Pov kim
We reden naar het ziekenhuis voor een echo omdat ik gisteren bloed verloor. "Ik hoop niet dat het een miskraam is" zei ik tegen Stephano. "Ik hoop het ook niet" zei hij. Toen we binnen kwamen waren we meteen aan de beurt. Ik moest op een soort stoel liggen en mijn shirt omhoog doen ik kreeg een soort koude gel op mijn buik.
"Ik heb goed nieuws je hebt geen miskraam" zei de genecoloog . Ik en Stephano begonnen te lachen "maar dat is niet alles jullie krijgen een tweeling het is normaal bij vrouwen dat ze ietsjes bloed verliezen maar als het vaker gebeurt moet je nog een keer langskomen" zei ze.
"Een tweeling?" Vroeg stephano. "Ja een tweeling" zei ze terug. Ik keek Stephano aan en hij mij. "We krijgen een tweeling!" Zei Stephano blij en ik begon te lachen. "Ja dat weet ik" zei ik terug.
Na onze afspraak reden we naar onze huizen kijk afspraak we hebben al drie huizen bekeken maar vonden die niet mooi. We reden nu naar het vierde huis. "Wauw het is echt mooi" zei ik. "Ja maar dit is alleen de buiten kant he" zei hij. We liepen naar binnen waar de gang was met een een kast voor je jas en schoenen en een toilet. En je had daar de trap naar boven we liepen door de deur waar een mooi grootte woonkamer was het stond wel helemaal leeg. Aan het einde van de woonkamer had je een soort schuifdeuren die deuren waren in het glas en lood. Als je die deuren in liep kwam je bij de keuken en eetkamer. We liepen naar boven waar twee badkamers waren en 4 slaapkamers. En dan hadden we nog een zolder. "En?" Vroeg stephano. "Het is echt mooi" zei ik. "Moet ik tegen de aannemer zeggen dat we het huis nemen?" Vroeg hij. "Ja" zei ik.
"Goed nieuws kim we kunnen er over een week al in" zei stephano ik klapte in mijn handen.
Pov Rosa
Het is vijf uur in de ochtend. Ik en tylor zijn net wakker gemaakt ik doe mijn haar in een paarden staart, doe me kleren aan en wat mascara op. Terwijl tylor zijn haar doet en zijn kleren aantrekt. "Ben je klaar? Want dan kan ik me omdraaien en dan kunnen we ontbijten" vroeg tylor "ja ik ben klaar" zei ik. We liepen naar de eetzaal waar heel veel mensen waren vooral jongeren. Toen tylor en ik binnen liepen werd iedereen stil. En hoorde je overal gefluister "is dat haar?" "Ze is echt mooi" en nog veel meer maar ik negeerde het. We liepen naar het eten. Tylor pakte vijf broodjes met kaas en worst en ik besloot er vier te pakken we gingen bij patricia en alex zitten. "Hey lekker geslapen?" Vroeg alex. "Ja maar wel kort. En jij" Vroeg ik. "Goed" zei hij. Nadat ons ontbijt klaar was gingen we naar het leslokaal waar ze de dag weer uitlegde. "In prenciepe doen we hetzelfde als gisteren maar nu hoeven jullie maar vijf rondjes te rennen zodat jullie sneller aan het vechten kunnen beginnen. Als er nog vragen hebben komen jullie naar mij of gaan jullie naar mevrouw de groot" zei meneer de jong. Iedereen ging staan en liep naar een gymzaal en begon te rennen dus tylor en ik ook. Na de rondjes gingen alex alles doornemen wat we gisteren ook hebben gedaan de basis dingen dus. "Oke nu je dat weet gaan we dit doen" zei hij en riep patricia en deed wat gaafs voor.
5 uur later
Ik plofte op de bank neer bij patricia in haar kamer. "Ik ben kapot" zei ik. Patricia en alex begonnen te lachen. "Dit is pas niks" zei patricia. "Hoelang blijf je nog?" Vroeg patricia. "Ik denk nog 2 dagen ofzo" zei ik. "Patricia en alex ik wil jullie wat vragen" zei ik. Ze knikte en keken mij aandachtig aan net zoals tylor. "Ik wil jullie vragen wanneer jullie klaar zijn voor mij willen werken als bodyguard en in het paleis en alles?" Vroeg ik ze hun mond viel open en ik wachten op hun antwoord. "Ja!!" Schreeuwde patricia en rende naar me toe en gaf me een knuffel. En alex deed hetzelfde behalve mij een knuffel geven.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
HEY eindelijk vakantie ik had het echt nodig. Wat gaan jullie doen?Woorden: 710
Vote
Comment
Share
JE LEEST
I'm a princes (Voltooid)
Jugendliteraturhoi ik heet Rosalinda, ik ben eigenlijk een Princes maar ik werd naar Engeland gestuurd zodat ik een normaal leven kan leiden als ik in het paleis woonde zou ik niks leren over het tienerleven. over 2 jaar word ik 18 en dan moet ik terug naar Spanje...