#23 Rebekah

92 36 2
                                    

-Ultimele cuvinte ale lui Tristan inainte sa moara au fost:
Nu stiu daca viata e mai mare decat moartea,dar dragostea a fost mai mare decat amândouă.

-Asa este. Spune Alex. Dar va spun ceva. Dragostea lor nu a distrus un regat. Legenda Spune ca Marke i-a învins pe irlandezi,a reconstruit castelul D'Or si a domnit in pace pana la sfarsitul zilelor lui.

-Si ce legatura are asta cu subiectul vostru? Intreaba profesorul.

-Veti vedea. Spune Alex. M?

-Isolda la pus pe Tristan sub cenusa ruinelor romane si a plantat pe mormântul lui doua sălcii ce au crescut cu ramurile împreunate.

-Si ce s-a intamplat cu ele.? Intreaba o fata.

-Au dispărut. Raspund eu. Dar acum va intreb pe voi. Credeti ca iubirea lor a dispărut odata cu ramurile?

-Da. Spun cei mai multi dintre ei.

-Tu ce crezi Alex?

-Eu cred ca nu. Pentru ca iubirea e un sentiment care nu are capăt. Iar daca incetezi sa il mai simti si spui stop, el nu a existat niciodata.

-Si dupa spusele lui Tristan. Dragostea e mai mare decat viata si mai mare decat moartea. Dragostea e sentimentul acela ce te face sa plutesti, sa ai fluturi in stomac. De asemenea e si sentimentul care iti provoacă cea mai adâncă suferinta. Dar uneori merita sa iti asumi riscul. Sunt sigura ca pana la uram toti am simtit asta. Ca toti am avut si vom avea in continuare acea persoana in inima mostra pentru care ne vom da chiar si viata. Asta a fost parerea noastra si speram ca intr-o zi va fi si a vostra. Spun eu luându-l pe Alex de mana.

-Foarte Bine. Aveti 10 amândoi. Spune profu'.

Atunci ne-am îmbrătiseat foarte fericiti. Ne-a luat toata noaptea dar a meritat 10. Dupa ne-am intalnit toti pe hol.

-Mary. Ce frumos ,nu pot sa cred . Spune Laura. Cred ca ati lucrat la discursul asta foarte mult.

-Nici nu ai idee. Spune Alex. Ce ziceti. Mergem sa sărbătorim zecele ala. Cine stie cand mai luam altul.

-Adica cand mai iei tu altul. Spun eu.

-Da M. Dar tie ce frumos iti sta 10 ala pe langa 4. Spune el.

-Hai sa nu ne amintimi de asta acum. Hai la pizza.

-Daca faci tu cinste, spune Andrei.

-Vezi sa nu. Acum hai.

*

Dupa ce am mâncat ca niste purcei, am ajuns acasa la mine si am mai mâncat si acolo. Uneori ma intreb unde doamne iartama are loc atata mâncare. Cand vedem ceva pe masa parca suntem lesinati. In fine. Acum mi-e foarte somn si nu mai am chef sa curat dupa porcii aia. Mai bine curat maine ca e sambata. Ce capiata sunt maine am antrenament. Ee lasa ca imi gasesc eu timp.

**

Din perspectiva lui Fran...

E 5:30. Ma scol pentru a ma pregăti de antrenament dar dintr-o data aud tipete din camera lui Mary. Ma duc la ea si tipa si mai tare in somn:Cine sunt părinti mei?

-Mary,scoala-te. Ai avut un cosmar. Spun eu încercând să o trezesc.

-Nuu. Ce s-a intamplat? Spun eu.

-Ziceai ce va de părinti nostri.

-Acum imi amintesc . Am visat ca eram intr-o pădure. Iar dintr-o data cineva ma apuca de umăr. Iar cand ma întorc sta in fata mea femei cu parul negru,si cred ca avea ochi verzi. Aceasta mi-a spus ca e mama mea. Si mi-a spus ca o cheamă Rebekah . Ca e vrăjitoare de Prim' Ordin. Ca părinti mei m-au mintit toata viata.

-Linisteste-te,a fost doar un cosmar. Acum ridica-te din pat ca avem antrenament. Eu mă duc sa dau un telefon.

*

- Dylan? A avut un vis cu Rebekah in care îi spunea ca vrăjitoare de Prim Ordin si ca e mama ei. Cat crezi ca va mai dura? Intreb eu.

-Nu stiu, dar nu trebuie sa afle acum . Si ce e in mintea Rebekai? A fost vorba ca nu ii vom spune acum.

-Trebuie sa o tinem departe de toate astea.

-Ok. Am inteles. Ne mai auzim pa.

-Pa. Spun eu închizând telefonul.

*
-Gata Mary?

-Gata . Cu cine ai vorbit ?

-Cu Adam.

-Ooo. Voi 2 deveniti tot mai apropiati. Sa mergem Isolda, hai la Tristan al tau.

-Termina,spun eu râzând.

_________________________________________

La media este o poza cu Katie McGrath ca Rebekah Miller vrăjitoare de Prim Ordin si mama bilogica a lui Mary.. :))

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum