hoofdstuk 18

3.2K 108 4
                                    

Wat zou Stephano doen als ik het zou zeggen? Ik bedoel hij gaat niemand vermoorden toch? Zal ik het zeggen?

"Rosa kom je we moeten wat bespreken" Riep mijn moeder. Ik trok kniekousen aan en liep naar beneden. Daar zat die man die mij al 3 dagen aan het volgen was ik keek hem raar en vragend aan en ging zitten. Op de stoel tegenover over mijn ouders en die man. De man ging staan.
"Ik ben jack. Zoals je hebt gemerkt loop ik hier vaak rond, dat doe ik om jou te beschermen dat hebben jou ouders mij opgedragen ik doe dat alleen buiten school ik heb een zoon tylor die beschermt jou in school en uit school hij zal hier binnen 5 minuutjes zijn als er iets is ofzo kan je het zeggen als je bedreigd word" zei hij. Mijn gedachtes sloegen op hol van tylor naar Stephano.

Bedoelt hij de tylor die ik ken de tylor die net bij mij op de bank zat?

"Wat is u achternaam en als u mij volgt trek gewone kleren aan" zei ik. Ik weet het het klinkt bod maar als je voor mijn echte ouders werkt dan vind ik dat je je niet zo in pak en donkere zonnebril moet lopen.

"Mijn achternaam is Bosman, en dit zijn mijn werk-" zei hij. 

"Ik weet dat dat je werkkleren zijn maar ik wil niet dat iemand mij de hele dag achtervolgd met een pak aan en een zonnebril op dat valt nog al op" zei ik. En toen ging de bel. Jack liep naar de hal en ik hoorde hem smoezen dat hij te laat was ofzo. En toen stond tylor daar in pak met zonnebril.

"Dit is mijn zoon tylor hij brengt jou naar school en Let op jou tijdens school ik denk dat het handig is als jullie nu jullie lesrooster bespreken." Zei hij. Ik liep naar de keuken en ging aan het keuken eiland zitten.
"Waarom heb je niks verteld?" Vraagt hij. Ik begin te lachen.
"Ik ben hier voor een reden ik Schreeuw niet van de daken af dat ik de kroonprinses ben van Spanje!" Riep ik.
"Wat is die reden?" Vroeg tylor. "Dat ik een normaal leven kan leiden en mij niets kan gebeuren en het is niet zo van dat je denkt dat ik krijg wat ik wil nee ik moet er zelf voor werken" zei ik. Hij knikte langzaam.
"Je weet mijn rooster al want we zitten bij elkaar in de klas en zeg tegen je vader dat hij Geen pak aan trekt maar gewone kleren" zei ik op een soort van zakelijke toon. " iet zo tegen mij praten we zijn gewoon vrienden toch" zei tylor op een bevelende toon. "Nu ben jij geen vriend maar mijn bodyguard op school en buiten school zijn we vrienden maar als we over andere dingen gaan praten zoals dit ben jij mijn bodyguard" zei ik weer op een zakelijke toon ik sprong van het keuken eiland af vulde een mok (je weet wel zo'n mok die je dicht kan doen met een deksel) met koffie en liep naar de woonkamer. Met tylor achter me aan. Ik ging zitten en keek naar jack. "Ik heb niks meer te vertellen. tylor houd een oogje in het zuil op school en haalt je morgen ochtend op soms wil ik met jou en tylor afspreken om de week te bespreken." Zei jack ik knikte. "Dan gaan tylor en ik weer" zei jack En liep weg naar de deur. Ik stond ook op en liep naar boven om mijn huiswerk af te maken. Ik keek een beetje netflix en ging slapen.

*de volgende ochtend.

Ik deed mijn wekker uit en liep naar mijn kleding kast en pakte een zwarte high waisted broek met een grijze sweater en grijze laarzen (zie foto) ik krulde mijn haar aan de onderkant deed eyeliner en mascara op en liep naar beneden. Ik deed de koelkast open en pakte wat kwark met aardbeien en bosbessen. Toen ik klaar was ging ik mijn tas pakken en dan was het wachten op tylor ik keek een beetje netflix naar de film divergent. Na 5 minuten hoorde ik een auto toeteren en liep naar buiten en daar was tylor met jack. Ik stapte achterin erin.

"Hoi goedemorgen" zei ik. "Goedemorgen prinses" zei jack En tylor glimlachte naar me. "Zeg maar rosa" zei ik tegen jack die knikte en weg reed. De auto rit verliep snel in stilte en gelukkig niet ongemakkelijk, op school aangekomen liep ik naar kim na dat ik jack had bedankt voor de rit. Ze keek me vaag aan maar ik schudde mijn hoofd en zei dat ik het later zou uitleggen.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Heey weer nieuw hoofdstukje.
Wat vonden jullie van het hoofdstuk? En kunnen jullie wel de foto's zien die ik erbij zet?
Woorden: 782
Vote
Comment

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu