hoofdstuk 3

4.5K 154 10
                                    

Toen ik op school kwam ging de 1e bel ik parkeerde snel mij scooter en liep het klaslokaal in. Alle jongens keken me aan en de meisjes keken me als een bitch aan ik heb 3 meisjes in de klas die denken dat ze alles zijn en dragen kilo's make-up we noemen ze dan ook varkens. Ik wil niet roddelen maar vroeger waren Chanel (de oppervarken), Desi en Britt heel mooi en natuurlijk maar later begonnen ze veel make-up te dragen en werden ze lelijker. Ik ben altijd al natuurlijk gebleven ik draag soms foundation, mascara en hele lichte bruine oogschaduw soms eyeliner en soms hele mooie niet opvallende lichte lippenstift. Ik weet het het lijkt veel maar ik doe het niet altijd op. Ik heb nu Frans en ik zit naast kim mijn BFF zij weet als enigste dat ik een prinses ben. Toen kwam Tyler de klas in hij is ook een populaire jongen best knap hij heeft bruin haar met brown ogen.

"Tyler schatje kom je naast me zitten!" Schreeuwt Chanel door de klas.

"Nee ik ben je vriendje niet Chanel en dat zal ik ook nooit worden!" Schreeuwde hij terug. Chanel deed net alsof ze geschrokken was. De les ging heel langzaam voorbij. Na Frans hadden we 2 uur lang tekenen. Dat was mijn lievelings-vak. Ik kwam in het lokaal ik pakte mijn tekening en oortjes en begon te tekenen. Ik merkte niet dat Tyler naast me zat en ik zat zacht mee te zingen.

"Hey Rosa je kan echt goed zingen." zei hij. Ik schrok "Jezus ik schrok en bedankt." Zei ik. Ik moest een beetje blozen.

"Je ziet er trouwens leuk uit vandaag het staat je goed." zei hij zacht zodat niemand het hoorde. "Bedankt." zei ik op dat moment ging de bel en ik ging snel weg. Het was pauze dus ik ging naar de kantine.

"Damn wat heb jij een lekker zusje Austin" zijden heel veel jongens ik trok me er niks van aan en ging naast kim zitten hierna had ik nog maar 1 les en Austin ook. "Euh kim kan je even wachten ik moet wat aan Austin vragen oké." "Is goed ik wacht" zei kim.

"Damn hallo schatje zocht je mij?" zei een vriend van Austin. "Nee ik zocht Austin." zei ik terug. Iedereen maakte een oehh geluidje. "Austin zullen we meteen na school gaan?" Vroeg ik. "Is goed jij wist toch een winkeltje?" Zei Austin. "Ja ik zie je bij de scooters." Zei ik en liep weg toen ik weg liep voelde ik een jongen op me kont slaan. Ik keek om en gaf hem een dodelijke blik. "gast had je dat echt moeten doen het is me zusje" zei Austin boos. "Nou euh ja kijk hoe hot ze is en ze heeft een fucking lekker kontje" zei hij. Austin werd boos en wou wat terug zeggen maar ik gaf hem maak-je-niet-druk-blik.

I'm a princes (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu