Jur ca niciodata nu voi mai lasa pe nimeni sa ma calce in picioare.
-Mary, tu esti?
-Da Andrei , eu sunt.
-Dar ce ti-ai facut?
-Te referi la asta? Nu cred că te intereseaza, cum nu te-a interesat cand tu si Dylan v-ati batut joc de mine.
-Dar.... Imi tare rau.. Eu..
-Poti sa iti păstrezi scuzele, nu am nevoie de ele. Trebuie sa plec, am ora.
In timp ce eu eram la ora Andrei a-a dus la Dylan sa ii spună despre schimbarea mea. Bineinteles ca Dylan nu l-a crezut asa ca a venit sa vada cu ochii lui.
-Mary?
-Scuze nu vorbesc cu oameni fara ...suflet.
-Dar nici nu m-ai lasat sa iti explic ce s-a intamplat!
-Nu cred că ai ce sa imi explici.
-Vreau doar sa spun ca nu ai..
-Vrei sa spui ca nu am vazut bine? Asta imi mai lipsea.
-Mary stai!
-Lasa-ma in pace , nu mai vreau sa vorbesc cu tine.
-------------------------------------------------------------
-Ai vorbit cu el?
-Daa...
-Si ce ati vorbit.. vrem sa stim tot!
-Nu e nimic de spus. Dupa ce mi-a facut nu vreau sa il mai vad in viata mea.
-Bine daca spui tu .
-Bine fetelor eu plec acasa. Aa inainte sa plec vreau sa va intreb ceva. Stiti ce zi e maine?
-Ăăaă .... sâmbătă?
-Nu.. Nu pot sa cred ca ati uitat!
-Cum sa uitam. Maine e ziua taaaaa.
-Vreau sa va invit la mine acasa. Dau o petrecere.
-Normal ca venim.
-Multumes.... Nu stiu ce m-as fii facut fara voi .
-Ai nevoie de ajutor nu?
-Daa..
-Stiam noi. Oricum venim cu multa placere.
Nu pot sa cred ca maine fac si eu in sfarsit 16 anisori. Nu am nici un chef sa imi sărbătoresc ziua de nastere, dar nici nu am chef sa stau toata ziua in camera mea si sa mănânc biscuiți, eu de obicei mănâncă biscuiti cand sunt trista , nu ca alte fete care mănâncă înghetată, ciocolată sau altceva. In fine acum e 9:30 cred, si cineva imi strica somnul.Si cred ca stiu cine e. Exact cum credeam , sunt Alexa , Alex si Lydia cei trei purcelusi cu un tort de ciocolată.Nu vreau sa ma trezesc, asa ca in timp ce ma prefac ca dorm, ei vin si imi soptesc, ce vorbesc eu aici, nu soptesc deloc , tipa cat pot de tare, cred ca si părinti mei i-au auzit de acolo din Spania.
-La multi ani!!❤❤❤
-Mersi , Alex tu de unde stiai ca e ziua mea?
-Tu de unde crezi?
-Lydia?
-Lydia.
-Hei sunt aici.
-Da stiu , veniti aici sa va iau in brate , daca pot uriasilor.
-Gata, gata e timpul cadourilor, eu sunt primul. Poftim, deschide-l.
-O bratara , ce dragut!! Stai scrie ceva pe ea: .........La media este Holland Roden ca Lydia Rubio
CITEȘTI
My Demons
Teen Fiction"Imi sti numele,dar nu si povestea. Imi vezi zâmbetul dar nu si durerea. Imi citesti cuvintele de pe buze dar nu si acelea din inima" Asta obijnuiesc sa imi spun eu. ❤ "Pana la urma vei ceda,pentru ca sti ca iti sunt un rau necesar." Asta obijnuies...