zwaaide en liep naar zijn kamer. Ik kwam binnen en zag tylor opdrukken. "Hey" zei ik. "Hey rosa" zei hij. Hij liep op me af en begon me te zoenen hij vroeg toestemming met zijn tong en ik gaf het hem. Vlinders ontplofte in mijn buik. Na vijf minuten gingen we slapen
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😜❤❤❤❤❤❤HEY eindelijk ze hebben gezoend!!
Woorden: 855
Vote
Comment
Share
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Genç Kurguhoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...