hoofdstuk 51

2.4K 92 3
                                    

Het was echt een heel schattig huisje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Het was echt een heel schattig huisje. "En?" Vroeg Leon. "Amor het is prachtig! Kunnen we hier niet voor altijd blijven" Vroeg ik. "Natuurlijk kan dat maar ik denk niet dat je ouders dat leuk vinden" zei hij. Hij liep naar me toe sloeg zijn armen om me heen en gaf me een zoen op me haar. "Weten ze dat we hier zijn" Vroeg ik.  "Ja het was zelfs je moeders idee. Toen hun getrouwd waren bleven ze hier ook een paar dagen" zei hij. ik keek rond en er is hier alles behalve een tv maar dat hebben Leon en ik niet nodig. ik liep naar het keukengedeelte en deed de koelkast open en er zat genoeg eten in voor twee dagen. het was ongeveer twee uur in de middag dus ik hoefde nog geen eten te maken. ik liep naar buiten en het was prachtig omringd door bomen. tylor maakte de paarden vast en gaf ze wat eten. "als je je wilt omkleden liggen er een paar setjes kleren in de kast"zei hij. ik knikte en liep naar de kamer die heel simpel was, gewoon een bed een spiegel en een kast. er hing een prachtige witte kanten jurk die ik meteen aan trok.

ik liep naar de woonkamer waar Leon in de keuken stond hij draaide zich naar me, hij bekeek me van top tot teen met zij mond open

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik liep naar de woonkamer waar Leon in de keuken stond hij draaide zich naar me, hij bekeek me van top tot teen met zij mond open. hij keek me aan zijn ogen waren donkerder dan normaal het is niet omdat hij boos is nee het is lust hij wil me. "cazzo"  (het betekent fuck ik weet het her is italiaans maar vond dit leuker klinken) hoorde ik hem grommen. hij liep in grote passen naar me toe. hij drukte zijn lippen op die van mij hij vroeg toestemming die ik hem niet gaf hij gromde en duwde me tegen de muur ik schrok van de plotselinge beweging en hij nam gebruik van dat moment en deed zijn tong in mijn mond. hij tilde me op waarna ik mijn benen om zijn heup deed. hij liep naar de slaap kamer legde me op het bed hij deed zijn shirt uit en ging naar me nek ik kreunde. hij begon te zuigen en er zal ongetwijfeld nog een zuigzoen komen.

ik wil niet teveel in details gaan maar ik denk dat je wel snapt dat ze $eks gaan hebben.

we lagen op bed het uit te hijgen ik met een deken om me heen. "ik ga douchen en dan even koken" zei ik hij knikte en ik liep naar de douche. na een kwartier vond ik dat het wel goed was ik trok een short en een shirt aan en ging naar de keuken waar leon al begonnen was met de risotto hij stond alleen in zijn joggingbroek.  "ik maak de rest wel zij ik" hij knikte en liep naar buiten om een vuurtje te maken. Toen ik klaar was pakte ik twee borden toen ik twee stemmen hoorden. "Waar is ze?" Vroeg iemand. "Binnen" zei Leon. Ik schepte alles op het bord. "Wat is dat in je nek" Vroeg de stem en drie keer raden van wie die was. Tylor. "Nou ik denk dat je het wel weet ik bedoel jij hebt er vast ook een paar gemaakt deze drie maanden. Eet je mee?" Vroeg ik. Hij sloeg op de keukenblad ik keek hem geschrokken aan. "Alleen ik mag dat doen" zei hij ik keek hem in zijn ogen aan hij was woest. "Ik denk dat je dat al niet meer mag sinds je die hoeren in het paleis hebt gedaan" zei ik en liep naar Leon met onze borden. "Fijn dan je kwam checken hoe het was maar Leon en ik vermaken ons prima als ik terug ben praten wij over wat er vanmiddag is gebeurd" zei ik en begon te eten. Hij knikte met gespannen kaken en reed weg om de motor van mijn vader.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Woorden: 654
Vote
Comment
Share

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu