#38 Liar, Liar, Vampire

17 2 0
                                    

-Trebuie sa facem ceva, spune Jaxx.

-E vrăjitoare, se va descurca ea.

-Eu nu pot sta pur și simplu fără sa fac nimic.

-Te prinde binele.

Înainte cu câteva secunde ca Brook omoare tot orașul Jaxx a luat-o de acolo fără sa ii dea nici-o explicație.

-Trebuie sa te ducem la Mary, încerca Jaxx sa ii explice.

-De ce? S-a întâmplat ceva rău?

-Cam da.

-Și atunci de ce stați acolo idioților? Sa mergem.

După 6 ore am ajuns acasă.

-Mary!

-Brook! Ma bucur sa te văd. Mi-a fost așa dor de tine.

-Și mie de tine. Adică de voi. Vino aici Lydia.

I-am povestit tot ce s-a întâmplat iar Brook a făcut același lucru spunând la final ca ar fi foarte bucuroasa sa ne ajute dar mai întâi trebuie sa rezolve ceva. Toți am mers cu ea exact in locul in care a fost accidentul. Atunci ea s-a aruncat de pe pod căzând direct in apa. Toți ne-am panicat neștiind ce vrea sa fac. După câteva minute a ieșit la suprafața iar Andrei s-a dus sa o scoată din apa.

-De ce ai făcut asta? Întreabă Mary speriata.

-A trebuit sa o fac pentru a recupera asta. In mâna ținea un lănțișor pe care ea când era mică îl considera cel mai de preț obiect al ei. Era foarte importantă pentru ea deoarece îl dăruise tatăl ei înainte sa plece iar in felul asta el putea fi mereu cu ea.

Din perspectiva lui Mary

Știu cât de mult contează lănțișorul ăla pentru Brook. Când tatăl ei a plecat a fost distrusă. Nici nu îmi pot imagina câta durere a putut suporta. In noapte accidentului mama ei s-a sacrificat pentru ea. Atunci l-a pierdut. Nimeni nu înțelegea cât de important este pentru ea și nu făceau nimic pentru al găsi. Tatăl ei a luat-o cu el și lănțișorul a fost dus. Așa a fost șansa ei sa îl recupereze și exact asta a făcut.

-Acum,spunem mai mult despre vraja asta.

-Ești sigura? Nu vrei sa te usuci mai întâi? Vei raci!

-Mulțumesc Jaxx dar nu e nevoie.

-De când ești tu așa grijuliu?

-Nu te interesează pe tine Alex.

-OK,gata băieți hai sa mergem acasă.

Toți au plecat acasă numai eu am rămas puțin. Am vrut sa rămân singura putin. Te rog sa nu fi tu.

-Buna.

-Ma urmărești cumva?

-Sigur ca da. Trebuie sa îți arat ceva. Te rog.

-Nu vin cu tine. Nu fac ce spui tu. Crezi ca dacă te uiți cu ochii aia ai tai ca oceanul o sa cad in plasa? Nici gând.

-Asculta , eu decis sa îmi deschid sufletul fata de tine, am decis sa simt din nou,sa am încredere in altcineva in afara de mine și fratele meu și tu așa faci. M-am îndrăgostit de tine așa nu nu am mai fost de nimeni,sunt mereu acolo sa te protejez chiar dacă nu nu vezi și o consideri o urmărire și cred ca e timpul sa renunț. Știu ca ai suferit mult in trecut dar nici tu nu sti cât am suferit eu.

-Auci.

-Mulțumesc.

-Stai. Nu pleca. Am nevoie de tine. Îmi pare rău,bine? Viața mea e întoarsă pe dos. Sunt de 2 ani in noua mea viața și încă nu m-am obișnuit. Am pierdut doi băieți pe care ii iubeam al dracului de mult și nu mi-am permis sa simt iar. Știu ca am fost nedreapta cu tine dar am nevoie sa ma intelegi. Nu o sa fie ușor cu mine. Te avertizez de acum. Nu vreau sa îmi asum riscul de a te pierde și pe tine.

-Vino aici.

Mi-a dat o îmbrățișare foarte lunga. Chiar îmi trebuia asta. După mi-a arătat ceva. L-am început am fost foarte socata dar am fost și nervoasa deoarece ma mințise in tot acest timp dar apoi mi-am dat seama ca o făcuse pentru a ma proteja. Vampirul meu înșelător.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 23, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum