"Het komt wel goed" zei tylor.
Tylor en ik waren bij hem thuis op zijn vader aan het wachten. We zaten op de bank helemaal stil naar voren te kijken. Ik leunde met mijn hoofd op tylor zijn schouder en viel in slaap.
"We zorgen dat hij zo snel mogelijk gepakt word" hoorde ik een stem zeggen. Ik deed mijn ogen open en zag tylor jack en een vreemde man staan. Ik ging rechtop zitten en het werd helemaal stil
"Hallo rosa ik ben Will ik werk bij een soort van FBI" zei de onbekende man ik knikte. "Kan je mij vertellen wat er gebeurd is vandaag?" Vroeg will. Ik schraapt mijn keel vertelde will over de gymles en over het nablijven. "Ik en mijn mannen maken een plannetje als we een plan hebben bespreken we dat met jullie. We knikten alle 3 en will liep weg.
"Het lijk mij het beste als rosa hier voor een paar dagen of weken blijft slapen." Tylor en ik knikte en reden weg naar mijn huis. Daar legde we de hele situatie uit. Ik liep naar boven pakte mijn kleren en lingerie mijn make-up tasje stijltang laptop opladers en mijn school boeken.
"Heb je alles?" Vroeg tylor.
"Ja we kunnen gaan" zei ik. Tylor pakte de tassen zodat ik afscheid kon nemen van mijn familie. "pas goed op jezelf geen domme dingen doen." werd er tegen mij gezegd tijdens de knuffels. ik liep naar buiten en stapte bij tylor in de auto.*bij tylor aan gekomen.
ik liep naar de logeerkamer die echt prachtig was zwart en en wit een groot twee-persoonsbed. een witte bureau met een groot raam op uitzicht van de tuin. er waren 2 deuren ik neem aan dat de ene deur de badkamer is en de andere deur de inloopkast. ik deed de linker deur open en daar was een prachtige badkamer een grote douche een bad een marmeren witte wastafel en een grote spiegel. ik liep terug naar de kamer en pakte mijn make-up tasje en zette die alvast in de badkamer neer samen met mijn heerlijke douchegel uit Spanje.
daarna pakte ik mijn tas en liep naar de inloopkast mijn mond viel open zo'n grote inloop kast heb ik nog nooit gezien (behalve in het paleis). aan de linker kant waren allemaal laatjes voor sokken ondergoed panty's en zelfs voor je sieraden. ook waren er achterin een paar planken voor je schoenen. rechts van de kamer waren rekken waar ik mijn kleding aan kon hangen. voor mijn neus stond de perfecte grote spiegel waar elk meisje van droomde. ik begon mijn tas uit te pakken mijn laarzen deed ik op de hoogste plank mijn sneakers en gymschoenen op de middelste en hakken/hakjes deed ik op de onderste plank. daarna liep ik naar de rekken waar ik alles een beetje op kleur deed zwart bij zwart wit bij wit en ga zo maar door. ik heb al mijn sieraden ondergoed al in de laatjes gedaan behalve mijn bh's waar ik nu mee bezig was.
''ik zie dat je het al gevonden hebt'' zei tylor. ik schrok en legde mijn bh's al snel in het laatje en liep een beetje rood aan.
''ja, het is echt zoo mooi tylor'' zei ik. ''het paleis is 10x mooier denk ik.'' zei tylor.
''ja maar nu zijn we hier en niet in het paleis'' zei ik met een glimlach. ik legde mijn tas neer in een hoeken en liep naar de kamer. ik pakte mijn schooltas en legde mijn boeken op het bureau samen met mijn laptop.
"kom je naar beneden we gaan eten" vroeg tylor uiteindelijk ik legde mijn tas neer en liep achter hem aan naar beneden.waar ik zoe aantrof aan de eettafel. ''rosa!! wat doe jij hier?'' vroeg zoe met dat schattige stemmetje van haar.
''ik kom hier een paar weekje slapen"zei ik tegen haar met een glimlach. ze begon te juichen en daarna weer met haar paardjes te spelen. jack legde een pan op tafel en het rook heerlijk. tylor dekte de tafel. na 5 minuten zat iedereen aan tafel zijn chili aan het op eten. "rosa misschien is het een idee om overmorgen nadat je hebt hardgelopen gaan winkelen om je kamer wat op te vrolijken aan gezien je hier een tijdje blijft en na dit probleem waarschijnlijk ook soms hier slaapt" stelde jack voor. ''dat zou heel leuk zijn.'' zei ik tegen hem. na het eten hielp ik met het afruimen en af te drogen. tylor en ik maakte nog ons huiswerk samen en daarna keken we een aflevering van terra nova.''ik ga slapen tot morgen'' zei ik en liep naar boven. ik trok een shortje en een oversized sweater aan en ging in bed liggen en viel in slaap.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
hey ik heb op mijn laptop geschreven dus geen hartjes voor dit hoofdstuk. ik wil het nog even duidelijk maken dat ik geen vaste datum heb voor wanneer ik schrijf zoals sommige van jullie gemerkt hebben heb ik de laatste tijd nogal veel inspiratie dus dan schrijf ik ook wat meer. maar voor nu is het wel weer genoeg. bye *zwaaiendesmiley*
woorde: 791
vote
coment
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Fiksi Remajahoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...