hoofdstuk 49

2.2K 95 1
                                    


Stephano liep naar binnen en pakte Finn van me. "Waar is tylor?" Vroeg ik. "In de bibliotheek" zei stephano. Ik knikte stond op en liep naar de bibliotheek. "Hey" zei ik toen ik de deur open deed maar ik zag tylor niet alleen. Ik zag hem met een van de gasten zoenend op de bank. Ik zou niet willen weten wat er gebeurd zou zijn als ik tien minuten later was. Het meisje had zwart haar, blauwe ogen, rode lippen stift en een zwarte jurk die prachtig om haar lichaam heen zat. 

"Sorry ik wilde jullie niet storen" zei ik en wou weglopen. "Yo querer mi excusar princesa, ik kom hier in uw huis en doe dit soort dingen vergeeft u mij" (nee ik moet me verontschuldigen prinses) zei het meisje ik knikte en ze liep snel weg. Tylor kuchte ongemakkelijk en keek me aan. "Je hebt een beetje lippenstift" zei ik met mijn vinger wijzend waar het zat op mijn eigen gezicht. Hij haalde het van zijn gezicht af maar het werd alleen maar erger. Ik pakte een doekje en gaf het aan hem. "Waarom heb je me opgezocht" Vroeg tylor bot. 

"Ik hoorde van kim dat je terug naar huis wil" zei ik. "Dat klopt het spijt me Rosa maar ik kan er niet tegen of je bent echt verliefd op Leon of je kan heel goed acteren" zei hij. Het sloeg als een bom in. "Tylor ik zal altijd van je houden je bent mijn eerste alles maar" zei ik en werd onderbroken door hem. "Maar je houd meer van Leon?" Vroeg hij.

 "Nee nee dat is niet wat ik wou zeggen. Maar je zou er alles aan doen om de verloving te breken stel je voor als je te laat bent dan kan ik niet plotseling verliefd op hem zijn ik moet een beetje spelen. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niks voor Leon voel, maar ik voel meer voor jou en als je de verloving kan verbreken zal jij de gene zijn naast mij op het altaar, in bed, bij de bevalling van onze kinderen. Ik kan niet doen wat je hoopt dat ik zal doen bij Leon maar ga alsjeblieft niet terug naar huis" zei ik. "Oke" was het enigste wat hij zei en hij liep weg, ik haalde diep adem en liep weer naar de zaal. "Hoe was het bij kim?" Vroeg Leon. "Goed ze vond de ring mooi" zei ik.

Gasten gingen langzaam weg en het duurde maar eventjes voordat de hele zaal leeg was en mensen al begonnen op te ruimen.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Woorden: 433
Vote
Comment
Share

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu