hoofdstuk 15

3K 118 4
                                    

"Ik denk dat dit wel genoeg is, heb je nog andere schoenen mee?" Vroeg hij ik keek hem vragend aan. "Had je geen hakken aan dan?" Vroeg hij.
"Nou het zijn niet zulke groten en ik kan er heel stabiel op lopen" zei ik. Hij knikte.
"Probeer is te staan" zei hij. Ik probeerde rustig te gaan staan maar viel weer bijna toen ving hij mij op. "Oké dat gaat niet." Zei hij hij tilde mij weer op en liep weer naar buiten.

Kim kwam meteen naar me toe. "Gaat het, en ik know Chanel is echt een bitch hoe durft ze zoiets te doen" zei ze met medelijden. "Dus Chanel heeft dit gedaan?" Vroeg hij. Ik en kim knikte. "CHANEL! HIER KOMEN NU!" Zei hij op een harde en strengen toon. "Wat is er meneer?" Vroeg ze. "Kijk is naar haar enkel" zei hij bevelend.
Ze keek naar mijn enkel die dik was en daarna naar mij.
"Chanel jij mag de komende 2 weken nablijven ik heb alles gezien dus je hoeft ook niet te komen zeuren ga nu maar weer weg." Zei hij streng ze keek hem boos aan en liep weg.
"Oké ik laat jou niet zo de hele dag rondlopen door school dus ik stuur je naar huis hoe ben je hier gekomen?" Vroeg hij.
"Tylor bracht me" zei ik.
"Dan brengt tylor je ook naar huis." Zei hij. En kim keek me meteen aan met een wenkbrauw wiebel.
"Tylor!" Riep meneer kistenmaker. Tylor kwam aan lopen en keek ons vragend aan.
"Jij hebt rosa gebracht en nu breng jij haar terug en je wacht daar tot dat haar ouders er zijn" zei hij tylor knikte en ging zich snel om kleden. 2 minuten later kwam hij terug.
"Kim kan jij mijn kleren halen?" Vroeg ik aan haar ze knikte en rende meteen weg. Tylor liep weg ik denk dat hij zijn auto is gaan halen. Ik bestudeerde meneer kistenmaker van dicht bij. Hij was nog al gespierd een stoppelbaardje donkerblond haar en bruine ogen. 

hmmm iedereen zei toch dat hij blauwe ogen had. nou ja blijkbaar niet

Kim kwam terug en keek haar glimlachend aan en ze deed het strikje in mijn haar zodat het niet op de grond valt. Ik hoorde getoeter en zag dat het tylor was kim gaf me nog een knuffel en zei dat ze later op bezoek kwam. Kistenmaker liep naar de auto nog steeds met mij in zijn armen. "Als je op één been gaat staan dan kan je makkelijker zitten" zei meneer kistemaker. Ik  op een been staan en hij ondersteunde me met zijn hand op mijn kont

Wtf waarom moet het nou bij mijn kont ik bedoel ik heb ook een rug. AKWARD.

Ik ging snel zitten deed mijn benen goed en deed de deur dicht ik gaf hem een bedankt glimlach. En tylor reed weg.
"Zag ik dat nou goed?" Vroeg tylor. "Wat zag je goed" Vroeg ik terug. "Die hand op je ass" zei hij.
"Kan je daar over ophouden ik vind het al akward genoeg" zei ik.
Hij lachte. Bij mij thuis aan gekomen parkeerde tylor de auto en tilde mij op in een bruidspositie. Ik deed de deur open en hij zette me op de bank

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu