Hij is knap en niet een beetje ook. Hij is zo'n echte Spaanse jongen. Bruin haar bruine pratige ogen die ik hier al kon zien. Licht getint. Hij had zijn haar gedaan een pak aan.
Alles erop en eraan. "Damn" hoorde ik kim naast me fluisteren.
Hij keek me meteen aan en ik hem. Hij begroeten de bediendes. Olga keek me aan met een veelbelovende blik en mijn moeder gaf me een kneepje in me hand. Na dat hij de bediendes had begroet liep hij naar ons met zijn blik de hele tijd op mij gericht en mijn blik ook op hem.Boven aan de trap begroette hij mijn ouders alsof ze hem al jaren kende. Toen wende hij zich op mij hij keek me aan en ik hem. Ik merkte op dat er groene spikkels in zijn bruine ogen waren. "Princesa (prinses)" zei hij en gaf me een kus op mijn hand ik voelde een tinteling door heel mijn lichaam heen. "Rosa dit is Leon je verloofde" zei mijn vader. Ik knikte als antwoord. Ik trok mijn hand rustig uit de zijne die hij nog steeds vast had. "Leon dit zijn mijn vrienden en bodyguards kim en haar verloofde Stephano, tylor een vriend en bodyguard en zijn vader Jack hij is ook een bodyguard" zei ik. Hij gaf hun allemaal een hand en tylor gaf hem een dodelijke blik. Ik keek naar de twee en er waren een paar gelijkenissen. Zelfde kleur haar, ogen, lichaamstaal. Jack keek geschrokken naar leon. Wat heeft hij in een keer? "Jack gaat het?" vroeg ik. "Ja het gaat ik denk dat ik zomenteen even ga liggen" zei hij. Jack schudde de hand van leon en liep naar binnen met tylor achter hem aan. We liepen met z'n alle naar de woonkamer ik zat op de bank met leon naast me. "Ros- leon wat fijn dat je veilig aan bent gekomen." zei Diego voordat hij mij aan keek. "Rosa en leon jullie moeten mee komen om jullie de wetten uit het hoofd te leren, om half een is er lunch en daarna hebben jullie de hele dag om elkaar te leren kennen" zei Diego. We stonden op en liepen naar de studeer kamer.
Ik was bezig met leren en voelde zijn ogen op me gericht. "Kan je stoppen met kijken?" vroeg ik. "Dat kan maar ik moet je zeggen rosa je bent echt mooi en ik kan niet wachten om de rest van mijn leven met jou door te brengen" zei hij en ging weer verder leren. Een bekend gevoel kwam in mijn buik toen hij dat zei.
Lunch
Leon en ik liepen de eetzaal binnen met alle ogen op ons gericht. Ik keek me moeder aan en heb haar nog nooit met zo'n blij gezicht gezien. Ik keek naar mijn vader die me trots aan keek wat hij niet zo vaak deed. We gingen zitten. Ik pakte wat brood met kaas, fruit en nog een wat thee. "Leon hoe oud ben je? En wat heb je gestudeerd?" vroeg kim. "Ik ben tweeëntwintig, ik was klaar op de middelbare school toen ik zeventien was en ben rechten gaan studeren en net mee klaar" zei leon. Kim trok een moeilijk gezicht. "Kim gaat het?" vroeg ik bezorgd. "Ja voor weeën" zei ze. Toen we allemaal klaar waren liepen leon en ik weer naar de studeer kamer.
"Je hebt rechten geleerd maar waarom leer je nu dan de rechten van mensen en de wetten?" vroeg ik. "Ik wou gewoon bij jou in de buurt zijn. Wist je dat als je iets moet leren en je begrijpt het niet je op je lip bijt?" vroeg hij. "Nee" zei ik kort en bondig. "Laten we een spel doen als jij een vraag stelt ik er ook een mag vragen" stelde hij voor. "Oké jij eerst" zei ik.
"Wanneer ben je jarig?" vroeg hij. "Volgende week vrijdag" zei ik
"Wat is je lievelingskleur?" vroeg ik. Ik weet het uit alle vragen vraag je zijn lievelings- kleur. "Groen" zei hij. "Wat was Je eerste gedachte toen je mij zag?" vroeg hij. "Euhm volgens mij was het. Dus dit is mijn verloofde. Of damn ik weer het niet meer" zei ik.Leon stond op en kwam dichter bij me. Ik keek hem aan in zijn mooie ogen. Hij in de mijne en dan waren ze op mijn lippen gericht. Hij plakte zijn lippen op de mijne ik voelde en bom van vlinders in mijn lichaam en een tinteling door me lippen heen. "Rosa! Ki-" zei iemand ik maakte me los van leon en keek naar tylor. Ik voelde een schuldgevoel door me heen gaan. "Wat is er?" vroeg ik met een brok in me keel. "Kim ze gaat bevallen" zei hij. Ik keek leon geschokt aan en daarna tylor. "Wat staan we nog ga rennen" zei ik tylor leidde ons de weg.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Woorden: 811Vote
Comment
Share
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Teen Fictionhoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...